Onko kohtuutonta vaatia?
Miestä poistamaan fb-kavereistaan nainen, jonka kanssa mies petti minua?
Kommentit (24)
Kohtuutonta on se että sinä roikut sellaisen miehen kanssa edelleen. Jos olisit mies niin sanoisin että kasvata munat.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:58"]Kohtuutonta on se että sinä roikut sellaisen miehen kanssa edelleen. Jos olisit mies niin sanoisin että kasvata munat.
[/quote] Eikä :(
Sanoi haluavansa olla hyvissä väleissä ihmisten kanssa. Olenkohan vähän tyhmä? Ap
No ei todellakaan ole kohtuutonta. Aseta ehto, että väleissä joko sinun tai sen kanssa. Niin minä tekisin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:10"]No ei todellakaan ole kohtuutonta. Aseta ehto, että väleissä joko sinun tai sen kanssa. Niin minä tekisin.
[/quote] Näin se kai on tehtävä. Pelkään vaan, että valinta ei ole mieluinen.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:10"]No ei todellakaan ole kohtuutonta. Aseta ehto, että väleissä joko sinun tai sen kanssa. Niin minä tekisin.
[/quote]
Jos mies valitsee sen toisen, niin silloin on parempi tietää se nyt kuin myöhemmin. Sillä ero olisi luultavasti joka tapauksessa edessä jos jo nyt menet tärkeysjärjestyksessä vähintään kakkoseksi.
Ei varmaan tarvii nukkua ens yönä.. :'( Ap
Sanoisin että miehen pitäisi tajuta poistaa kavereista itsekin ilman pyytämistä jos yhtään tajuaa että se loukkaa sinua ja pyrkiä ajattelemaan SINUN parastasi. Moukka Mies.
Laitoin sille viestiä, jossa kerroin ettei tunnu kovin kivalta ja ettei molemmat mahduta sen elämään. Ap
no mitäs se mies viestiin tuumas?
Miksi oot sen miehen kanssa vielä?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:43"]no mitäs se mies viestiin tuumas?
[/quote] Jotain ympäripyöreää :o
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:44"]Miksi oot sen miehen kanssa vielä?
[/quote] Koska rakastan sitä ja se on muuten melkein täydellinen.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:44"]Miksi oot sen miehen kanssa vielä?
[/quote]
Voi tyttöparka et sua pannaan halvalla. Et sä sitä junttia rakasta, haluut vaan jonkun josta pitää kiinni. Ainakaan se ei rakasta sua. Mäkin olin joskus nuori ja naivi.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:44"]Miksi oot sen miehen kanssa vielä?
[/quote]
Voi tyttöparka et sua pannaan halvalla. Et sä sitä junttia rakasta, haluut vaan jonkun josta pitää kiinni. Ainakaan se ei rakasta sua. Mäkin olin joskus nuori ja naivi.
[/quote] Eipäs!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:44"]Miksi oot sen miehen kanssa vielä?
[/quote]
[/quote] Eipäs!
[/quote]
kyllä se siperia vielä opettaa
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:10"]No ei todellakaan ole kohtuutonta. Aseta ehto, että väleissä joko sinun tai sen kanssa. Niin minä tekisin.
[/quote]
Jos mies valitsee sen toisen, niin silloin on parempi tietää se nyt kuin myöhemmin. Sillä ero olisi luultavasti joka tapauksessa edessä jos jo nyt menet tärkeysjärjestyksessä vähintään kakkoseksi.
[/quote]
Vahinko alapeukku!!
Mies pitää sinua pellenään, jos se nainen on vielä facessa kaverina