Minkälaisen joulukalenterin hankit tänä vuonna?
Itse ostin tälle joululle Neuhausin pop up - suklaakalenterin.
Kommentit (214)
Itse tehdyt herkkukalenterit. Täytyy vielä vähän kalenterin täytteitä ostella, mutta on suklaapatukoita yms hankittuna.
Mul on miehelle joulukalenteri. Tehdään yhdessä joka ilta jouluunasti joku uusi lihaksia vahvistava ja rentouttava liike. Kuulostaa ehkä jonkun mielestä seksistiseltä mutta ihan puhtaasti pyrkimys terveempään elämään. Jouluna sit herkutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Mul on miehelle joulukalenteri. Tehdään yhdessä joka ilta jouluunasti joku uusi lihaksia vahvistava ja rentouttava liike. Kuulostaa ehkä jonkun mielestä seksistiseltä mutta ihan puhtaasti pyrkimys terveempään elämään. Jouluna sit herkutellaan.
Millaisia liikkeitä teillä on, jotain joogaa tai voimistelua?
Seurakunnalta tulee yleensä Joukukalenteri.
Bodyshopin kalenterin, maksoi 139 e.
Ikinä en ole itselleni aiemmin kalentereita ostellut. Nyt ajattelin repäistä ja ilahduttaa vaihteeksi ITSEÄNI.
En minkäänlaista, koska olen aikuinen.
Veikkauksen Jouluarpa-kalenterin.
Lakrids by Bülowin laku(pallo)kalenteri jo toista vuotta. Kaksi palloa per luukku niin se on omasta mielestä ihan jees määrä. Joo, ostin sen heti kun tuli eka mainos. Miehellä ollut se Vanhan Porvoon jäätelötehtaan kalenteri ja siellä oli kyllä todella mielenkiintoisia makuja.
En mitään, koska toimeentulotuki on niin pieni, ettei oo varaa kalenteriin.
Kaalimadon kalenteri, toivottavasti rva ei käy vilkuilemassa etukäteen
Tytölle täytän oman lapsuuteni kankaiseen kuusijoulukalenterin taskuihin ja nappeihin roikkumaan pieniä lahjapaketteja. Se on tytölle rakas , samoin kuin perinteinen kuvakalenteri. Mieheni haluaa hommata tytölle aina hänen lapsuutensa kuuluneen perinteisen kauniin kuvakalenterin. Näitä olemme löytäneet aiempina vuosina Prismasta. Miehelleni ostan joka vuosi joulukalenteriarvan. Ostin viime vuonna yli 70-kymppiselle äidilleni teejoulukalenterin, jossa oli joka päivälle myös kaunis ajatus/aforismi. Hän piti siitä kovasti!. Meillä päin partiolaisten kalentereita on kaupiteltu ovelta ovelle, nyt korona-aikaan on tainnut olla pieni mainos jossain, että niitä saisi ostaa ottamalla yhteyttä paikkakunnan partioyhdistykseen. Netissä www.papunet.fi-sivustolla on kivoja joulukalentereita lapsille esim.tuo soitin esittely-joulukalenteri. Mukavaa joulunodotusaikaa kaikille!🎄🎁
Muumi suklaakalenteri Lidlistä. Pari euroa maksoi.
Itselleni ostin Fazerin patukkakalenterin, poika on toivonut Hot Wheels- lelukalenteria kuten viime vuonnakin, ja mies ostanee Lego-kalenterin. Ehkä joulukalenteriarvan hommaan vielä itselleni lisäksi 😄
Olen mies 47v eikä muistaakseni ole joulukalenteria mulla ollut 80-luvun jälkeen. Suklaakalentereita taisi olla silloin pentuna.
Kiltti Mies 40v kirjoitti:
Minun joulukalenteri on 72 tölkkiä Mega Force Sugarfree Energy Drink Energiajuoma 0,5L tölkkiä. Niistä juon kolme aina joka päivä joulukuun 1-24 päivän välillä. Yhden tölkin aamulla heti herättyä, yhden iltapäivällä ja yhden illalla ennen nukkumaan menoa.
Toivottavasti et ihmettele miksi olet sinkku.
Meille vanhemmille veikkauksen raaputettava ja halloweenin aarrejahtiin piilotin muksuille kinderin kalenterit.
Perinteisesti mies hommaa mulle jonkun suklaakalenterin. Jos sattuu työreissua ulkomaille niin sieltä sitten tuo. Jos ei, niin valkkaan itse marketista jonkun.
Me tehdään kaverin kanssa toisillemme jouluisin teekalenterit, joinakin päivinä mukana saattaa olla myös joku suklaakarkki tai viesti. On hauskaa keksiä toiselle jotakin pientä ilahduttavaa, vaikka aikuisia jo olemmekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni olen ostanut Lindt:n, miehelle kalenteri on vielä hakusessa. Tietääkö kukaan, tuleeko sipsikalentereita tänä vuonna myyntiin? Viime vuonna loppuivat ennen kuin ehdin hankkia.
Nuita sipsikalentereita tulee tänä vuonna tuplamäärä viime vuoteen. Itse keräilin viime jouluna kauppakassissa ja nuo oli aina loppu.
Kesken loppuivat tänäkin vuonna 🤬
Olisin miehelleni ostanut.
Ritualsin kosmetiikkakalenterin. Mulla oli se viime vuonnakin ja kaikki tuotteet tulivat käyttöön, ei siis mitään itselleni turhaa krääsää. Adventteina kalenterista saa aina ihanan tuoksukynttilän.