Tilasin juuri Freddy-housut.
Kommentit (65)
Mä ostin sellaiset mutta mieheltä tuli semmosta kommenttia että ei tommosena voi kadulla kulkea niin myin pois. Olihan ne aika tyrkyt oikeesti eikä mies tykkää jos itteeni esittelen kaikelle kansalle
Aiotko ottaa Instaan itsestäsi perinteisen Freddy-posen?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:37"]Aiotko ottaa Instaan itsestäsi perinteisen Freddy-posen?
[/quote]
En. En ole myöskään ottanut yhtään salikuvaa ikinä.
onneksi omistan hyvän takamuksen (treenillä saatua), ettei tarvitse vetää jalkaan pushup-housuja... ihan oikeesti, noloa :D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:37"]
Mä ostin sellaiset mutta mieheltä tuli semmosta kommenttia että ei tommosena voi kadulla kulkea niin myin pois. Olihan ne aika tyrkyt oikeesti eikä mies tykkää jos itteeni esittelen kaikelle kansalle
[/quote]
Niin, housujen tarkoitus on korostaa persettä kummallisella saumaviritelmällä. Jotenkin äärimmäisen vaikea uskoa että sitä tekisi vain itsensä takia.
Mua häiritsee noissa vaan se, että kaikki näkisi että mulla on ne. Kyllä nuo tunnistaa. Takapuolen kotostaminen ja parempi pylly ei siis olisi mullekaan pahitteeksi, mutta hävettäisi kun melkein jokainen huomaa että mulla on jotkut push-up housut (=lättänä roikkupylly siellä alla).
Pisteet treeneistä ja timmistä pepusta!
Mutta. Ne housut on vaan aivan kammottavat. Hrrr.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:22"]Miksi haluat tyrkyttää kinkkuasi? Oletko joulumielellä? [/quote] Nimenomaan. Korostaa hyvää peräsintä ja palkita itseni salilla raatamisesta.
[/quote]
Hah mitä itsepetosta. "Korostaa hyvää peräsintä" = tavallinen löysä perseeni tarvitsee ympyräsaumat ympärilleen, jotta näyttäisi pyöreämmältä.
Oikeasti tositreenatut fitnessnaiset kertovat kuinka housut oikeasti toimivat ja muotoilevat pyllyä ja luovat illuusiota pyöreämmästä pyllystä. Suomalaiset laihaläskit löysien perseiden kanssa väittävät etteivät housut toimi ja että ostivat 80euron housut mukavuuden takia Push up -nimestään huolimatta.
N20
Kai ostit edes mustat? Ne maastokuvioiset ja korallit on kaikkein kauheimpia :O
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:37"]Aiotko ottaa Instaan itsestäsi perinteisen Freddy-posen?
[/quote]
En. En ole myöskään ottanut yhtään salikuvaa ikinä.
[/quote]
No vuhuu sähän pidät itseäs nii paljo muita parempana :D xd ihme ämmä
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:43"]Kai ostit edes mustat? Ne maastokuvioiset ja korallit on kaikkein kauheimpia :O
[/quote]
Kyllä mustat nimenomaan.
Olen nähnyt noita freddyjä joidenkin wt-bimbojen jalassa ja en vielä YHDENKÄÄN treenatun naisen päällä. Jokaisella on ollut aivan tavallinen löysä perse, kaukana treenatusta ja terhakasta. Joillakin jopa ihan lättänä ja joillakin tosi läski ja roikkuva. Netissä kuitenkin kaikki suomalaiset freddyjen käyttäjät kertovat korostavansa valmiiksi hyvää pyllyään. Miksiköhän niitä ei näy lainkaan katukuvassa?
Eihän kukaan mainosta käyttävänsä mahaa litistäviä alusvaatteita, geelitäytteitä rintaliiveissä ym. Miksi naiset kehtaavat kulkea housujen kanssa, jotka perustuvat näkyvään huijaukseen? Nolot ne ympyräsaumat perseen ympärillä kun ei ole omasta takaa pyöreät pakarat.
Oma mielipiteeni freddyistä: näyttää siltä, kuin olisit liimannut perseen muotoisen kakkumuotin ahteriisi ja vetänyt farkut jalkaan. Aivan jäätävän näköisiä täytehousuja.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä?
[/quote] Näin minäkin sanoin siskolleni vuoden alussa kun oli lättäperse, mutta nyt on eri ääni kellossa :D Kai treenattua pyllyä saakin esitellä buah! Vaikea löytää housuja kun pieni vyötärö ja treenatut reidet ja pylly..
Hahaa. Näiden 33 viestin aikana minusta on tullut läskiperseinen ämmä, joka pitää itseään parempana kuin muut ja kulkee kaupungilla metsästämässä miehiä persettä esittelemällä. Ja tämä vain siksi että satuin tilaamaan yhdet housut. Hyvää yötä kanssasisareni, yrittäkää päästä eroon ennakkoluuloistanne ja tavastanne haukkua kaikki, jotka eivät ole samanlaisia/samaa mieltä kuin te. Kiitos! :)
Noniin nyt minäkin tiedän mitkä ovat freddy-housut. Ihan perus bimbotyrkyt. Onko antelias kaula-aukko ja pushup-liivit jo out?
Freddyt ovat mielettömän mukavat housut jalassa, siksi ne ostin. Tosin pidän niitä aina pitkän paidan kanssa, koska se saumaviristys nolottaa. Mutta minkäs teet kun ovat muuten niin mukavat ja istuvat hyvin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä? [/quote] Näin minäkin sanoin siskolleni vuoden alussa kun oli lättäperse, mutta nyt on eri ääni kellossa :D Kai treenattua pyllyä saakin esitellä buah! Vaikea löytää housuja kun pieni vyötärö ja treenatut reidet ja pylly..
[/quote]
Hah uskotteletko oikeasti näin itsellesi? Olen itse treenannut monta vuotta ja pylly on tosi pyöreä ja lihaksikas ja vyötäröni on varmasti paljon pienempi kuin sinulla, silti löytyy ihan tavallisia farkkuja jotka istuu. Ei todellakaan ole tarvinnut siirtyä push up -housuihin.
Aa, mutta nyt tajusinkin... "Treenattu reidet" eli siis tosi paksut. Sitten taitaakin olla ongelmia kun on keskivertoa leveämpi reisistään eikä löydä housuja. Ei varmaan kuitenkaan ole lihaserottuvuutta näissä sun treenatusta jaloissa vaan 80% puhdasta rasvaa?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:23"]Eiks sun peppu oo tarpeeks hyvä ilman niitä?
[/quote]
Toki on? Ei niillä huono perse hyvältä näyttä vaikka pistäisi kolmet päällekkäin.
[/quote] mulla on hyvä perse en tarvitse leggingsejä parilla saumalla korostamaan sitä xD nolo
[/quote]
Kutsut minua noloksi ja käytät samassa lauseessa xD-hymiötä. Asia ymmärretty. :)
[/quote] kyllä käytän tuota vain äärimmäisen noloissa tilanteissa! ;)