Voiko 165 cm mies löytää hyvän naisen?
Jos miehessä on muuten kaikki ok (luonne, älykkyys, koulutus, työ, tavat, suku, kaveripiiri, naama jne.), niin kuinka todennäköisesti voi löytää hyvän naisen itselleen, jos mittaa vain 165 cm?
Kommentit (53)
Itse en halua liian pitkää miestä. En tykkää siitä kun pitää olla varpaillaan pussaillessa. Muutenkaan minulla ei ole tarvetta kokea itseäni lyhyeksi miehen vierellä. En hae isähahmoa.
Lyhyet miehet ovat seksikkäitä.
Itse saan olla loppuikäni yksin, koska olen 84kg/167cm.
Tuo mies joka sanoo olevansa alle 17cm, on mulle liian lyhyt. Kikkelin pituudeksi tuo on hyvä.
Katopa ap tästä dokkari. 8-vuotiaan korkuiset miehet löytävät kumppaneita.
Katso Yle Areenassa: http://areena.yle.fi/1-50786355
Monikohan näistä ulkonäkö- ja pituusvänisijöistä on narsu. 95%?
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua liian pitkää miestä. En tykkää siitä kun pitää olla varpaillaan pussaillessa. Muutenkaan minulla ei ole tarvetta kokea itseäni lyhyeksi miehen vierellä. En hae isähahmoa.
Lyhyet miehet ovat seksikkäitä.
Itse saan olla loppuikäni yksin, koska olen 84kg/167cm.
Tuo mies joka sanoo olevansa alle 17cm, on mulle liian lyhyt. Kikkelin pituudeksi tuo on hyvä.
17cm riittänee jos levität oikein kunnolla 🤨
Alle 170cm miehille on vaikeampi saada naista kuin 180cm ja yli miehille tutkittu tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mun miesystävä on 166cm. Itse oon 172.
Hän on komea kiltti ja ihana. Ei pituudella väliäKaikkea hyvää ja parasta teille! - Ainakin lohdutti ja antoi voimia kivasti. Koska hiamn AP:a pidempänä mutta alle 17cm miehenä voin sanoa, että vaikka luonne olisi mikä niin kauniisti sanottuna haastavaa on ja on ollu kumppanin löytäminen. -Tölvintää saa kuulla kyllä tosinaan myös muila miehiltä. En minä tästä ketään naista syytä varmaan se on yhä lailla haastavaa löytää kumppani, jos naisena olet huomattavan kookas.. Toisinaan hämmentää, että miten alkukantaisille seikoille moni perustaa sen, että antaako edes mahdollsiuutta tutustua, lähtemällä treffeille.
Ei ne halua lyhyttä kilttistä. 🙅♀️🙅♀️
Provosoidakko yritit? Itse tuntoni on sen verran hyvä, että se kestää kyllä erinoamsiesi sen, ettei kaikille minun tarviste kelvata. Ja miksi pitäisikään. - Kun toisille kumartaa, niin osalle pyllistää.
Valitettavasti on haastavaa. Onnistuu silloin jos on A) rahaa tai B) on jonkin sortin julkkis. Kehoittaisin keskittämään etsimisen max. omanpituisiisi tai sitä lyhempiin naisiin. Nainen haluaa yli 90% todennäköisyydellä vähintään itsensä pituisen miehen. Joo,kyllä tiedän että "kemia ratkaisee". No ei ratkaise. Tämä on helppo todistaa. Suomessa miesten keskipituus on noin 180 cm. Näin ollen, 180 cm. pitkillä naisilla pitäisi olla tasasuhteessa itseään pidempiä, ja itseään lyhempiä miehiä/poikaystäviä. No,onko näin? Ei tietenkään ole, vaan 180 cm tai pidemmillä naisilla on yli 90% prosentin todennäköisyydellä itsensä mittainen tai pidempi mies. Tämän pystyy jokainen todentamaan istumalla kaupungilla kahvilassa ja katselemalla ohikulkevia pariskuntia. "Mutta se kemia!" Joo joo. Mitä se on,se kemia? Se on tiedostamatonta biologiaa, asia joka vain tulee jostakin, jota ei oikein osaa selittää. Jos 180-senttistä neitoa yrittää vokotella 175-senttinen todella mukava ja fiksu mies, sekä kilpakosijanaan hänen täydellinen klooninsa, mutta 185 cm pitkä, niin arvatkaapa kummanko kanssa ne kemiat kohtaa? Vaikka olisivat aivan täysin toistensa kopioita,pituutta lukuunottamatta. "Emmä osaa selittää,jotenkin vain se heti silleen niinku kolahti" visertäisi neito poistuessaan pidemmän kavaljeerinsa kanssa kohti jatkoja.
terveisin nimimerkki "En ole katkera,mutta kuitenkin"
Olen peräti 167cm ja voi luoja että mulla on naisia paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joojoo ja jotkut uskoo joulupukkiin.
Toki on myös pieni mahis että olet joku westendissä asuva suomenruotsalainen superkomea miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Luonne on ehdottomasti tärkeämpi kriteeri kuin pituus!
Miten näyttää se luonne, jos ei pääse edes treffeille lyhyytensä vuoksi.
Oli kai tutkittu että 1cm = 10 tonni tuloja. Eli jos tulot on luokkaa 250 tonnii vuodessa niin kaikki hyvin. Tai parempi 350 tonnii kiitos suomen verotuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne on ehdottomasti tärkeämpi kriteeri kuin pituus!
Miten näyttää se luonne, jos ei pääse edes treffeille lyhyytensä vuoksi.
Tää on se mysteeri jota mammat alapeukuttaa muttei selitä.
Ei voi.
Hyvän naisen saamisen raja menee 167,7 cm:ssä. Sitä lyhyemmille on vain keskinkertaisia tai ihan ok -naisia.
Pahoittelen.
Vierailija kirjoitti:
Tätejä, äitiä, isoäitejä ja siskoja ei tässä tarkoiteta. Melko varmasti ei serkkujakaan.
Mun mies ja veljensä ovat ehkä nipin napin 170, varmaan alle tuon. Heillä myös kavereita jotka lyhyempiäkin. Kaikki pitkissä hyvissä liitoissa.
Kaikista huokuu itsevarmuus ja tyytyväisyys omaan kehoonsa, hyvä huumorintaju ja käytöstavat.
Siis kyllä on mahdollista löytää sopiva kumppani!
Jotkut tykää pätkistä jotkut pitkistä.Niin se vaan menee!
Turhaa teoretisointia, ap ei naista sais vaikka olisi 195.
Kun se vika on jossain muualla kuin pituudessa
Riippuu varmaan mikä on hyvän naisen määritelmä. Mutta ei ainakaan minulle miehen pituus ole/olisi mikään kynnyskysymys. Olen normaali, mukava hoikka korkeakoulutettu nainen. Tunnen muutaman pariskunnan joissa mies on huomattavan lyhyt, ja kaikissa näistä naiset on minusta ihan perusnättejä fiksuja naisia, yksi on kyllä melko ylipainoinen mutta muut hoikkia. Eikä nämä miehet ole rikkaita tai muutenkaan erityisiä, mukavia kyllä.
Ei ne halua lyhyttä kilttistä. 🙅♀️🙅♀️