Minkälaisen joulukalenterin hankit tänä vuonna?
Itse ostin tälle joululle Neuhausin pop up - suklaakalenterin.
Kommentit (214)
En hanki lainkaan, koska olen jo pitkään haaveillut niistä vanhanaikaisista 1950- ja 1960-luvun kalentereista, eikä niitä saa mistään. En ainakaan ole löytänyt.
En ole ostanut varmaan kymmeneen vuoteen mitään kalenteria, mutta taidanpa ostaa jonkin yksinkertaisen suklaakalenterin kun käyn seuraavan kerran kaupassa.
Ohis mutta en oikein näe mitään intoa noissa kalliissa romukalentereissa.
Nyt alkaa jännittämään, huomenna saa avata ekan luukun! Jee! 🤩
Kinder & Ferrero kalenterin ostin ja pringles kalenterin. Molleat aika hyvännäköisiä ja suht halpoja.
Täältä löyty paljon hyviä ideoita: https://joulukalenteri-arvostelut.fi/
Halvimman missä on pliisun makuista suklaata. Vain sillä syntyy aito joulunodotus tunnelma.
Aion hankkia jäätelöjoulukalenterin. 😋
En tarvitse enkä halua kalenteria itse, mutta 10 v. lapselle meillä on sellainen mun itse aikanaan ompelema kankainen taskukalenteri, jonne laitan yllätyksiä. Nyt itse asiassa alkaa olla jonkilainen murrosvaihe tässä, aikaisemmin luukuista löytyi mm. nukkekodin tavaroita tai sleich-eläinten tarvikkeita, mutta noilla leikkiminen on nyt jäänyt. Luultavasti laitan taskuihin jatkuvasti katoavia lyijykyniä ja kumeja, karkkia, tukkapompuloita, sukkia, suihkusaippuaa tms. Ehkä pari kuusenkoristetta. Jotkut lahjakortit yhteisiin tekemisiin olisivat myös kivoja, mutta luvatut jutut pitäisi sitten myös muistaa toteuttaa.
Varmaan se tulee sähköyhtiön puolesta. Jännityksellä aamulla avaa silmät, että onko sähköt päällä tänään vai ei.
Ostan Lidlistä tai K-kaupasta parin euron suklaakalenterin.
Sovin treffit eri miehen kanssa jokaiselle päivälle ja avaan luukun.
Teejoulukalenterin. Vähän kyllä kiinnostaisi after eight-kalenteri.
Aamulehti lähetti joulukalenterin, joten ei tarvitse itse hankkia. Haluan nimenomaan sellaisen, jossa on perinteiseen tapaan kuvia luukkujen takana, ei mitään muuta.