Tunnetko ketään vapaamuuraria?
Minä sain selville, että entinen soitonopettajani kuuluu vapaamuurareihin. Oli aika hämmentävää...
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Helkkari, kun piippumuurarikin jätti tulematta ja teki oharit. Ei kukaaan tietäis oikein hyvää piippumuuraria?
Minulle kävi samoin, muurari ei tullut vaikka oli sovittu. Oilkohan sitten vapaamuurari tai ei, niin ihme lurjus kuitenkin. Pitää tulla kun sovitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavallaan. Kysyin vaan niin tuli muuraamaan vaikka tk eläkkeellä. Veloitti 100€/pvä. Nyt on taas vapaana jos tarvista ilmenee.
Jos oli hyvä niin lähetä tänne, viikon keikka olis.
Halla-aho esitteli tota pirunsarvi merkkiä ja anna abreu vitsailee sensuurista toinen silmä peitettynä.
Kyllähän noita aina silloin tällöin tulee työelämässä vastaan. Yleensä ovat jonkinlaisia pikkuviskaaleja tai siitä ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on klassikkovideo. Jos on 5 tuntia aikaa.
Tämä on niiden itse tuottama video. Toi kundi peittelee koko ajan toista silmää ja kaulassa killuu niiden tunnus. Eikä sano mikä niiden jumala on, se mitä palvovay. Kertoo vaan pinnallisia asioita. ne palvoo saatanaa.
En mutta useamman muurarin tunnen.
Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa käsimerkki. Ehkä se on hevirokkari.
https://people.com/royals/prince-harry-melania-trump-invictus-games-mee…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on klassikkovideo. Jos on 5 tuntia aikaa.
Tämä on niiden itse tuottama video. Toi kundi peittelee koko ajan toista silmää ja kaulassa killuu niiden tunnus. Eikä sano mikä niiden jumala on, se mitä palvovay. Kertoo vaan pinnallisia asioita. ne palvoo saatanaa.
Olet oikeassa. Kerran perehdyin perin juurin niiden toimintaan jaa juuri pholaista(lusiferia) palvovat. Niiden tunnus löytyy myös dollarin setelistä
(kaiken näkevä silmä)
Sehän on pelkkä harrastus, niin kuin muutkin harrastukset.
Ja näiden liittyminen koronaan. Hmm, kävi mielessä jo silloin kolme vuotta sitten kun piti etsiä tietoa yhdestä jutusta ja keitä siihen mahdollisesti liittyy. Hyvinkin mahdollista ja kytköksiä sitten hyvin hyvin ylös. Voivat olla hyödyllisiä ja tarpeellisia linkkejä juuri sinne ylöspäin kun viralliset tahot ei tule kysymykseen. Kunhan vaan kenellekään ei tehdä pahaa, tai ainakaan sellaisille, jotka ei sitä ansaitse. (Joku hymiö)
Saako Ministerit kuulua salaseuroihin tai rikollisliigoihin?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on pelkkä harrastus, niin kuin muutkin harrastukset.
Niinkuin moottoripyöräjengit harrastaa moottoripyöriä.
Vapaamuurarit on saatananpalvojia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni vaikutusvaltainen kuuluu. Kaikki eivät halua nimiään julkiseen listaan. Siellä ei ole rahvasta väkeä
Kyl mä olen vaikka oon ihan tavis. Palkka alle kolme tonnia, en kuulu mihinkään johtoelimeen, en omista edes autoa.
Ei siellä mitään suuria salaisuuksia ole. Ikivanhoja rituaaleja joilla pyritään korostamaan ikiaikaisia hyviä ominaisuuksia itsessä ja veljissä.
Myös upea porukka, fiksua väkeä joita kiinnostaa muukin kuin urheilutulokset ja kaljan kittaaminen (toki ne myös).
Vierailija kirjoitti:
Saako Ministerit kuulua salaseuroihin tai rikollisliigoihin?
Helposti tulee ikäviä puheita jos on vaikutusvaltainen ihminen ja toisaalta vapaamuurari. Siis vapaamuurarien sisäiset säännöt kieltävät suhmuroinnin, mutta eivät poista muiden epäilyä siitä.
Kyllä tavallaan. Kysyin vaan niin tuli muuraamaan vaikka tk eläkkeellä. Veloitti 100€/pvä. Nyt on taas vapaana jos tarvista ilmenee.