Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokotetta vastustavat, mitä sivuvaikutuksia pelkäätte että saatte rokotteesta?

Vierailija
12.10.2021 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotus-->koronapassi-->2-piikkiä-->3-piikkiä-->4-piikkiä-->n+1-piikkiä-->sosiaalinen_pisteytys-->täydellinen_jäljitys/kontrolli-->hiilijalanjälkipassi

Rokottamattomuus on protesti koronapassia vastaan.

Vastustan ihmisten lääketieteellistä kontrollointia enkä halua myöskään rahoittaa lääkefirmoja. Mielestäni vain riskiryhmät olisi pitänyt rokottaa. Lisäksi on itsekästä, että länsimaat rohmuavat kaikki rokotteet. Oman annokseni saa lähettää Afrikkaan, jossa sen voi antaa riskiryhmäläiselle. Pitäisiköhän perustaa järjestö, jonka välityksellä länsimaiset ihmiset voivat lahjoittaa rokotteensa kehitysmaihin niitä tarvitseville.

Jos et halua rahoittaa lääkefirmoja, älä osta buranaa tai peräpukamavoidetta. Näitähän myydään miljoonilla euroilla vuosittain! Muutenkin olisi tosi hienoa jos lääkefirmar menisivät kaikki konkurssiin! Apteekitkin vois laittaa sitten ihan turhina kiinni! Kyllä immuunipuolustus toimii kun siihen vaan tarpeeksi uskoo!

Vierailija
162/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutenkin ollut vaikeuksia ylläpitää säännöllistä kuukautiskiertoa. Olen 30v, synnytin esikoiseni 1,5v sitten ja pääsin viimein tämän kuun alussa oman alan vakitöihin. Tarkoitus olisi tehdä toinen lapsi tässä pian. Varmaan parin vuoden päästä. En todellakaan halua yhtään riskiä kuukautisten häiriintymisestä! Voin ottaa koronarokotteet sitten kun lapsiluku on täynnä! Itken ja ahdistun jos on pakko vaikka työn vuoksi ennen tuota ottaa ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairastanut koronan ja kaikki tutkimukset kertovat että silloin on kolme kertaa suurempi riski saada haittoja rokotteesta.

Mistä löytyisi lisätietoa tästä?

Vierailija
164/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolemaa. Onhan niitä piikin saaneita parhaillaan tehollakin.

Kaikki koronaan kuolevat taitaa tällä hetkellä olla kaksi kertaa rokotettuja. Mutta mistä sen voi tietää, kumpaan he kuolevat; rokotteeseen vai tautiin?

Nyt jotain rajaa näihin valheisiin! Joka päivä joku lääkäri käy huolestuneena avautumassa mediassa, että sairaalat täyttyvät rokottamattomista. Rokotetut eivät siis ole siellä sairaaloissa. Ne kuolevat ovat rokottamattomia.

Lähde?

Etkö osaa googlea käyttää?

https://www.raisio.fi/fi/uutiset/90-prosenttia-tehohoitoon-joutuneista-…

Vierailija
165/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että kuukautiseni menevät sekaisin ja se sama pms-helvetti alkaa taas, josta olen kärsinyt vuosia. Olen löytänyt nyt sellaiset keinot, jolla olen liki oireeton enkä halua ottaa riskiä, että menkat taas menevät sekaisin. Mun keho ja mieli sekoaa e-pillereistä, buranakuuri menkkojen aikaan sekoitti viime vuonna vatsahapot pahasti. Tämän ihan lääkäri totesi.

Äidilläni ja muutamalla muulla tutulla tuli laskimotukos ekan piikin jälkeen. Eräällä tutulla hänen sairautensa paheni paljon piikin jälkeen.

Vierailija
166/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vastusta, mutta en uskalla raskaana ottaa rokotetta mitä ei ole tutkittu riittävästi. Pelottaa jos tulevalle lapselle tulisi jotain rokotteesta.

Toki koronakin voi aiheuttaa vaikka ja mitä, mutta mieluummin pysyttelen kotosalla kuin otan tietoisen riskin piikistä.

Eikö sinua raskaana olevana mietitytä ne teholla olevat äidit, joille joudutaan tekemään sektio pienillä viikoilla äidin koronan takia? Tai kohtuun kuolleet vauvat äidin koronan takia? Järkyttävän riskin kyllä otat. Itse en uskaltaisi.

Tietenkin mietityttää, mutta en voi myöskään tietää mitä rokotteesta koituis. Mistä sen tietää vaikka rokotteesta sais pahemmat oireet kuin itse koronasta? Yhtälailla on tutkittu että rokotteesta on aiheutunu mm. keskenmenoja.

Siksi oonkin tehnyt päätöksen, etten osallistu mihinkään tilaisuuksiin ja pyrin mahdollisimman vähän liikkumaan julkisilla paikoilla etten nappais koronaa itselleni.

Missä tutkimuksessa rokotteesta on havaittu tulevan keskenmenoja? Luulen, että olisi jo tauolla Suomessa. Heti kun teinipojille vähän nousi sydänlihastulehduksen riski rokotteesta, sitä ei enää niille suositeltu. Aika herkästi näihin reagoidaan, vaikka riski olisikin hyvin pieni. Jos joku rokote aiheuttaisi keskenmenoja, se olisi jo kielletty kokonaan maailmalla ja Suomessa. Koronaan sairastumisen riski on kyllä rokottamattomalla suuri, aika vaikea välttää tartunta. Kannattaisi vielä kysellä lääkäriltä ja kertoa noista peloista.

Pfizerilta itseltään:

Additional adverse reactions, some of which may be serious, may become apparent with more widespread use of the Pfizer-BioNTech COVID-19 vaccine

Available data on Pfizer‑BioNTech COVID-19 vaccine administered to pregnant women are insufficient to inform vaccine-associated risks in pregnancy

Data are not available to assess the effects of Pfizer‑BioNTech COVID-19 vaccine on the breastfed infant or on milk production/excretion

There are no data available on the interchangeability of the Pfizer‑BioNTech COVID‑19 vaccine with other COVID-19 vaccines to complete the vaccination series. Individuals who have received one dose of Pfizer‑BioNTech COVID-19 vaccine should receive a second dose of Pfizer‑BioNTech COVID-19 vaccine to complete the vaccination series

8.7.2021

Tuossa ei sanota, että rokote aiheuttaa tai saattaa aiheuttaa keskenmenoja, eihän?

Ei, siinä sanotaan että data on riittämätöntä jotta raskaana olevia voisi neuvoa puoleen tai toiseen rokotteen ottamisesta raskausaikana.

Siinä sanotaan myös, ettei dataa ole lainkaan siitä, miten rokote vaikuttaa äidinmaitoon.

Vierailija
167/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koronaan kuolevat taitaa tällä hetkellä olla kaksi kertaa rokotettuja. Mutta mistä sen voi tietää, kumpaan he kuolevat; rokotteeseen vai tautiin?

Nyt jotain rajaa näihin valheisiin! Joka päivä joku lääkäri käy huolestuneena avautumassa mediassa, että sairaalat täyttyvät rokottamattomista. Rokotetut eivät siis ole siellä sairaaloissa. Ne kuolevat ovat rokottamattomia.

Lähde?

Eli 10% on rokotettuja. Joka kymmenes!

Vierailija
168/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Osaan toki, mutta en viitsi googlettaa tuollaista pelottelupropagandaa. Google tarjoaa sitä sitten aina, kun etsin tietoa jostakin aiheesta. Käyttäjäalgoritmit, katsos.

Vierailija
169/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyellä aikavälillä: Veritulppa,sydänlihastulehdus,sydänkohtaus,sokeus, sisäiset verenvuodot. Pitkällä aikavälillä syöpä,neurologiset sairaudet sydän ja verisuonisairaudet. Dataa on jo ihan riittävästi lyhyen aikavälin haitoista.

Lueskeletko koskaan koronan lyhyt- ja pitkäaikaisvaikutuksista? Mikset pelkää näitä samoja oireita koronasta, johon todennäköisesti sairastut? Rokotteesta noita mainitsemiasi sivuvaikutuksia on tullut ihan marginaaliselle osalle maailman väestöstä, mutta koronaan on kuollut jo aikamoinen määrä ihmisiä.

Rokotteiden pitkäaikaisvaikutusten seuranta-aika on ollut todella lyhyt. Lyhyempi kuin itse taudin vaikutusten seuranta-aika. Palataan asiaan 5-10 vuoden päästä, kun tiedetään kummasta on ollut enemmän haittaa: itse viruksesta vai sitä vastaan kehitetyistä rokotteista?

Siihen mennessä rokottamattomat ovat menehtyneet koronaan

Ehei. Vahvimmat yksilöt, geeneiltään valiot selviävät aina parhaiten.

Niin. Eihän se ruttokaan kaikkia tappanut, vaikkei mitään rokotteita ollutkaan. Kaikki eivät sairastuneet. Kaikki eivät kuolleet. Ihmislaji ei kuollut sukupuuttoon! Tämän huomaa, jos katselee vähän ympärilleen ja jos hoksottimet ovat kunnossa.

Vierailija
170/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin Sanna tahtoisi, että kaikki saavat viruksen vereensä, tavalla tai toisella. Ensin hän väitti, ettei maskeja kannata käyttää. Halusiko hän viruksen leviävän? Kun muissa maissa maskit otettiin käyttöön, Sanna ei halunnut Suomen erottuvan joukosta (kansainvälinen imago, nääs) ja muutti kantansa. Nyt Sanna haluaa kaikkien saavan viruksen rokotteen muodossa.

Viruksen halutaan leviävän, jotta rokotetutkin saavat todellisen immuniteetin sairastamalla eikä rokotteiden tehottomuus paljastu. Eli vasta koronan sairastaminen antaa sille immuniteetin, luultavasti myös uusille varianteille, ja rokotusten hyöty on lähinnä se, että tauti todennäköisesti tulee lievempänä. Kaikkea ei kansalle kerrota.

Noloa nyt yrittää Ruotsin mallia.

Vierailija
171/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että pippelini kasvaa tästä vielä. Nytkin jo ahdistaa naisia.

Vierailija
172/178 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun syy toisen rokotteen lykkäämiseen on seuraava:

Otin ensimmäisen rokotteen toukokuussa, ei oireita.

Sitten kesän mittaan alettiin yhä enenevissä määrin uutisoimaan siitä kuinka nimenomaan toinen rokote saattaa aiheuttaa rajuja oireita. Aloin empimään ja epäilemään rokotteen haittavaikutuksia, mulla on mm. migreeniä sekä rytmihäiriöitä, joiden kanssa eläminen on välillä yhtä helvettiä.

Tällä tiellä ollaan edelleen. Mulla on vahva tunne, että en rokotetta halua ottaa. En ole kulkutautimyönteinen, en luule rokotteiden sisältävän mikrosiruja tai usko ufoihin.

Mutta olen sitä mieltä, että jokainen päättäköön itse VAPAAEHTOISEN rokotteen ottamisesta. Ei ketään voi pakottaa lääketieteellisiin toimenpiteisiin valtiovallan taholta tai jos voi niin emme elä enää vapaassa yhteiskunnassa.

Tämä syyllistäminen ja propaganda on jotain todella uskomatonta. Ihan kuin jotain kiihkouskovaisten sodanlietsontaa ja halua kontrolloida sekä moralisoida ”vääräuskoisia”. Ollaan valmiita kivittämään rokottamattomat ja toivotaan heille hidasta ja kivuliasta kuolemaa koronaan.

Maailma on todellakin sekaisin.

Vierailija
173/178 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelkää. Olen vain yksinkertaisesti niin vihainen tästä painostuksesta ja vouhotuksesta. Vielä keväällä olin 100%, että otan rokotteen. Nyt en haluaisi ottaa, koska ärsyttää tämä kitinä asiasta. Ihan periaatteesta en pidä, että painostetaan tällä tavoin. Sairastin koronan viime talvena ja olisin saanut rokotteen elokuulla. En ole hakenut ja ainoa syy on kiihkoilu tämän ympärillä.

Vierailija
174/178 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä pelkää. Olen vain yksinkertaisesti niin vihainen tästä painostuksesta ja vouhotuksesta. Vielä keväällä olin 100%, että otan rokotteen. Nyt en haluaisi ottaa, koska ärsyttää tämä kitinä asiasta. Ihan periaatteesta en pidä, että painostetaan tällä tavoin. Sairastin koronan viime talvena ja olisin saanut rokotteen elokuulla. En ole hakenut ja ainoa syy on kiihkoilu tämän ympärillä.

Samaa mieltä!!

Vierailija
175/178 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse riskeerata terveyttään osallistumalla maailmanlaajuiseen ihmiskokeeseen epämääräisellä geeniterapiapistoksella. Kuka hullu luottaisi näihin korruptoituneisiin päättäjiin ja viranomaisiin, en minä ainakaan, pitäkää piikkinne ja juoskaa niin pitkälle kuin pippuri kasvaa.

Vierailija
176/178 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli toisen rokotteen jälkeen oikea kylki ja alaselkä kipeäksi. Ylävatsan oikealta puolelta kun painoi niin sattui. Kyljellään nukkuminen myös sattui ja virtsaneritys väheni minimaaliseksi. Lisäksi oli pahoinvointia ja ankara väsymys. Säikähdin, että munuaiset vaurioituivat. Oireet onneksi hävisivät noin 5 päivän päästä. Pelkään, että kolmannen rokotteen jälkeen nuo olisivat viimekertaista pahemmat.

Vierailija
177/178 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ensimmäinen mRNA rokote annettiin huhtikuussa 2020. Ennen tätä rokotetyypin kehittäminen katsottiin liian kalliiksi mutta nyt valtiovalta pakottaa osallistumaan kehitystalkoisiin. Rokote on erilainen kuin perinteiset rokotteet, lievennettyä tautia ei laiteta elimistöön vaan immuniteetti herätetään taistelemaan kaikkea vastaan. Rokotteen teho hiipuu 4-6 kuukauden kuluessa. Mikä vaikutus tällä on immuniteettiin on täysin tuntematon. Odotellaan sivuvaikutuksia rauhassa, tulivathan Pandemrixin perinteisen rokotteen sivuvaikutukset esille vasta parin vuoden jälkeen.

Sairastin koronan ja vertaisin sitä lievään flunssaan. Jos korona on joillekin kohtalokas niin aika monta muuta tautia maailmassa olisi vienyt hengen tulevaisuudessa.

Vierailija
178/178 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotus-->koronapassi-->2-piikkiä-->3-piikkiä-->4-piikkiä-->n+1-piikkiä-->sosiaalinen_pisteytys-->täydellinen_jäljitys/kontrolli-->hiilijalanjälkipassi

Rokottamattomuus on protesti koronapassia vastaan.

Vastustan ihmisten lääketieteellistä kontrollointia enkä halua myöskään rahoittaa lääkefirmoja. Mielestäni vain riskiryhmät olisi pitänyt rokottaa. Lisäksi on itsekästä, että länsimaat rohmuavat kaikki rokotteet. Oman annokseni saa lähettää Afrikkaan, jossa sen voi antaa riskiryhmäläiselle. Pitäisiköhän perustaa järjestö, jonka välityksellä länsimaiset ihmiset voivat lahjoittaa rokotteensa kehitysmaihin niitä tarvitseville.

Jos et halua rahoittaa lääkefirmoja, älä osta buranaa tai peräpukamavoidetta. Näitähän myydään miljoonilla euroilla vuosittain! Muutenkin olisi tosi hienoa jos lääkefirmar menisivät kaikki konkurssiin! Apteekitkin vois laittaa sitten ihan turhina kiinni! Kyllä immuunipuolustus toimii kun siihen vaan tarpeeksi uskoo!

Itse käytän peräaukkoon silavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä