Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinusta varma tyhmyyden merkki?

Vierailija
09.12.2014 |

Minusta se, ettei osaa kirjoittaa selkeästi. Jos ei pysty muotoilemaan ajatuksiaan sanallisesti, eivät ne voi kovin hyvässä järjestyksessä olla päässäkään.

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 18:09"]

On tyhmää väitellä idiootin kanssa. Lähtökohtaisesti. Häviät aina ja idiootti ei viisastu. Monet itseään älykkäänä pitävät, sortuvat helposti tuohon mokaan.

Ihminen voi olla älykäs, ilman että tietää ja osaa kaikilta aloilta kaiken. Minä en järkyty tai revi persettäni jos joku sanoo olevansa keskimääräistä älykkäämpi. En ala etsiä todisteita, miksi hän ei voisi olla. En näe syytä, miksi asia pitäisi salata. Jäävään itseni kuitenkin oman älykkyyteni arvioinnista ääneen, koska olen sosiaalinen pelkuri ja pelkään idiootteja.

[/quote]

No jaa. Väittelemiseen on muitakin syitä kuin tarve voittaa. Sivistyy itse, kehittyy taidot, joku muu voi oivaltaa jotain. Vaikka idiootti jääräpäistyisi entisestään, se on valitettavaa mutta joskus välttämätöntä. Kaikkein taitavin voi jopa oppia selittämään asioita niin, että idioottikaan ei siitä ainakaan pahene. Älykkäiden itse-eristäytyminen ei ole pitemmän päälle järkevää, vaikka se välttämätöntä joissain tilanteissa olisikin. Nykypäivänä homot yritetään vapauttaa ja se on pitkälti onnistunut, ei tarvitse tappaa itseään peräkyläahdistuksessaan. Älykkyydellekin ehkä vielä löytyy tilaa tästäkin maasta.

Vierailija
162/165 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei tiedä koska Suomi on itsenäistynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusnatsit ja muut vastaavat rasistit - siinäpä vasta tyhmää porukkaa. Kuljetaan tuolla kylillä suomileijonapaita päällä ja hoetaan että "vitun neekerit elää meidän veroeuroilla ja veteraanit kääntyy nyt haudassaan kun kaikenlaiset homppelit saa mennä naimisiin". Mun on vaan niin uskomattoman vaikea käsittää tuollaista ajatuksenjuoksua. Menin kerran sanomaan yhdelle tällaiselle paukapäälle (pienen paikkakunnan pubissa mesosi isoon ääneen tuota perussettiä homoista ja veteraaneista), että tiesitkös että oli siihenkin aikaan olemassa homoja ja että ootkos miettinyt mitä siellä sodan keskellä saattoi tapahtua kun miehet oli pitkiä aikoja keskenään. Kyllä meinasi kaverilla mennä hermo :-)

Vierailija
164/165 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kovin fiksuna ihmistä joka yrittää esittää viisaampaa kuin on. On esimerkiksi omaksunut jonkun "suuren ajattelijan" ajatukset ja toistelee niitä, tajuamatta tai edes vaivautumatta miettimään, mitä ne edes tarkoittaa.

Mustavalkoinen minäolenainaoikeassa -ajatusmaailma.

Tupakoijat, jotka polttavat missä sattuu, esimerkiksi heti ulko-ovella pitää jo sytyttää se rööki tai pienten lasten lähellä polttaminen ja tumppien heittely minne sattuu.

Vierailija
165/165 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:34"]

Mun mielestä taas tyhmyys on älyn puutetta, ja älykäskin voi olla ilkeä ja huonotapainen. En siis ajattele, että tyhmyys olisi jokin yleissana kaikelle ikävälle vaan ajattelen sen kertovan nimen omaan älyllisen kapasiteetin puutteesta. Vastaavasti tyhmä voi olla todella kiva ja ystävällinen.

[/quote]

Nice, but dim. Kiva, mutta pimeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän