Mies syö jääkaapista yöllä kaikki seuraavan päivän ruuat
Taas kävi yöllä syömässä feta-parsakaalipiirakat, raejuuston, proteiinirahkan ja vetipä vielä rasiallisen pensasmustikoitakin. Vain kananmunat (raa’at) ja kerma jäivät koskematta.
Omien sanojensa mukaan ei muista mitään.
Kommentit (15)
Miehellä pitää olla oikeus syödä ja naisen tehtävä on varmistaa, että ruokaa on riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako mies?
Maksaa,tietenkin. Mitä merkitystä?
Nää alkais olla jo aika loppuunkaluttu spämmi.
Vierailija kirjoitti:
Nää alkais olla jo aika loppuunkaluttu spämmi.
Joo, ei nää enää oikein lähde lentoon. Täytyy keksiä jotain uutta. Voisko ne olla vaihteeks vaikka lapset, jotka syö jääkaapin tyhjäksi? Kesäkin on tulossa ja koululaiset lomalla, niin kokeilepa sellasta provoa vaikka seuraavaksi.
Joko alkaa mies olla yli 150 kilogrammainen? Jollei ole jo aivan julmetun iso läski, niin teillä on enemmän ongelmia jääkaapin täyttämisessä kuin tyhjentämisessä. 😀
Sama vika. Mies syö jääkaapin tyhjäksi, jos en tee kahta ateriaa (lounas ja päivällinen) päivässä. Ei osaa itse laittaa ruokaa, jolloin elää leivällä ja jugurtilla.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako mies?
Mies maksaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä pitää olla oikeus syödä ja naisen tehtävä on varmistaa, että ruokaa on riittävästi.
Mies voi maksaa itse ja hommata/valmistaa ruokansa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaako mies?
Mies maksaa kaiken.
No eikä maksa. Puolet.
Ap
MIehes syö tunteisiin,oot ihan selvästi narsisti.
Kannattas mittauttaa ferritiini.
Tarjoapa sille Karjalan piirakkaa naapurin valmistamalla munavoilla. Loppuu se jääkaapin tyhjennys.
Maksaako mies?