IL: Naiset lähettelee genitaalikuvia Andy McCoylle
McCoy kertoo Veitolalle vaihtaneensa hiljattain puhelinnumeronsa. "Alkoi tulla naisten genitaalikuvia eri tytöiltä joka aamu. Ensimmäisenä aamuna se oli huvittavaa, toisena ei niinkään, kolmantena se oli yököttävää!"
Miksi naiset käyttäytyy tuolla tavalla?
Kommentit (43)
Kaipa se on jokin umpiseksuaalisen kaukorakkauden ilmenemismuoto, jos noin tosiaan on moni tehnyt. Muuta selitystä en keksi.
Se on kai nähny jo kasarilla aika paljon rämemajavia Hanoin maailmankiertueilla
Vierailija kirjoitti:
Haha tekopyhät naiset valittaa kikkelikuvista kun itse harrastavat samaa.
En usko, että monikaan kuvan lähettäneistä on valittanut. Yhdet valittavat, toiset lähettävät.
Hieman vaikea uskoa, eritoten kun kyseessä on Andy.
Jospa naiset kuvittelevat niiden tekevän mieheen vaikutuksen? Lähettäväthän miehetkin kuvia omista genitaaleistaan.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole kuullut että rokkistarat saavat naisilta huomiota. Rumatkin.
Ne mahtavat on niitä samoja Kotka oli nuoria ysärillä
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et ei puhu totta.
Minäkään en sitten usko kun naiset väittävät saavansa dick picejä.
Semmoinen tarina. Genitaalikuvia saa kyllä netistä ladattua tuhatmiljoonaamiljardia kuka vain. Ei niiden miltään "tytöiltä" tarvinnut tulla jos sellaisia tuli.
Tuohan on narsisti äijä kuten vissiin eksänsäkin. En usko mitään mitä narsistit muisteloi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta harvemmin kai näin? Yleensä kai haetaan jotain positiivista huomiota. Miesten vastaavat kuvat ainakin ovat vain ahdistelua ja tarkoitettu aiheuttamaan pelkoa ja ahdistusta vastaanottajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen ja olen pitkän linjan Hanoi-fani. Ekan Andy-kirjan luin jo kasarilla (Måns Kullmanin nimellä kirjoitettu). Siitä kirjastahan oli suuri osa Andyn rehentelyä naisseikkailuistaan. Saattoi pitää paikkansakin silloin. Realismi kuitenkin kaikessa. Andyn parasta ennen-päiväys meni jo iät ajat sitten ja jäljellä on todellinen kehäraakki. Naiset tuskin lähettävät muutenkaan miehille kuvia priva-alueistaan. Sellainen on lähinnä miesten juttu. Voi toki olla, että Andy on saanut kuvia, mutta ei varmastikaan naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tähän maailmaan mahtuu hulluja naisia siinä missä miehiäkin.
On hyvä että miehet sanovat myös mielipiteensä. Ja vetävät rajoja. Jopa hieman "paheksua". :D Osan kannattaa silti muistella mitä itse teki takavuosina, oli mies tai nainen.
Viiskymppiset Hanoi-fanit unelmoivat yhä Andystä.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen tarina. Genitaalikuvia saa kyllä netistä ladattua tuhatmiljoonaamiljardia kuka vain. Ei niiden miltään "tytöiltä" tarvinnut tulla jos sellaisia tuli.
Tuohan on narsisti äijä kuten vissiin eksänsäkin. En usko mitään mitä narsistit muisteloi.
Ensin väität että hän on saanut "tytöiltä" genitaalikuvia sitten sanot ettet usko häntä. Päätä jo.
Eräs mt-ongelmainen R on hyvinkin laittaa Andylle kuvan reiästään.
Haha tekopyhät naiset valittaa kikkelikuvista kun itse harrastavat samaa.