Minkälaisen joulukalenterin hankit tänä vuonna?
Itse ostin tälle joululle Neuhausin pop up - suklaakalenterin.
Kommentit (214)
Hankkisin Pien:in olutjoulukalenterin, jos se vain olisi jotenkin järkevästi saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oikein kauniin vanhan ajan kuvakalenterin, mutten ole vielä löytänyt.
Mä ostin Postin myymälästä sellaisia monena vuotena, mutta myymälä lakkautettiin ja nyt en tiedä mistä sellaisen saisi 😔
Katsopa www.putinki.fi olisiko siellä joku sinun makusi mukainen!
English Tea Shopin pieni teejoulukalenteri. Aikaisempina vuosina on ollut saman yrityksen isompia ja hienompia, mutta nyt riittää sellainen yksinkertaisempi, josta vain vetää teepussin ulos.
(Ostin itse asiassa kaksi samanlaista, niin on ensi vuodenkin jouluksi.) Tykkään English Tea Shopin kalenteriteistä (teistä..?) koska ne eivät ole pelkkää vihreää teetä tai yrttihaudukkeita, vaan mukana on reippaasti maustettua mustaa teetä.
He,en mitään kyllä hanki.Pienelle kyllä Kinder aina..ansaitsee sen .Hienoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyis sellainen perinteinen kuva-joulukalenteri, niin sellaisen voisin ostaa.
Tilasin netistä: sieltä saa ihania perinteisiä kuvakalentereita, ihan suomalaisista verkkokaupoista ( mm. Hyvän tuulen puoti).
Tänä vuonna kalenterini on joulukranssin muotoinen, pyöreä.
Paperikalenteri sopii mielestäni aikuiselle; suklaata voin syödä muuten, jos tekee mieli.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oikein kauniin vanhan ajan kuvakalenterin, mutten ole vielä löytänyt.
Googlaa; verkosta löytyy ihan kotimaisista verkkokaupoista! Nopea toimituskin, ihan parissa päivässä. Tilaan aina itselleni ja parille muulle.
Kotimaisesta pienestä nettikaupasta löysin! Tuli kahdessa päivässä.
Minulla on ollut joulukalenteri (kuvakalenteri) koko avioliittoni ajan ( 47 vuotta). Aikaisemmin mieheni osti sen läheisestä kirjakaupasta; kun se muutti pois on kalenteri hankittu verkkokaupasta.
On ollut Lindtin suklaakalenteri, teejoulukalenteri, Veikkauksen kalenteri. Tänä jouluna kokeilen Lumenen kosmetiikkakalenteria. Oli aika hintava, mutta sai ihan hyvät arvostelut jossain. Jänskättää.
Foodistin gourmet-kalenterin tilasin, aikaisemmin on ollut olutkalenteri samasta paikasta poikaystävälle.
Mulla on teejoulukalenteri ja sellainen joku kylpytuotteita sisältävä kalenteri. Lisäsin ruokaostoksiin nyt tuon sipsijoulukalenterin, kun täältä sain vinkin. :-) Mulla ollut kalenteri ihan lapsesta asti ja tulen ostamaan elämäni loppuun asti. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä joulukalenteri?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Juuri näin. On aikuiset nykyään lapsellisia. Mikähän tähän on syynä? Eivätkä edes voi myöntää sitä.
Sinä varmaan päätit hetken milloin olet aikuinen ja käyttäydyt kuten sinusta aikuiset käyttäytyy. Lakkasit kuuntelemasta musiikkia josta tykkäät koska aikuiset kuuntelevat radio novaa ja iskelmää ja pitää olla talo ja puoliso ja 2,5 lasta ja kartanovolvo ja kultainen noutaja jne.
En, mutta on se nyt todella lapsellista ostaa itselleen ylihintainen joulukalenteri ja availla jännittyneenä luukkuja.
Ei tää sun trollaus nyt oikeen onnistu. Me nauretaan sulle ja nautitaan kalentereistamme. :-D
Look Fantastic kosmetiikkakalenteri teinille, saan siitä varmaan osan tuotteista.
Kuopukselle varmaan tulee legokalenteri
Itselleni ja miehelle vielä mietin jotakin parempaa suklaakalenteria jaettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä joulukalenteri?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Juuri näin. On aikuiset nykyään lapsellisia. Mikähän tähän on syynä? Eivätkä edes voi myöntää sitä.
Sinä varmaan päätit hetken milloin olet aikuinen ja käyttäydyt kuten sinusta aikuiset käyttäytyy. Lakkasit kuuntelemasta musiikkia josta tykkäät koska aikuiset kuuntelevat radio novaa ja iskelmää ja pitää olla talo ja puoliso ja 2,5 lasta ja kartanovolvo ja kultainen noutaja jne.
En, mutta on se nyt todella lapsellista ostaa itselleen ylihintainen joulukalenteri ja availla jännittyneenä luukkuja.
No niin, sieltähän se pohjimmainen syy löytyi sinun sapekkaisiin kommentteihisi:
K A T E U S , kun joillain on varaa ostaa "ylihintaisia" joulukalentereita.
Älä huoli, minä ostan aina vähintään kolme, pelkästään itselleni, ja ihanan ylellisiä, kalliita ja turhia! :D
Lego City joulukalenterin ajattelin ostaa itselleni tänäkin vuonna kunhan sen saa alennuksesta joulukuussa
Meillä on kolme koiraa, kaikki saivat oman namikalenterin😍
Mä olen yleensä hommannut partiolaisten kalenterin jos joku on ollut niitä myymässä kaupan ulkopuolella. Me olemma jo kaikki aikuisia joten se kalenteri ostataan vain hyväntekeväisyystarkoituksessa ja että se vähän koristaa keittiön seinää.
Haaveilin luxuskosmetiikkasarja La Merin kalenterista mutta en ole löytänyt.
Sitten näin Ritualsín joulukyläaiheisen kosmetiikkakalenterin, jossa on valosarja joka valaisee kalenterin talot ja ihastuin, se oli saatava! <3
Jos se on oikeasti ihana, otan sen uusiokäyttöön.
Lisäksi meille tulee aina jokin "syötävä" korkeatasoinen aikuisten namikalenteri, esim. Lakrids By Bulow tai Anton Berg.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostit Kouvolan Lakukalenterin, vaikuttaa siltä, että ei kauppojen nettimainoksista oikein köydv...onko se myös tänä vuonna talo?
Ostopaikkaa en tiedä, mutta talon muotoinen on.
Eri
En välitä joulukalenterista. Hyasintin jo ostin ja laitoin tuijaan valot. Joulunodotus on alkanut.
Kaikki nämä vain sulle?