Rehellisesti. Mikä on ensimmäinen ajatuksesi kun puhelin soi
tai kuulet viestiäänen?
Minulla: Voi ei. Mitä nyt tällä kertaa? Ei jaksais vastata...
Kommentit (45)
Joku soittaa tavallisen puhelun: jonkin yrityksen puhelinmyyjä, kukaan muu ei enää soita tavallisia puheluita.
Joku soittaa; voi v&ttu. En ole ikinä tykännyt puhua vieraiden ihmisten kanssa puhelimessa, perheenjäsenten kanssa se on OK.
Puhelin soi: mikähän kaupustelija taas...
Viestiäänet riippuu äänestä, sähköpostilla, perheryhmällä ja muutamilla yksittäisillä kontakteilla omat äänet joten riippuu. Välinpitämättömyys tai lievä kiinnostus tai suorastaan hykerryttävä innostus mahdolliset reaktiot
Mistä se tietää ,että olen täällä?
Mitähän nyt on sattunut, onko joku kuollut.
Tämä voi johtua siitä että jo 8 vuotiaasta asti suvussani on tullut puheluita jolloin joku on kuollut. Jokin trauma.
rakastan puheluita hitsi kun joku soittaa tulee helpottunut olo, ei tarvi nostaa puhelinta tusinan kertaa hoitaa asioita tai ei tarvi töllöttää jonkun naamaa videon välityksellä. aivan ihanaa. soitan aina ihmisille tästä syystä jos se vähänkään sitä vaatii.
Mulle hirveän harvoin kukaan soittaa. Mulla on salainen puhelinnumero, joten lehtimyyjät eivät koskaan soittele. Puhelimeni soi kerran kuukaudessa tai kaksi kertaa. Ja säikähdän aina julmetusti. 90% soitoista on sisareltani.
Ennen se oli, että voi saakeli se on puhelinmyyjä. Sitten, kun kielsin puhelinmyynnin Robinsonin kautta, ei enää ole ensiajatus tuo. Nykyään se on lähinnä, että onpa kiva! Jännää, mitä asiaa jollakulla on. Positiivinen perusvire ehdottomasti. Kun vanhempia ei mulla enää ole, ei ole pelkoa, mitä heille ehkä on tapahtunut. Se oli kyllä aikanaan tosi raskas pelko.
Puheluihin: "no voi nyt vit*u kuka nyt taas!" Ja tää tulee aina ihan ääneen ellen oota puhelua.
Viesteihin en toisinaan reagoi mitenkään, mut jos yritän keskittyä johonkin tai joku laittaa monta viestiä peräkkäin alkaa ääneen valitus ja kiroaminen mitä mun mies joutuu kuulemaan.
Joten kaikki mun tutut <3 jos yhtään välitätte mun miehestä, älkää pitäkö muhun yhteyttä. Kiitos.
Puhelusta ajattelen, että voi ei, mikäköhän ongelma töissä nyt on. Viestiääni taas on enemmänkin kiva juttu, joku kaveri varmaan muistaa mua.
Työpuheluitahan ne on, jossain on ongelma ja ratkaisen sen. 24/7 päivystys, myös silloin, kun on perhejuhlat tai istun kavereitten kanssa iltaa.
Suomessa on palon työttömiä, en halua olla yksi heistä.
Ounou, 😟rännikauppias, viemäriputsaaja, 1 kk sitten kävin autokaupoilla, ei kauppoja, myyjä vieläkin soittaa.
Miski ketään teille ikinä soittaisi?
Pikku paniikki iskee että onkohan jotain kauheaa tapahtunut. Puhelinmyyjät kun ei mulle soittele ja muut laittaa lähinnä viestejä. No, yleensä se onkin sitten joku "Iso-Britannia soittaa" eli huijaussoitto.
Yleensä joku kielitaidoton puhelinmyyjä 😂. Puhelu jää hyvin lyhyeksi
Sama mullakin, voi eiiii, kuka sieltä nyt soittaa...
Viestiäänet taas tuovat positiivisen fiiliksen.