Tilasin juuri Freddy-housut.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:52"]
Freddyt ovat mielettömän mukavat housut jalassa, siksi ne ostin. Tosin pidän niitä aina pitkän paidan kanssa, koska se saumaviristys nolottaa. Mutta minkäs teet kun ovat muuten niin mukavat ja istuvat hyvin.
[/quote]
Juu. Ostit 80eurolla pushup -housut, koska olivat mukavat. Juujuu, kyllä me uskotaan. Eihän maailmassa tosiaan ole muita trikoita, legginssejä, tregginssejä, jegginssejä ja muita mukavia housuja kuin vain push up -housut.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä? [/quote] Näin minäkin sanoin siskolleni vuoden alussa kun oli lättäperse, mutta nyt on eri ääni kellossa :D Kai treenattua pyllyä saakin esitellä buah! Vaikea löytää housuja kun pieni vyötärö ja treenatut reidet ja pylly..
[/quote]
Hah uskotteletko oikeasti näin itsellesi? Olen itse treenannut monta vuotta ja pylly on tosi pyöreä ja lihaksikas ja vyötäröni on varmasti paljon pienempi kuin sinulla, silti löytyy ihan tavallisia farkkuja jotka istuu. Ei todellakaan ole tarvinnut siirtyä push up -housuihin.
Aa, mutta nyt tajusinkin... "Treenattu reidet" eli siis tosi paksut. Sitten taitaakin olla ongelmia kun on keskivertoa leveämpi reisistään eikä löydä housuja. Ei varmaan kuitenkaan ole lihaserottuvuutta näissä sun treenatusta jaloissa vaan 80% puhdasta rasvaa?
[/quote] Mitä hittoa, ihme avautuminen? Taisi osua arkaan paikkaan?! :D en ole tuo edellinen mutta olen samaa mieltä hänen kanssaan! Taisi sanoa, että vaikea löytää housuja, ei mahdotonta? Kyllä minäkin löydän housuja vaikka olen treenattu, mutta kyllä Freddyt on parhaat. Ja onko se sinulta pois jos joku haluaa käyttää housuja jotka korostaa muotoja? Taidat sinä olla se läski täällä kun noin suutuit ja aloit selittelemään :D seliseliseli!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:49"]Oma mielipiteeni freddyistä: näyttää siltä, kuin olisit liimannut perseen muotoisen kakkumuotin ahteriisi ja vetänyt farkut jalkaan. Aivan jäätävän näköisiä täytehousuja. [/quote] Täytehousuja? Hah ei nuokaan ihmeisiin pysty.. :D
[/quote]
No ei tarvitse kuin maata sohvalla ja omistaa normaalipainoisen naisen löysä perse. Sitten pukee nuo ja pylly näyttää pyöreämmältä. Sitten voikin netissä tituulerata itseään treenatuksi ja hyväpyllyiseksi vaikkei omista kuin tavallisen lössöperseen.
Hyvä ap, mäkin tilasin viime viikolla! Yhdet on jo ja ai että kun näyttääkin hyvältä tuhansien kyykkyjen jälkeen ;) täällä nuo löllöpyllyt huutelee että nolot täyte-push up-ihme-housut jotka tekee selkäperseestäkin täydellisen. Kateutta se on kun pitää haukkua! Näytetään me sentään hyvältä! ;)
Av-mammojen logiikalla myös push up-rintaliivien tai meikkien käytön pitäisi olla noloa? :D
Niitä saa tuolta facen merkkiurheiluvaatekirpparilta ihan hiton halvalla! Siellä on päivittäin myynnissä useita housuja joissa on haaroissa ja taskujen kohdilla reikiä, ovat nimittäin aivan kammottavaa kuraa laadultaan. Yhdellä oli mennyt sormi läpi kankaastakin kun on niin ohutta ja haperoa. Ei niistä kannata oikeaa hintaa maksaa.
Voi hitto miten voi saada kauhean selittelyn aikaan. Joku tykkää, joku ei. Te olette kaikki varmaan täydellisiä? Ja muuten! En omista Freddyjä enkä myöskään hauku käyttäjiä noloiksi. Miksi niin tekisin? Olen tyytyväinen itseeni niin ei tarvitse haukkua toisia. Ja juu olen kokeillut noita housuja. Eivät näyttäneet hyvältä. Synnytyksestä pari kuukautta ja peppu ei tosiaan ole kunnossa. Ehkä joku päivä.. Mutta onneksi perseeni ei määrittele minua :) kasvakaa aikuisiksi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:50"] [quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä? [/quote] Näin minäkin sanoin siskolleni vuoden alussa kun oli lättäperse, mutta nyt on eri ääni kellossa :D Kai treenattua pyllyä saakin esitellä buah! Vaikea löytää housuja kun pieni vyötärö ja treenatut reidet ja pylly.. [/quote] Hah uskotteletko oikeasti näin itsellesi? Olen itse treenannut monta vuotta ja pylly on tosi pyöreä ja lihaksikas ja vyötäröni on varmasti paljon pienempi kuin sinulla, silti löytyy ihan tavallisia farkkuja jotka istuu. Ei todellakaan ole tarvinnut siirtyä push up -housuihin. Aa, mutta nyt tajusinkin... "Treenattu reidet" eli siis tosi paksut. Sitten taitaakin olla ongelmia kun on keskivertoa leveämpi reisistään eikä löydä housuja. Ei varmaan kuitenkaan ole lihaserottuvuutta näissä sun treenatusta jaloissa vaan 80% puhdasta rasvaa? [/quote] Mitä hittoa, ihme avautuminen? Taisi osua arkaan paikkaan?! :D en ole tuo edellinen mutta olen samaa mieltä hänen kanssaan! Taisi sanoa, että vaikea löytää housuja, ei mahdotonta? Kyllä minäkin löydän housuja vaikka olen treenattu, mutta kyllä Freddyt on parhaat. Ja onko se sinulta pois jos joku haluaa käyttää housuja jotka korostaa muotoja? Taidat sinä olla se läski täällä kun noin suutuit ja aloit selittelemään :D seliseliseli!
[/quote]
Mitähän minä selittelin? Minä ja miljoona muuta treenattua naista pidämme tavallisia farkkuja, jotka istuvat. Sinä ja pari muuta löysäperseistä ja löysäreitistä ette mahdu housuihin ja käytätte push up -housuja. Mikähän arka paikka tässä on minulle?
Tottakai minä kommentoin kun joku väittää, ettei muka löydä housuja koska on treenattu pylly ja pieni vyötärö. Typerä tekosyy käyttää push up -housuja. Sitten katukuvassa me kaikki näemme totuuden teidän "treenatusta pyllystänne ja kapeasta vyötäröstä". Freddyjä olen nähnyt vain lössöperseisten päällä, joilla vyötärö ei ole yhtään keskivertoa pienempi.
Ps. "En ole tuo edellinen" ...kummasti vaan lainaat samalla tavalla viestit väärin ja siksi kirjoittelet samalla pienellä fontilla.
Enkä edes jaksa sanoa mitään tuohon läski-heittoon. Täysin turhaa anonyymillä palstalla.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:02"]Hyvä ap, mäkin tilasin viime viikolla! Yhdet on jo ja ai että kun näyttääkin hyvältä tuhansien kyykkyjen jälkeen ;) täällä nuo löllöpyllyt huutelee että nolot täyte-push up-ihme-housut jotka tekee selkäperseestäkin täydellisen. Kateutta se on kun pitää haukkua! Näytetään me sentään hyvältä! ;)
[/quote] Ai kauhee :D teetkö kyykkyjä ilman painoja? Minä käyn kuntosalilla 4 x viikossa säännöllisen lenkkeilyn ohella ja reenattu perse näyttää hyvältä ihan normifarkuissa, ei tarvi pushuppeja. Kyllä ekana tulee löllö/lättäpylly mieleen freddyjen käyttäjistä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä? [/quote] Näin minäkin sanoin siskolleni vuoden alussa kun oli lättäperse, mutta nyt on eri ääni kellossa :D Kai treenattua pyllyä saakin esitellä buah! Vaikea löytää housuja kun pieni vyötärö ja treenatut reidet ja pylly..
[/quote]
Hah uskotteletko oikeasti näin itsellesi? Olen itse treenannut monta vuotta ja pylly on tosi pyöreä ja lihaksikas ja vyötäröni on varmasti paljon pienempi kuin sinulla, silti löytyy ihan tavallisia farkkuja jotka istuu. Ei todellakaan ole tarvinnut siirtyä push up -housuihin.
Aa, mutta nyt tajusinkin... "Treenattu reidet" eli siis tosi paksut. Sitten taitaakin olla ongelmia kun on keskivertoa leveämpi reisistään eikä löydä housuja. Ei varmaan kuitenkaan ole lihaserottuvuutta näissä sun treenatusta jaloissa vaan 80% puhdasta rasvaa?
[/quote] Hetken mietin viitsinkö edes vastata näin lapselliseen kommenttiin, mutta okei :D Asiahan ei sinulle rakas anonyymi kuulu, mutta olen kilpaillut hiihdossa 15 vuotta elämästäni. Ei siis tosiaan ole paljoa rasvaa. En nyt ehkä mikään Björgen ole vaan vähän sirompi. Lopetin 1,5 vuotta sitten polven vamman takia ja työskentelen nykyään pt:nä ja täytyy pysyä kunnossa. Joten ei, valitan, jaloistani 80% ei ole rasvaa. Se ei olisi edes mahdollista. Mutta usko sinä mitä haluat! Anteeksi jos sinua häiritsee kun ängen "läskit" jalkani mukaviin housuihin ;)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:02"]
Hyvä ap, mäkin tilasin viime viikolla! Yhdet on jo ja ai että kun näyttääkin hyvältä tuhansien kyykkyjen jälkeen ;) täällä nuo löllöpyllyt huutelee että nolot täyte-push up-ihme-housut jotka tekee selkäperseestäkin täydellisen. Kateutta se on kun pitää haukkua! Näytetään me sentään hyvältä! ;)
[/quote]
Tuhansien kyykkyjen jälkeen. Reps. Ihanko oikein tuhansien?
Miksi joku olisi kateellinen HOUSUISTA? Tiesitkö että ne voi tilata aivan kuka tahansa, milloin tahansa? Voisin tilata vaikka heti kaikissa väreissä. Jos olisin kateellinen niin tekisin niin. Pidän myös fiorella -farkkuja noloina, kaipa olen salaa kateellinen niistäkin. Jostain ihmeen syystä en kuitenkaan osta niitä?
Koomista kun push up -housujen käyttäjä haukkuu muita kateellisiksi löllöpyllyiksi. Vähän kuin rintaliivien geelitäytteiden käyttäjä haukkuisi muita pienitissisiksi ja kateellisiksi.
No ei mulla vaan nää "ihme"housut toiminu! Niin kuin joku sanoi "selkäperse" kuvaa aika hyvin ja aika säälittävä näky olin Freddyt jalassa! En sitten tiedä mikä meni pieleen..
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:02"]
[/quote]
Tuhansien kyykkyjen jälkeen. Reps. Ihanko oikein tuhansien?
Miksi joku olisi kateellinen HOUSUISTA? Tiesitkö että ne voi tilata aivan kuka tahansa, milloin tahansa? Voisin tilata vaikka heti kaikissa väreissä. Jos olisin kateellinen niin tekisin niin. Pidän myös fiorella -farkkuja noloina, kaipa olen salaa kateellinen niistäkin. Jostain ihmeen syystä en kuitenkaan osta niitä?
Koomista kun push up -housujen käyttäjä haukkuu muita kateellisiksi löllöpyllyiksi. Vähän kuin rintaliivien geelitäytteiden käyttäjä haukkuisi muita pienitissisiksi ja kateellisiksi.
[/quote]
Miksi Freddyjä käyttäviä saa haukkua lättäperseisiksi ja noloiksi?
Kiva että täällä tyyliin yksi ja sama ihminen kirjoittaa näitä mollauskommentteja.. Pitää olla aika surkea elämä kun noin paljon vihaa HOUSUJA! Ja en itsekään freddyjä käytä. Ei olisi kroppaa siihen. Minä sentään myönnän sen toisin kuin nämä "oon tosi treenattu ja mulla on parempi perse ku sulla enkä tarvii mitää täytehousuja"-tyypit.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:21"]
Kiva että täällä tyyliin yksi ja sama ihminen kirjoittaa näitä mollauskommentteja.. Pitää olla aika surkea elämä kun noin paljon vihaa HOUSUJA! Ja en itsekään freddyjä käytä. Ei olisi kroppaa siihen. Minä sentään myönnän sen toisin kuin nämä "oon tosi treenattu ja mulla on parempi perse ku sulla enkä tarvii mitää täytehousuja"-tyypit.
[/quote]
Ei olisi kroppaa käyttää push up -housuja? Sulla ei vissiiin oon kroppaa käyttää lisänäytteitä rintaliiveissä tai mahaa litistäviä alusvaatteita? Miksei muka jollain ole kroppaa käyttää housuja, jotka perustuvat saumojen luomaan illuusioon?
Ei minun ap tarvitse sinua haukkua :) Kun on tyytyväinen itseensä niin ei tarvitse paljoa muita haukkua! Hyvä jos itse tykkäät! Toivottavasti sinulla on vähän peppua, koska (en hauku, vaan totuus) yksi työkaverini käyttää noita ja hän on tosi laiha joten eivät ne pääsee täysiin oikeuksiinsa :) Mutta kaipa noita muutkin saavat käyttää kuin treenatut naiset!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:19"]
No ei mulla vaan nää "ihme"housut toiminu! Niin kuin joku sanoi "selkäperse" kuvaa aika hyvin ja aika säälittävä näky olin Freddyt jalassa! En sitten tiedä mikä meni pieleen..
[/quote]
No kuule sellaisille sohvalla makaaville lössöperseille ne toimii. Eikai ne mitään pakaroita tyhjästä taijo, vaan muuttaa ne olemassa olevat paljon pyöreämmäksi ja nostaa niitä. Monella suomalaisella naisella on tavallinen normaalipainoisen naisen löysä perse ja niihin se toimii kuin taika. Ei tarvitse kuin vain olla ja istua.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:19"]
[/quote]
No kuule sellaisille sohvalla makaaville lössöperseille ne toimii. Eikai ne mitään pakaroita tyhjästä taijo, vaan muuttaa ne olemassa olevat paljon pyöreämmäksi ja nostaa niitä. Monella suomalaisella naisella on tavallinen normaalipainoisen naisen löysä perse ja niihin se toimii kuin taika. Ei tarvitse kuin vain olla ja istua.
[/quote] Täällä yksi lössöperse jolle ei tuota tapahtunut :o en siis ole "selkäperse" mutta kyllähän tuo on löllö. Ei tullut piukeita pakaroita kun vetäisin Freddyt jalkaan. Jäi kauppaan :/
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:02"]Hyvä ap, mäkin tilasin viime viikolla! Yhdet on jo ja ai että kun näyttääkin hyvältä tuhansien kyykkyjen jälkeen ;) täällä nuo löllöpyllyt huutelee että nolot täyte-push up-ihme-housut jotka tekee selkäperseestäkin täydellisen. Kateutta se on kun pitää haukkua! Näytetään me sentään hyvältä! ;)
[/quote] Ai kauhee :D teetkö kyykkyjä ilman painoja? Minä käyn kuntosalilla 4 x viikossa säännöllisen lenkkeilyn ohella ja reenattu perse näyttää hyvältä ihan normifarkuissa, ei tarvi pushuppeja. Kyllä ekana tulee löllö/lättäpylly mieleen freddyjen käyttäjistä.
[/quote] Tiesitkö muuten että esim. Beyonce tekee kyykkynsä mieluiten ilman painoja ;)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:49"]Oma mielipiteeni freddyistä: näyttää siltä, kuin olisit liimannut perseen muotoisen kakkumuotin ahteriisi ja vetänyt farkut jalkaan. Aivan jäätävän näköisiä täytehousuja.
[/quote] Täytehousuja? Hah ei nuokaan ihmeisiin pysty.. :D