Minkälaisen joulukalenterin hankit tänä vuonna?
Itse ostin tälle joululle Neuhausin pop up - suklaakalenterin.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oikein kauniin vanhan ajan kuvakalenterin, mutten ole vielä löytänyt.
Minä sain viime vuonna Stockmannin (HKI) kirjakauppaosastolta alakerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä joulukalenteri?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Enemmän mä ihmettelen aikuista joka laittaa kasan teini-hymiöitä kommentin perään. Tai sitte jos oot teini niin ymmärrän, se on siinä iässä jotenkin muka hienoa ja coolia, nämä räkätyshymiöt.
Itselleni en osta, namit voi ostaa erikseen ilman että availee luukkuja :) Mutta lapselle ostan sellaisen minkä hän haluaa.
Diabeetikkona en voi ostaa mitään herkkukalenteria. Kaunis kuvakalenteri olisi kiva, mutta niitä ei tahdo löytyä mistään.
Lumenen kalenteri kiinnostaisi, mutta se on liian kallis. Toki tuotteista olisi iloa pitkälle ensi vuoteen mutta en kuitenkaan todella tarvitse mitään, niin hinta on liikaa "tarpeettomista" tuotteista.
Viime vuonna mulla oli Slurpin kahvikalenteri (kahvi tulee kotimaisilta pienpaahtimoilta, oli tosi kiva), mutta joka vuosi en henno ihan niin kallista. Olen harkinnut puurokalenteria. Jonkun purkka/xylitol -kalenterin haluaisin, jos sellaisia olisi!
Partiolaisten, kohta jo 100 vuotta!
Fazerin patukat joulukalenterin. Vähän kyllä jo houkuttelee välillä suklaahimossa avata.
Nyxin kosmetiikkakalenteri, Fazerin patukat kalenteri ja jos vielä raskin niin arpakalenteri.
Oi, tuo kahvikalenteri kuulostaa ihanalta! Hinta on kyllä turhan kova, 110e. Se tekee 4,60e per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Oi, tuo kahvikalenteri kuulostaa ihanalta! Hinta on kyllä turhan kova, 110e. Se tekee 4,60e per päivä.
Löysin nopeammin alekoodin (96,4 €) kuin itse kalenterin. Kallishan se on silti.
Mä ostin sitten Body Shopin keskihintaisen kalenterin alesta 89 eurolla, oli silti kallis tietty. Mutta pakko oli saada jotain piristystä ja jännitystä ensi kuulle. 💝 Aiemmin mulla ollut L’Occitanen, Ritualsin, Yves Rocherin ja Bottega Verden kalenterit. Minusta on hienoa, että aikuisetkin löytävät sisäisen lapsensa joulun odotuksessa. 🤶🏻
Minulla on KitKat suklaakalenteri. :))
Ostin Hyvän tuulen puodista ihanan vanhan ajan kuvakalenterin.
Käsittämätöntä turhaa krääsää, ilmasto kiittää. Camoon, aikuiset ihmiset.
Tää on todellakin vauva palsta,onko jäänyt joku kehitysvaihe päälle?
En minkäänlaista. Aivan kuten aiempina 40 vuotenakin.
Teekalenterin ostin tyttärelle. Clipper on lempiteetä.
Haluaisin jätskikalenterin, onko hintansa väärti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit Kouvolan Lakukalenterin, vaikuttaa siltä, että ei kauppojen nettimainoksista oikein köydv...onko se myös tänä vuonna talo?
Ostopaikkaa en tiedä, mutta talon muotoinen on.
Eri
City-Marketissa ainakin on.
Minulla on kaksi vanhaa joulukalenteria. Luukut suljin viime joulun jälkeen ja avaan niitä nyt uudestaan. Kalenterit ovat mielestäni todella kauniita, sekä päältä että luukkujen sisältä. Saksalaisia, hyvin värikkäitä, ihania vähän ' vanhanajan' kuvia. Toisessa tori ympäröivine rakennuksineen. Siinä kirkko, liikkeitä, ihmisiä, jouluvalot, hevonen ym. Toisessa katedraali värikkäine ikkunoineen ja valoineen. Lahjaksi saatuja.