Koronarokotetta vastustavat, mitä sivuvaikutuksia pelkäätte että saatte rokotteesta?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyellä aikavälillä: Veritulppa,sydänlihastulehdus,sydänkohtaus,sokeus, sisäiset verenvuodot. Pitkällä aikavälillä syöpä,neurologiset sairaudet sydän ja verisuonisairaudet. Dataa on jo ihan riittävästi lyhyen aikavälin haitoista.
Lueskeletko koskaan koronan lyhyt- ja pitkäaikaisvaikutuksista? Mikset pelkää näitä samoja oireita koronasta, johon todennäköisesti sairastut? Rokotteesta noita mainitsemiasi sivuvaikutuksia on tullut ihan marginaaliselle osalle maailman väestöstä, mutta koronaan on kuollut jo aikamoinen määrä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- veritulpat ja niiden myötä infarktit
- autoimmuunisairaudet
- oman luonnollisen immuniteetin heikkeneminen
Näistä on paljon viitteitä, mutta ei ole menetelmiä eikä halua osoittaa, kuinka rokote on näitä aiheuttanut. Syy-seuraus yhteys on kuitenkin päivänselvä.
Siis: ei ole pystytty osoittamaan yhteyttä, mutta yhteys on kuitenkin päivänselvä?
No oho!Jos lukuisat terveet ja nuoret, nuorehkot ihmiset sairastuvat näihin pian rokotuksen jälkeen, niin ei se enää sattumaakaan ole sitten kun tapauksia on tarpeeksi paljon.
Missä tilastot näistä lukuisista tapauksista? Kerrotko vielä teoriasi, miksi rokotuksia jatkettaisiin jos tällaista ilmenisi?
Eihän niitä jatketakkaan. Yksi kerrallaan eri rokotteita on vedetty pois käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei kiinnosta se kokeellinen rokote enkä pelkää koronaa, olen sen jo sairastanut ja sain elinikäisen immuniteetin.
Paitsi, että et saanut. Korona sairastetaan usein kahteen kertaan (ties vaikka useamminkin).
En vastusta, mutta en uskalla raskaana ottaa rokotetta mitä ei ole tutkittu riittävästi. Pelottaa jos tulevalle lapselle tulisi jotain rokotteesta.
Toki koronakin voi aiheuttaa vaikka ja mitä, mutta mieluummin pysyttelen kotosalla kuin otan tietoisen riskin piikistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä joitakin: Hedelmättömyys,kuukautiskierto menee sekaisin, veritulppa,aivoinfarkti,aivoverenvuoto, neurologiset oireet,syöpä,sokeus,. sydänkohtaus, sydäninfarkti.
Ainoastaan pari noista on sellaisia mitä todistettavasti tai todennäköisesti on aiheutunut rokotteesta, harvoille. Mihin näiden muiden pelko perustuu?!
Ei ole aukottomasti todistettu, että rokote ei ole aiheuttanut noita. Olemassa olemattomuutta kun ei oikein voi todistaa. Joten jos on 1/1000000000000000000000 mahdollisuus, että saa jonkun oireen rokotuksesta niin sehän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei kiinnosta se kokeellinen rokote enkä pelkää koronaa, olen sen jo sairastanut ja sain elinikäisen immuniteetin.
Paitsi, että et saanut. Korona sairastetaan usein kahteen kertaan (ties vaikka useamminkin).
Kyllä, mutta kun sen on jo kerran sairastanut siihen tuskin seuraavallakaan kerralla kuolee.
Vierailija kirjoitti:
En vastusta, mutta en uskalla raskaana ottaa rokotetta mitä ei ole tutkittu riittävästi. Pelottaa jos tulevalle lapselle tulisi jotain rokotteesta.
Toki koronakin voi aiheuttaa vaikka ja mitä, mutta mieluummin pysyttelen kotosalla kuin otan tietoisen riskin piikistä.
Niinpä. Muistamme kaikki vielä "ihan vaarattoman" DDT:n ja talidomini-lapset ja "ihan vaarattoman" sikainfluenssarokotteen ja sen aiheuttaman narkolepsian.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua raskaana olevana mietitytä ne teholla olevat äidit, joille joudutaan tekemään sektio pienillä viikoilla äidin koronan takia? Tai kohtuun kuolleet vauvat äidin koronan takia? Järkyttävän riskin kyllä otat. Itse en uskaltaisi.
Vierailija kirjoitti:
Pistoa mä pelkään, mutten kehtaa sanoa kuin näin ingognito. Joutuu aina keksimään kaikenlaisia hienompia selityksiä. Muuten joutuisi pelkurina aika epäedulliseen valoon ja joutuisin hirveään häpeään vellihousuna. Ja mitä useampi jättää ottamatta, niin sitä vähemmän outona minuakin pidetään. Siksi joudun rekrytoimaan muita samaan rintamaan, jotten olisi asian kanssa ihan yksin. Joukossa olo tuntuu jotenkin ryhdikkäämmältä.
Piston pelkääminen on ymmärrettävää, ei häpeällistä. Mutta varmaan kannattaisi hakea apua tuohon, koska ethän ilmeisesti pysty ottamaan muitakaan rokotteita, verikokeita yms. Pistoksia saatat saada paljon enemmän, jos sairastut koronaan. Kannattaisi rekrytoida muita ottamaan rokote, niin vähentäisivät sunkin sairastumis mahdollisuutta ja pistojen mahdollisuutta.
Hoidan terveyttäni. Keinoihini ei lukeudu flunssarokotukset - varsinkaan kokeelliset. En pelkää, siksi en ota. Ja jos kaikesta huolimatta sairastun, otan Ivermektiiniä. Tehokas, turvallinen ja halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta kun sen on jo kerran sairastanut siihen tuskin seuraavallakaan kerralla kuolee.
Jaa, no aika masentavia kuvia sairaaloista Yhdysvalloissa matalan rokotuskattavuuden alueilta, kun ihmiset, joilla oli korona vuosi sitten ovat nyt teholla deltan takia. Mutta kiva kun jaksat olla optimistinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä joitakin: Hedelmättömyys,kuukautiskierto menee sekaisin, veritulppa,aivoinfarkti,aivoverenvuoto, neurologiset oireet,syöpä,sokeus,. sydänkohtaus, sydäninfarkti.
Olisiko linkkejä tutkimuksiin hedelmättömyydestä, syövästä ja sokeudesta? Myös immuunipuolustuksen tuhoutumisesta kertovat tutkimukset kiinnostaa, niitäkin on ketjussa tarjottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no aika masentavia kuvia sairaaloista Yhdysvalloissa matalan rokotuskattavuuden alueilta, kun ihmiset, joilla oli korona vuosi sitten ovat nyt teholla deltan takia. Mutta kiva kun jaksat olla optimistinen.
Kohta tulee epsilon-variantti, joka viis veisaa rokotteista. Se leviää yhtälailla niin rokottamattomiin kuin rokotettuihinkin. Odota vain.
Ei ne ole pelkoja ja ennakkoluuloja, vaan n.1/4 tutuistani on saanut voimakkaita oireita rokotteista. Tunnen nyt n.50-70
ihmistä jotka ovat hakeneet rokotteen.
Sen sijaan tunnen koronan sairastaneita n.10, ja kaikki lievillä oireilla.
Meidän kunnassa on n.0,2 % saanut koronan. Yhdenkään en ole kuullut kuolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki koronakin voi aiheuttaa vaikka ja mitä, mutta mieluummin pysyttelen kotosalla kuin otan tietoisen riskin piikistä.Eikö sinua raskaana olevana mietitytä ne teholla olevat äidit, joille joudutaan tekemään sektio pienillä viikoilla äidin koronan takia? Tai kohtuun kuolleet vauvat äidin koronan takia? Järkyttävän riskin kyllä otat. Itse en uskaltaisi.
Tietenkin mietityttää, mutta en voi myöskään tietää mitä rokotteesta koituis. Mistä sen tietää vaikka rokotteesta sais pahemmat oireet kuin itse koronasta? Yhtälailla on tutkittu että rokotteesta on aiheutunu mm. keskenmenoja.
Siksi oonkin tehnyt päätöksen, etten osallistu mihinkään tilaisuuksiin ja pyrin mahdollisimman vähän liikkumaan julkisilla paikoilla etten nappais koronaa itselleni.
Näin Turkin television uutisissa vauvan, jolla oli epätavallinen määrä raajoja. Tämä ei ole mikään vitsi, siellä on lääkäreillä hätäkokous kutsuttuna. Ahdistaa joulukuu, kun meilläkin alkaa syntyä piikitettyjen vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyellä aikavälillä: Veritulppa,sydänlihastulehdus,sydänkohtaus,sokeus, sisäiset verenvuodot. Pitkällä aikavälillä syöpä,neurologiset sairaudet sydän ja verisuonisairaudet. Dataa on jo ihan riittävästi lyhyen aikavälin haitoista.
Lueskeletko koskaan koronan lyhyt- ja pitkäaikaisvaikutuksista? Mikset pelkää näitä samoja oireita koronasta, johon todennäköisesti sairastut? Rokotteesta noita mainitsemiasi sivuvaikutuksia on tullut ihan marginaaliselle osalle maailman väestöstä, mutta koronaan on kuollut jo aikamoinen määrä ihmisiä.
Rokotteiden pitkäaikaisvaikutusten seuranta-aika on ollut todella lyhyt. Lyhyempi kuin itse taudin vaikutusten seuranta-aika. Palataan asiaan 5-10 vuoden päästä, kun tiedetään kummasta on ollut enemmän haittaa: itse viruksesta vai sitä vastaan kehitetyistä rokotteista?
Terveydenhoidon ammattilaisen teksti facebookista (on julkisessa jaossa):
Kuppi meni nurin eli tiedossa koronapäivitys! Ei ole pakko lukea. Muutaman päivän sisällä olen törmännyt mielestäni järkeviin ihmisiin jotka olen tuntenut vuosia. Keskusteluissa on käynyt ilmi ettei koronarokotus kiinnosta syystä tai toisesta. Rokotuksen ottaminen on jokaisen oma asia, enkä halua siihen ketään painostaa mutta haluan jakaa oman näkökulmani asian suhteen.
Jo puolitoista vuotta on koronaa vastaan taisteltu eikä loppua näy. Varmasti kaikilla on ollut rankkaa. Teho-osastoilla ja muutenkin terveydenhuollossa me ollaan ihan loppu ja kypsiä tähän tilanteeseen. Töitä ja lisätöitä saa tehdä enemmän kuin jaksaa muttei kukaan kohta enää jaksa. Myönnän olevani jo ihan poikki, toki elämästäni löytyy väsymykselle muitakin syitä.
Tällä hetkellä 20+ ikäisiä nuoria rokottamattomia joutuu lisääntyvästi sairaalahoitoon koronan takia, tottakai joukossa on myös vanhempia ja rokotettujakin. Potilaiden suuren määrän takia mietitään taas alkavalla viikolla pitääkö kaikki mahdollinen leikkaustoiminta keskeyttää jotta hoitajia valvontaosastoille riittää. Toiminta on ollut jo useaan kertaan aiemminkin keskeytettynä.
Teho-osaston päivystäjänä en muista juurikaan vuoroa tämän vuoden aikana jolloin olisin miettinyt pystyinkö tai osasinko hoitaa potilaani parhaimmalla mahdollisella tavalla. Suurin osa ajasta kun menee miettimiseen mihin kukakin valvontatasoinen potilas saadaan mahtumaan ja voiko jonkun hoidosta luopua. Ja aamun odotukseen kun yö tuntuu liian pitkältä ja pimeältä. Hetkeen ei ole tarvinnut omaisille iltaisin soittaa että " en tiedä onko puolisosi/äitisi/isäsi aamulla enää hengissä mutta hyvää yötä, yritä nukkua siellä kotona", näitä soittoja on silti saanut tehdä ihan tarpeeksi. Vuoden ennätykseni on mahduttaa kahdelle viralliselle tehohoitopaikalle neljä koronapotilasta päivystysyön aikana.
Lähes kaikki kysyvät ennen hengityskoneeseen laittoa että "heräänkö/jäänkö mä henkiin/kuolenko", ja tottakai vastaus on että saatat kuolla, en minä sitä tiedä mutta tämä yleensä taputellaan kauniiksi " kaikki menee hyvin" kommentiksi koska valmiiksi itkevä potilas ennen nukutusta ei paranna asiaa. Omaisille sitten luetaan tarkemmin madonlukuja puhelimessa. Tehopäivystäjänä vahdin myös koronaosaston potilaskarttaa ja merkkaan ihmiset joista päivystäjän ei tarvitse välittää, tehohoito siis rajattu heiltä syystä tai toisesta pois. Heistä kuitenkin välittää moni omainen ja odottaa paraneeko tauti vai korjaako kuolema. Viimeksi keskiyöllä karttaan lisättiin uusi ❌ .
Tehohoitojaksojen määrää voidaan vähentää rokotuksilla, tämä on tutkittu asia eikä netistä löydetty huuhaainfo. Siksi asiaa on vaikea ymmärtää. Itse olen jo kolmesti rokotettu ja ylpeä siitä. Toivon sen auttavan maailman avautumiseen ja mulle niin rakkaan matkustelun paluuseen. En siis tällä hetkellä pysty normisti suhtautumaan teihin rokottamattomiin, enkä halua istua vieressänne talkoohommissa kun maskinkaan pito ei kuulu tapoihinne. Tiedän että myös terveydenhuollossa ja työkavereissa on rokottamattomia, nenänkaivuussa on jo heidänkin takiaan ihan tarpeeksi usein käyty.
Kiitos ja anteeksi. Ei mulla muuta. Toivottavasti vuoden päästä tälle päivitykselle voidaan jo hymähtää.
Rokotehaittoja lietsovat koronarokote vastaiset uuvatit pelkäävät, että jäävät kiinni typeryydestäään. He pelkäävät sitä että kun he ottaisivat rokotteen he joutuisivat tunnustamaan niin itselleen kuin muillekin että mitään ei tapahtunutkaan.
Vain psykoosissa elävä voi uskoa, että koronarokotteen saanut levittää kehostaan jotain mystistä piikkiproteiinia joka aiheuttaa päänsärkyä läsnäolevalle. Kas kun se ei aiheuta mitään rokotteen saaneelle ja jos se levittäisi jotain miksi se aiheuttaisi vain päänsärkyä?. Eikö "luotettavien lähteiden" mukaan kyseessä pitänyt olla bioase. AIKA HUONO BIOASE jos se aiheuttaa vain päänsärkyä rokotetun lähellä oleville ihmisille.
On tilastollisesti hyvin epätodennäköistä, että perusterve saisi vakavan tautimuodon, saati että joutuisi teholle. Riski on lähes olematon.