Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralainen maksanut vuokrat 2 pvää myöhässä, peruste häädölle?

Vierailija
09.12.2014 |

Meillä on vuokralla asunto, jota nyt ystäväperheemme tarvitsisi. Siinä on kuitenkin vuokralainen, jolla on siihen vuokrasopimus vielä yli vuoden. Olisiko mahdollista saada vuokralainen siitä häädettyä, koska hän on viimeisen vuoden aikana maksanut vuokransa pari-kolme kertaa kaksi päivää myöhässä? Eikö ole niin, että yksikin myöhästymispäivä on peruste häädölle? 

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:05"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:51"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:46"] Me häädettiin yks vuokralainen siksi kun just tarttettiin kaverille kämppä :) kolmen lapsen yh jolla vuokrat aina oli 2-5 pvää myöhässä ja paniikissa sit selitteli pätkätöillä. Itkua vääntäen yritti anella jäämään kämppään mut häipyi lopulta vähin äänin valituksia tekemättä :D tsemppiä ap, vuokralla asuvat on mun silmissä tavallaan yhteiskunnan loisia, paitsi kaverini joka tuli ulkomailta takas Suomeen ja tarvitsi väliaikasen asunnon ennen kun sai oman ostettua. [/quote] Aaaah, oon niin kateellinen. Just mun unelma ois vähän kyykyttää jotain yhäripaskaa. [/quote] Tuu kyykyttää mua , jos pystyt. Sadan tonnin vuositulot + Muutama omistusasunto, velaton talo, ostin juuri lapselle joululahjaksi uuden bemarin, toinen saa muutaman tonnin käteen ( 13v tehköön moisilla pikkusummilla mitä lystää) ja itse ajattelin lähteä jenkkeihin :)

[/quote] Mistä näitä sikiää?

[/quote]

Porvoosta, tietysti.

Vierailija
2/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan irtisano vuokralaista ja kysy pääsisikö muuttamaan nopeasti? Ei se höätäkään ihan päivässä käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa aloittajaa vituttaa :)))))

Vierailija
4/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo ei ole.

Vierailija
5/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Vasta kolme puuttuvaa, niin voit pistää pelin poikki heti.

Vierailija
6/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
7/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan on peruste häädölle. Vuokra pitää maksaa viimeistään eräpäivänä ja jatkuva laiminlyönti on peruste häädölle. Useammin kuin yksi kerta myöhässä on laiminlyöntiä. Päiväkin myöhässä on myöhästyminen.

Vierailija
8/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potki vaan pihalle. Saadaan hyvä aihe tälle palstalle kun tulet sitten kertomaan oikeusjutusta jonka vuokralainen nosti. Jonka kyllä erittäin todennäköisesti myös häviät.

Vierailija
9/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Vierailija
10/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noissa tilanteissa maksupäivä osunut viikonlopulle/pyhälle, niin maksaa saa seuraavana arkipäivänä. Ja vaikka näin ei olisi, niin et sä niitä saa sieltä jäätää tuolla perusteella.

Vierailija
11/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me häädettiin yks vuokralainen siksi kun just tarttettiin kaverille kämppä :) kolmen lapsen yh jolla vuokrat aina oli 2-5 pvää myöhässä ja paniikissa sit selitteli pätkätöillä. Itkua vääntäen yritti anella jäämään kämppään mut häipyi lopulta vähin äänin valituksia tekemättä :D tsemppiä ap, vuokralla asuvat on mun silmissä tavallaan yhteiskunnan loisia, paitsi kaverini joka tuli ulkomailta takas Suomeen ja tarvitsi väliaikasen asunnon ennen kun sai oman ostettua.

Vierailija
12/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha! Mistä tiedät, että ystäväperheesi maksaa ikinä ajallaan? Ystäviä on helppo käyttää hyväkseen, ystäviltä ei helposti kehtaa alkaa kyselemään... Sinuna pitäisin nykyisen vuokralaisen. Parin päivän myöhästyminen ei ole yhtään mitään.

Vierailija
13/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:46"]Me häädettiin yks vuokralainen siksi kun just tarttettiin kaverille kämppä :) kolmen lapsen yh jolla vuokrat aina oli 2-5 pvää myöhässä ja paniikissa sit selitteli pätkätöillä. Itkua vääntäen yritti anella jäämään kämppään mut häipyi lopulta vähin äänin valituksia tekemättä :D tsemppiä ap, vuokralla asuvat on mun silmissä tavallaan yhteiskunnan loisia, paitsi kaverini joka tuli ulkomailta takas Suomeen ja tarvitsi väliaikasen asunnon ennen kun sai oman ostettua.
[/quote]
Olis ostanu oman jo valmiiks ennen muuttoa eikä loisinu! Loiskaveri sulla!

Vierailija
14/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:46"]

Me häädettiin yks vuokralainen siksi kun just tarttettiin kaverille kämppä :) kolmen lapsen yh jolla vuokrat aina oli 2-5 pvää myöhässä ja paniikissa sit selitteli pätkätöillä. Itkua vääntäen yritti anella jäämään kämppään mut häipyi lopulta vähin äänin valituksia tekemättä :D tsemppiä ap, vuokralla asuvat on mun silmissä tavallaan yhteiskunnan loisia, paitsi kaverini joka tuli ulkomailta takas Suomeen ja tarvitsi väliaikasen asunnon ennen kun sai oman ostettua.

[/quote]

Aaaah, oon niin kateellinen. Just mun unelma ois vähän kyykyttää jotain yhäripaskaa.

Vierailija
16/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni vuokra-asunto tyhjenisi, jos 2-3 pvää vuokra myöhässä olisi peruste häädölle..On todella yleistä maksaa vuokra parin päivän viiveellä. Mut yksityiset saavat tehdä mitä haluavat.

Vierailija
17/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vuokraisi ystävälle. Ihan oikeasti rahat ja ystävät pidetään erillään.

Vierailija
18/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläisten vuokralaisten takia en koskaan edes käy katsomassa asuntoa jossa vuokraajana on yksittäinen henkilö.

Vierailija
19/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan 3kk maksamatta jääneet vuokrat on peruste häädölle.

Vierailija
20/81 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:46"]Me häädettiin yks vuokralainen siksi kun just tarttettiin kaverille kämppä :) kolmen lapsen yh jolla vuokrat aina oli 2-5 pvää myöhässä ja paniikissa sit selitteli pätkätöillä. Itkua vääntäen yritti anella jäämään kämppään mut häipyi lopulta vähin äänin valituksia tekemättä :D tsemppiä ap, vuokralla asuvat on mun silmissä tavallaan yhteiskunnan loisia, paitsi kaverini joka tuli ulkomailta takas Suomeen ja tarvitsi väliaikasen asunnon ennen kun sai oman ostettua.
[/quote]

Toivottavasti olet provo, jos et niin onneksi Karma on olemassa.