Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 165 cm mies löytää hyvän naisen?

Vierailija
11.10.2021 |

Jos miehessä on muuten kaikki ok (luonne, älykkyys, koulutus, työ, tavat, suku, kaveripiiri, naama jne.), niin kuinka todennäköisesti voi löytää hyvän naisen itselleen, jos mittaa vain 165 cm?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaisi hyvin "lyhyt" mies ja luonne ja kemia on kuitenkin se kun ratkaisee. En ole itsekään pitkä (160) ja ehkä luontevammin suosinkin miehiä jotka ei ole mua järjettömän paljon pidempiä. Sujuu makkarinkin puolella paremmin kun ei ole liian iso pituusero!

Oon kyllä huomannut että monille muille naisille miehen pituus tuntuu olevan iso kynnyskysymys.

N30

Vierailija
42/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonne on ehdottomasti tärkeämpi kriteeri kuin pituus!

Miten näyttää se luonne, jos ei pääse edes treffeille lyhyytensä vuoksi.

Tää on se mysteeri jota mammat alapeukuttaa muttei selitä.

Insta ja tinder profiiliin vaan bemaripukumieskuvia kartanosta, kaukomatkoista, julkkisbileistä. Kyllä ennemin tai myöhemmin joku paikallinen golddigger-sofia nielee syötin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 cm ois minulle ideaali miehen pituus. En halua niskaani nyrjäyttää suudellessa.

Suutelet siis vain seisten? Minä taas en niin juuri koskaan, vaikka olisi ollut suht samanmittainen mies. Lähinnä nopeita pusuja vaihdetaan niin. Ne kunnon imuttelut hoidetaan sitten sohvalla tai sängyssä. Tai nykyinen mies nostaa syliinsä, jos seisten ollaan. Mies lähes 2m ja minä 163cm. Niin ja itse aloitukseen, tunnen useamman miehen joilla parisuhde ja ovat suunnilleen minun mittaisia. Itse tykkään oman miehen kanssa tästä kokoerosta, mutta eihän se ainut syy yhdessäoloon ole.

Vierailija
44/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika mies ja pituudeltaan 155cm. Saanko nais seuralaisen joka on 180-195cm. Itse pätkä ja lähes hiukseton hiuksia sivuilla jotka on pidemmät ja kampaan ne kaljun yli toiselle puolelle. Hampaat olivat huonot ja suu mädäntynyt ja paha tulehdus jonka seurauksena kaikki loput hampaat piti poistaa. Nyt on tekohampaat. Haittaako naisia tekohampaat? Harjaan tekohampaat silloin kun muistan joten hengitys voi vähän tuoksahtaa vanhalle. Olen päälle +65 vuotias. Olisiko mahdollinen tavata nuorempaa 25-35 vuotiasta neitoa.

Vierailija
45/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 166cm ja mä olen 169cm. Mies ihan tavallinen duunari kuten mäkin. En mä pelkän pituuden perusteella ole puolisoa valinnut.

Vierailija
46/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja missä te lyhyiden miesten puolisot tapasitte miehenne?

Vierailija
47/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Kokemuksesta sanon koska pidän itseäni ihan hyvänä naisena.

Vierailija
48/53 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi.

Hyvän naisen saamisen raja menee 167,7 cm:ssä. Sitä lyhyemmille on vain keskinkertaisia tai ihan ok -naisia.

Pahoittelen.

On tutkittu Krödingerin Yliopistossa, että naisen saamisen raja on 164,67cm. Hyvän ja ihmisen näköisen naisen saamiseksi riittää sitten 182,932cm. Jälkimmäinen tulos on tutkijaryhmän saama tulos Bartin-Hollow Institutesta Georgetownista.

Vierailija
49/53 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa

Vierailija
50/53 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin maa on täynnä kauniita alle 160 senttisiä naisia. 165 senttinen mies on varmasti haluttu. Miksei olis?

Vierailija
51/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 senttinen mieheni asuu kilometrin päässä. Hän kysyi haluanko polttopuuta. Jos yhdessä sirkkelöidään hänen rankapino, niin saan siitä kuorman aina mukaan tekopalkkaa. Kolme kuukautta sirkkelöitiin, kerran viikossa. Sitten akoi seurustelu. Olen 175 cm. Pitkä. Yhä ollaan yhdessä.

Vierailija
52/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua lyhyempi. Olen 164 cm.

Vierailija
53/53 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin kautta baarissa.