Minkälaisen joulukalenterin hankit tänä vuonna?
Itse ostin tälle joululle Neuhausin pop up - suklaakalenterin.
Kommentit (214)
Lidlistä parin euron joulukalenterin.
Mulla on 4 Taffelkalenteria myynnissä meidän paikallisessa myydään/ostetaan ryhmässä.
En ole saanut yhtään viestiä.
25€ maksoin kpl. Pyydän 30€/kpl
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ihan perinteisen Partiolaisten joulukalenterin, mutta niitä ei myydä missään. En voi ostaa postimyynnistä, koska asuntoni postiluukkuun kalenteri ei mahdu taittamatta.
Ota yhteys paikkakuntasi partilolaisiin. Sovit siellä ostamisesta ja toimitustavasta.
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnalta tulee yleensä Joukukalenteri.
Ainakin Espoossa se on todella mauton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni olen ostanut Lindt:n, miehelle kalenteri on vielä hakusessa. Tietääkö kukaan, tuleeko sipsikalentereita tänä vuonna myyntiin? Viime vuonna loppuivat ennen kuin ehdin hankkia.
Nuita sipsikalentereita tulee tänä vuonna tuplamäärä viime vuoteen. Itse keräilin viime jouluna kauppakassissa ja nuo oli aina loppu.
Kesken loppuivat tänäkin vuonna 🤬
Olisin miehelleni ostanut.
verkkokauppa.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurakunnalta tulee yleensä Joukukalenteri.
Ainakin Espoossa se on todella mauton.
Olet maistanut?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ostin Fazerin patukkakalenterin, poika on toivonut Hot Wheels- lelukalenteria kuten viime vuonnakin, ja mies ostanee Lego-kalenterin. Ehkä joulukalenteriarvan hommaan vielä itselleni lisäksi 😄
Minkä ikäiselle HotWheels on hyvä? Onko Disney Cars liian lapsellinen ekaluokkalaiselle?
Mies saa Fazerin patukkakalenterin, mulle vegaanisia tryffeleitä.
Siis eikö niitä sipsikalentereita enää tule kauppoihin? Olen joka käynnillä etsinyt niitä. viime vuonnakin jäimme ilman... Taffelilla pitäisi olla nettikauppa mistä saisi tilata yhden asiakasta kohden. :´(
Lykon Skinderella-kalenteri ja Partiolaisten kalenterilta ystävän lapselta hankittu. Harkinnassa vielä joku seksiaiheinen kalenteri
14 vuotiaalle essencen meikki kalenteri hintaa oli 30 €
Ja 8 vuotiaalle lego friends kalenteri hintaa oli 20€
Itselle en ostanut mitään
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 4 Taffelkalenteria myynnissä meidän paikallisessa myydään/ostetaan ryhmässä.
Onnee vaan sulle niiden sipsien parissa.
Vierailija kirjoitti:
taitavat maistua suussasi kitkeriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ostin Fazerin patukkakalenterin, poika on toivonut Hot Wheels- lelukalenteria kuten viime vuonnakin, ja mies ostanee Lego-kalenterin. Ehkä joulukalenteriarvan hommaan vielä itselleni lisäksi 😄
Minkä ikäiselle HotWheels on hyvä? Onko Disney Cars liian lapsellinen ekaluokkalaiselle?
Tuosta Disneyn kalenterista en osaa sanoa, kun en tiedä millainen on 🤔 HW-kalenteri sopii varmaan sen ikäisille, jotka tykkää pikkuautoilla leikkiä, meidän poika täyttää nyt marraskuussa 6v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni olen ostanut Lindt:n, miehelle kalenteri on vielä hakusessa. Tietääkö kukaan, tuleeko sipsikalentereita tänä vuonna myyntiin? Viime vuonna loppuivat ennen kuin ehdin hankkia.
Nuita sipsikalentereita tulee tänä vuonna tuplamäärä viime vuoteen. Itse keräilin viime jouluna kauppakassissa ja nuo oli aina loppu.
Kesken loppuivat tänäkin vuonna 🤬
Olisin miehelleni ostanut.verkkokauppa.com
Ohis ei ole sielläkään.
Vierailija kirjoitti:
Puurokalenterit ostin lapsille.
Nyt loppui se sokerin mättäminen.
Minkä ikäiset lapset ja mitä tykkäsivät? Riittikö, vai pyysivätkö karkkikalenterin lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Kondomikalenterin.
Joka päivänä sitä pitäisi uusi kumppani löytää ja tuotteita käyttää? Tätä olen noissa kalentereissa miettinyt…
LIndtin myymälästä piipahdan suklaakalenterit meille kolmelle, oisko parikymppiä kpl. Konvehti aamukahvin kanssa, mmmmm.
Kun muksu oli pieni niin tehtiin sille itse. Pikkulasta innosti pikkusälä, tarrat, karkit ja sellaiset. Teinille ei enää kelvannut.