YÖK!!! Stringeissä toukkia, mitä ne voi olla?
Pesin pyykkiä ja yksissä stringeissä oli pieniä, vajaan sentin mittaisia toukkia... Ei kuvan perusteella olleet turkiskuoriaisen tai koiperhosen toukkia. Mitä noi on, miks niitä on mun pöksyissä ja miten niistä pääsee eroon? Nuo pöksyt olivat olleet toisessa pesukorissa jo jonkun aikaa, ei ne nyt ainakaan mun sisältä ole voineet tulla :D
Kommentit (26)
Luonnon hoitoa kihomatoja vastaan.
http://www.ladycarehealth.com/various-natural-cure-for-pinworms/
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 18:55"]
Yök. Ei ihme että tälläiset leviää, kun ihmiset viitsi siivota tai huolehdi hygienista (enkä tarkoita ap:ta vaan ihan ylipäätään) kylläpä ällötti äsken kaupassa.. Av-mammanen käy yleisessä vessassa, eikä pese käsiään. Hetkeä myöhemmin tämä sama mammanen ronkkii kusisilla sormillaan maistiasleipiä yms.
[/quote]
Tiedän! Tästä syystä en syö ikinä maistiaisia, jos ne ei ole vasta laitettu. (tai laitettu erillisiksi annoksiksi esim joku kastike tms) leipiä tms, mitä kaikki pääsee "sorkkimaan" en maista ollenkaan. Et edes halua tietää kuinka paljon baaritiskillä tarjolla olevat suolapähkinät sisältää kusta, paskaa ja kikkelihikiä.. Kun ihmiset ei viitti pestä sormiaan.
Jessus että repesin!:)[/quote]
Jotain raatokärpäsentoukkia varmaan.
Miten muuten ihmiset ei tosiaan pese niitä käsiään vessareissun jälkeen??!!
Itse toki aina pesen, ja joskus vaikka kun käyn laittamassa vaikka huulipunaa vessassa peilin edessä, ilman pöntöllä käyntiä, mun on pestävä kädet, kun en kehtaa lähteä vessasta ilman sitä pesua.
Kuulostaa kyllä turkiskuoriaisilta, ei missään tapauksessa kihomadoilta. Ikävä kyllä näin päin koska kihomadot ois helpompi juttu. Jos sulla vielä niitä on niin ota nyt ihmeessä kuva ja säilö niitä johonkin purkkiin. Nimittäin AINA kannattaa selvittää mitä kämpässä on, koska kun niitä on vaan vähän niin se on helpompaa kuin sitten kun ne valtaa koko kämpän.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 18:55"]
Yök. Ei ihme että tälläiset leviää, kun ihmiset viitsi siivota tai huolehdi hygienista (enkä tarkoita ap:ta vaan ihan ylipäätään) kylläpä ällötti äsken kaupassa.. Av-mammanen käy yleisessä vessassa, eikä pese käsiään. Hetkeä myöhemmin tämä sama mammanen ronkkii kusisilla sormillaan maistiasleipiä yms.
[/quote]
Tiedän! Tästä syystä en syö ikinä maistiaisia, jos ne ei ole vasta laitettu. (tai laitettu erillisiksi annoksiksi esim joku kastike tms) leipiä tms, mitä kaikki pääsee "sorkkimaan" en maista ollenkaan. Et edes halua tietää kuinka paljon baaritiskillä tarjolla olevat suolapähkinät sisältää kusta, paskaa ja kikkelihikiä.. Kun ihmiset ei viitti pestä sormiaan.