Tilasin juuri Freddy-housut.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:21"]Miksi tilasit?
[/quote]
Koska halusin? Viehätti housujen ulkonäkö?
Miksi haluat tyrkyttää kinkkuasi? Oletko joulumielellä?
Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:22"]Miksi haluat tyrkyttää kinkkuasi? Oletko joulumielellä?
[/quote]
Nimenomaan. Korostaa hyvää peräsintä ja palkita itseni salilla raatamisesta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä?
[/quote]
Toki on? Ei niillä huono perse hyvältä näyttä vaikka pistäisi kolmet päällekkäin.
Ne on sitten aivan järkyttävän huonolaatuiset. Toivottavasti tilasit riittävän ison koon, niistä paistaa takapuoli läpi jos on liian tiukat. Hirveän hintaiset, hirveän huono laatu.
Oi! Olen itsekin miettinyt että tilaan ns palkinnoksi sellaiset, kun olen pudottanut painoa vielä muutaman kilon ja päässyt tavoitteeseeni!
Onko kivaa, jos ihmiset tuijottavat takamustasi? Paljonko housut maksoivat?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:26"]Onko kivaa, jos ihmiset tuijottavat takamustasi? Paljonko housut maksoivat?
[/quote]
Minua ei muiden katseet ja tuijottelut hetkauta suuntaan tai toiseen. Tilaamani olivat 79,90e.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä?
[/quote]
Toki on? Ei niillä huono perse hyvältä näyttä vaikka pistäisi kolmet päällekkäin.
[/quote] mulla on hyvä perse en tarvitse leggingsejä parilla saumalla korostamaan sitä xD nolo
Tekopeppuhousut. Saattaa miehet hämmästyä mitä tapahtui herkkupepulle kun otat housut pois :D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:28"]Tekopeppuhousut. Saattaa miehet hämmästyä mitä tapahtui herkkupepulle kun otat housut pois :D
[/quote]
Muista miehistä en välitä joten eiköhän tuo avomies sen paljaan pepun näe muutenkin päivittäin :D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä?
[/quote]
[/quote] mulla on hyvä perse en tarvitse leggingsejä parilla saumalla korostamaan sitä xD nolo
[/quote]
Kutsut minua noloksi ja käytät samassa lauseessa xD-hymiötä. Asia ymmärretty. :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:28"]Tekopeppuhousut. Saattaa miehet hämmästyä mitä tapahtui herkkupepulle kun otat housut pois :D
[/quote]
Muista miehistä en välitä joten eiköhän tuo avomies sen paljaan pepun näe muutenkin päivittäin :D
[/quote]
Okei, kerrotko siis motiivin miksi halusit peppua suurentavat housut? Jos vastaat että itsesi takia niin sitä ei usko kyllä tämä av-sinkkutypykään!
Et muiden miesten katseista välitä mutta silti haluat korostaa peräsintä niinkuin itse kirjoitat? Eli käytät niitä kotihousuina.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:28"]Tekopeppuhousut. Saattaa miehet hämmästyä mitä tapahtui herkkupepulle kun otat housut pois :D
[/quote]
[/quote]
Okei, kerrotko siis motiivin miksi halusit peppua suurentavat housut? Jos vastaat että itsesi takia niin sitä ei usko kyllä tämä av-sinkkutypykään!
[/quote]
Koska pidän pepustani ja haluan näyttää hyvältä? Miksi pukeutuisin kenenkään muun kuin itseni takia?
Miksi tilasit?