Minkälaisen joulukalenterin hankit tänä vuonna?
Itse ostin tälle joululle Neuhausin pop up - suklaakalenterin.
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä joulukalenteri?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Minulla on kukkakeijujen joulukalenteri ja olen 37 v. Kerrohan mikä sinua tarkalleen häiritsee tässä asiassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisilla ihmisillä joulukalenteri?
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣Juuri näin. On aikuiset nykyään lapsellisia. Mikähän tähän on syynä? Eivätkä edes voi myöntää sitä.
Sinä varmaan päätit hetken milloin olet aikuinen ja käyttäydyt kuten sinusta aikuiset käyttäytyy. Lakkasit kuuntelemasta musiikkia josta tykkäät koska aikuiset kuuntelevat radio novaa ja iskelmää ja pitää olla talo ja puoliso ja 2,5 lasta ja kartanovolvo ja kultainen noutaja jne.
En, mutta on se nyt todella lapsellista ostaa itselleen ylihintainen joulukalenteri ja availla jännittyneenä luukkuja.
Voi räkä. Normaaliaikana minulla oli ITSE koottu joulukalenteri, jossa puurasialuukuista löytyi ITSE ostamiani joulukonserttilippuja jne. Kylläpä SINUN elämäsi mahtaa nyt olla pilalla :p
-eri
Miehen kanssa ostettiin Sinfulin seksilelukalenteri. Varmasti osa on meille turhia, mutta ei haittaa, hintaa oli alen kanssa vain 89e.
Lisäksi ostan joulukalenteri-arvat.
Vierailija kirjoitti:
Puurokalenterit ostin lapsille.
Nyt loppui se sokerin mättäminen.
Kai olet katsonut kuinka paljon sokeria nuo puurot sisältää?
Mistä ostit Kouvolan Lakukalenterin, vaikuttaa siltä, että ei kauppojen nettimainoksista oikein köydv...onko se myös tänä vuonna talo?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni olen ostanut Lindt:n, miehelle kalenteri on vielä hakusessa. Tietääkö kukaan, tuleeko sipsikalentereita tänä vuonna myyntiin? Viime vuonna loppuivat ennen kuin ehdin hankkia.
Jossain K-kaupassa näin viime viikolla näitä sipsikalentereita, en ollut uskoa todeksi että tuollaisiakin vielä, huhhuh.
Haluaisin ihan perinteisen Partiolaisten joulukalenterin, mutta niitä ei myydä missään. En voi ostaa postimyynnistä, koska asuntoni postiluukkuun kalenteri ei mahdu taittamatta.
Haluaisin oikein kauniin vanhan ajan kuvakalenterin, mutten ole vielä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni olen ostanut Lindt:n, miehelle kalenteri on vielä hakusessa. Tietääkö kukaan, tuleeko sipsikalentereita tänä vuonna myyntiin? Viime vuonna loppuivat ennen kuin ehdin hankkia.
Nuita sipsikalentereita tulee tänä vuonna tuplamäärä viime vuoteen. Itse keräilin viime jouluna kauppakassissa ja nuo oli aina loppu.
Jäätelökalenterin ostin.
Pidän ainoana järkevänä. Joulukalenterin luukkuun mahtuu vain sellainen määrä suklaata josta tulee vihaiseksi, seksilelut eivät voi olla laadukkaita joulukalenterihinnoilla ja sama homma esim kosmetiikassa. Jäätelöt sentään ovat juuri sopivina annoksina ja tulee maisteltua sellaista mitä en muuten maistaisi.
Olisin täysin puurokalenterin kohderyhmää, mutten ole nähnyt. Sipsikalenterin ottaisin mieluusti, mutta eiköhän nekin jää saamatta. Siksi mennään varmaan perinteisellä Dumlen suklaakalenteri + salmiakkikalenteri.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ihan perinteisen Partiolaisten joulukalenterin, mutta niitä ei myydä missään. En voi ostaa postimyynnistä, koska asuntoni postiluukkuun kalenteri ei mahdu taittamatta.
Se tulee sulle sitten maksikirjeenä postiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin täysin puurokalenterin kohderyhmää, mutten ole nähnyt. Sipsikalenterin ottaisin mieluusti, mutta eiköhän nekin jää saamatta. Siksi mennään varmaan perinteisellä Dumlen suklaakalenteri + salmiakkikalenteri.
Puurokalenteria oli automarketin käytävällä kokonainen vuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuita sipsikalentereita tulee tänä vuonna tuplamäärä viime vuoteen. Itse keräilin viime jouluna kauppakassissa ja nuo oli aina loppu.
Loka/marraskuun vaihteessa tulevat kauppoihin sipsijoulukalenterit. Itse olin ajoissa ja sain jo hankittua kalenterin :)
Teeleidin joulukalenteri, Fazerin patukkakalenteri ja Lumenen kalenteri. Tekis mieli myös ostaa vielä yksi kosmetiikkakalenteri lisää...
Kuvakalenteri on minulle ainoa oikea. Jos vain löydän nätin näköisen.
Mies osti kaikille perheenjäsenille jo syyskuussa isot suklaakalenterit, en ollut pyytänyt, muttakelpaa mulle... Lisäksi tulee tyttären partiokalenteri yhteiseksi jääkaapin oveen (kuten aina).
Veikkauksen joulukalenteri oli viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin oikein kauniin vanhan ajan kuvakalenterin, mutten ole vielä löytänyt.
Mä ostin Postin myymälästä sellaisia monena vuotena, mutta myymälä lakkautettiin ja nyt en tiedä mistä sellaisen saisi 😔
En, mutta on se nyt todella lapsellista ostaa itselleen ylihintainen joulukalenteri ja availla jännittyneenä luukkuja.