Asun yksiössä jossa ei ole pesukoneliitäntää eikä suihkua. Pesen pyykit ja käyn suihkussa äitini luona joka on seinänaapurini.
Olen välillä seurustellut mutta luulen että tää elämäntyylini karkoittaa miehiä. Pitäiskö asuntoni myydä ja muuttaa muualle? Oon 45v.
Kommentit (22)
Itse en henkilkohtaisesti kestäisi tuollaista tilannetta. Käyn suihkussa yleensä milloin tahansa ja samoin on pyykkien pesu.
Kuulostaa oudolta nykymaailmassa. Tuo yksiö ja äitisi koti kannattaisi yhdistää jos mahdollista! Seinä vaan auki.
Äidin palvelut, äiti on leski ja tykkää kokkailla, toki käyn usein kyläilemässä.
Sä kysyit tätä jo. Eikö vastaukset miellyttäneet?
50-luvulla tehtiin tällaisia, ovat ns. piian asuntoja. Ollut mahdollisesti ovi viereiseen asuntoon, mikä on pistetty joskus umpeen. Nää on hankalia, kun pakko melkein laajentaa sitä kylppäriä että saataisiin se pesukone ja suihku, mutta tottakai taloyhtiön papat vastustaa ja siitä sitten riidellään kuuluuko se taloyhtiölle vai osakkaalle tehdä. Terkkuja remppojen suunnittelun ihanuudesta.
Itse käyn vuokrasopimuksen mukaisesti taloyhtiön saunatiloissa suihkussa ja pesen pyykit talon pyykkituvassa tai töissä, jossa on myös kuivarit. Työskentelen omissa siviilivaatteissa, joten voin ne silloin töissä pestäkin, toki omin pesuainein. Palkintona näistä vuokra on 500e ja asun miltei mannerheimintien varressa. Sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa oudolta nykymaailmassa. Tuo yksiö ja äitisi koti kannattaisi yhdistää jos mahdollista! Seinä vaan auki.
Eiköhän kyseessä ole joku teini, joka asuu vielä kotona, eli äitinsä on olohuoneessa seinän takana.
Vierailija kirjoitti:
No kukahan tuon muka ostaisi?
Suihkun ja pesukoneliitännät voi asennuttaa, jos vaan tilaa on. Jos ei ole, seiniä voi purkaa.
Suurin ongelma tässä on seinän takana asuva äitisi.
Minä en halua että kumppanin vanhemmat asuu niin lähellä että on jatkuvasti kyläilemässä milloin milläkin verukkeella.
Voisin seurustella, mutta yhteen emme muuttaisi ainakaan sinun luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että siinä onkin pistetty vaan oviaukko kiinni alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän kyseessä ole joku teini, joka asuu vielä kotona, eli äitinsä on olohuoneessa seinän takana.
Se on 45v.
Ahdistais et kumppanin äiti kuulis seksiäänet
Vierailija kirjoitti:
50-luvulla tehtiin tällaisia, ovat ns. piian asuntoja. Ollut mahdollisesti ovi viereiseen asuntoon, mikä on pistetty joskus umpeen. Nää on hankalia, kun pakko melkein laajentaa sitä kylppäriä että saataisiin se pesukone ja suihku, mutta tottakai taloyhtiön papat vastustaa ja siitä sitten riidellään kuuluuko se taloyhtiölle vai osakkaalle tehdä. Terkkuja remppojen suunnittelun ihanuudesta.
Lisään vielä, että osaan on se suihku saatu ympättyä sinne vessaan ja pesukone sitten on ollut jopa olohuoneessa tai eteisessä jatkoletkuin viriteltynä. Tämähän on Suomessa ei-sallittua, kun pesukone saisi olla vain lattiakaivollisessa tilassa. Moni kysyy miksi astianpesukone voi olla keittiössä, mutta pyykinpesukone ei. Kyse on siitä, että astianpesukoneessa vesimäärä on pienempi ja siinä on pienempi paine poistossa. Parempi että ap käyt äitisi luona kuin alat tehdä näitä virityksiä.
Olet ominut manne-kulttuurin 🧔🏾! Niistähän vain yksi asuu virallisesti jossain huoneistossa ja maksaa vesimaksun mutta koko suku pesee pyykkinsä ja käy suihkussa ko. huoneistossa!😖
No siltä mä näytänkin. t.ap taidan olla manne.
Onko millainen äänieristys? Kuuluuko äitisi äänet sinun puolelle ja päinvastoin?
No kukahan tuon muka ostaisi?