Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossun mielestä me ei saada lahjakorttia jouluruokiin koska

Vierailija
07.12.2014 |

Saatiin sieltä lapselle joululahja!! Lahjassa oli palikkatorni!! 2 vuotiaalle! Vittu miua ottaa päähän. Lahjakortti ois ollut jotain kai 70e ja nyt saatiin vitun palikat!!

Kommentit (237)

Vierailija
161/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:00"]Ihan oikein, kiva että edes yksi loiseläjä sai näpäytyksen.
[/quote]

Sinusta siis parempi näin kuin saisivat ruokaa. Okey

Vierailija
162/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:01"]Miksi kuvittelet olevasi etuoikeutettu saamaan kumpaakaan? Useimmat ihmiset käyttää noihin asioihin ihan itse työllä tienaamiaan rahoja.
[/quote]

Katso heillä varmaan on mitä tuhlata mutta kaikilla ei ole rahaa tai työtä. Ja katso siinä vaiheessa suomi tulee apuun. Ymmärretty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e? [/quote] Joku olis onnellinen, että sai edes ne 5e palikat

[/quote]

Eipä niitä palikoita voi syödä - ja tosiaan se 2-vuotias kaipaa jo kehittävämpiä leluja kuin vauvan palikkatornin.

Terveisin keskituloinen ohis, joka ei koe tarvetta kyykyttää köyhiä

[/quote]

Toisaalta kahden vanha ei vielä ihan tarakalleen tiedä milloin joulua vietetään. Voihan sitä viettää vaikka vähän myöhässä jos niikseen tulee. Itse olen viettänyt joskus etukäteen tai myöhemmin mihen töiden vuoksi. Kyllä se joululta tuntuu silloinkin. Tärkeintä on yhdessäolo.

Vierailija
164/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä

[/quote]

Subbarit ja kaiuttimet takaisin kauppaan, oikeastaan voisitte myydä sen autonkin ja kävellä. Jotain perkeleen rajaa nyt sitten.

Vierailija
165/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sun omat vanhemmat? Pystyvätkö tulemaan taloudellidesti vastaan etenkin, jos nyt päätät erota? Saisit heiltä liput, jotta pääsisit heille jouluksi ja vaikka muutenkin hetkeksi asumaan kunnes löydät oman kämpän?

Vierailija
166/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan myy niitä subbareita! Lisää vaan suunnittelee ostavansa.

Vierailija
167/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-wt elämää, jakso 217

Vierailija
168/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e? [/quote] Joku olis onnellinen, että sai edes ne 5e palikat

[/quote]

Eipä niitä palikoita voi syödä - ja tosiaan se 2-vuotias kaipaa jo kehittävämpiä leluja kuin vauvan palikkatornin.

Terveisin keskituloinen ohis, joka ei koe tarvetta kyykyttää köyhiä
[/quote]

Tässä(kään) tilanteessa ei ole kyse köyhien kyykytyksestä vaan ap:n omasta tyhmyydestä ja ahneudesta. Hän odotti lahjan olevan arvokkaampi kuin 70 €, jotta sen voisi myydä. Täytyy muuten olla TODELLA surkea rahatilanne, ettei 2-vuotiaalle voi ostaa lahjaa: toivooko nekin nykyään konsoleita ja lahjakortteja merkkivaateliikkeisiin?

Vierailija
169/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorulta saa hyviä lahjoja lapselle parilla eurolla. Itsekin olen ostanut lapsille muutaman lahjan kurpparikta, vaikka rahasta ei ole kiinni. Aivan käsittämätöntä, että ap:n kaltaiset luuserit kehtaavat edes valittaa. Noloa.

Vierailija
170/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan sossumammat. Itsekin olen pummina elänyt koko elämäni, mutta toi on jo naurettavaa.

Vierailija
171/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaapas aika sinne sossuun ja ohjaavat sieltä sitten lastenvalvojalle, saat vähän käytännön neuvoja siihen eroasiaan. Jos tuo meno jatkuu (mies tuhlaa kaikki rahat ja lapsi näkee nälkää tai muuta puutetta) niin jossain kohden saattaa tulla jo lastensuojeluilmoitus vastaan. Silloin sinunkaan selityksillä ei ole enää painoarvoa. Paras kun otat eron nyt. Jos joskus olet töissä niin mies käyttää nekin rahat siihen kotteroonsa. Täysin kypsymätön äijänretku. 

Vierailija
172/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itkee kohta että mies käytti rahat omiin juttuihin. Antakaa lisää!

Vierailija
173/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:59"]Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä
[/quote]

Ai te ootte sitä sakkia. Subbarit ja kaiuttimet....

Vierailija
174/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä

[/quote] Niin noi kaiuttimet ja subbarihan onkin tosi tärkeä hankinta. Vittu mitä vajakkeja olette.

Vierailija
175/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:59"]Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä [/quote] Kiva mies! Arvojärjestys kohdillaan. Istukaa aatto siellä autossa musaa kuunnellen...

[/quote]

Ootteko te noin vitun tyhmiä että te uskotte noita provoja?

Vierailija
176/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommoset wt-sossueläjät saiski olla ilman ruokaa. Lapset huostaan ja aikuiset tienaamaan rahat ja vaikka kadulle siks aikaa elämään. Tollaset ihmiset saa mun veren kiehumaan-eikä myötätuntoa kyllä heru! Säälittävää.

Vierailija
177/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:43"]Sossu jakelee rahaa ihan väärille henkilöille. Laiskoille työttömille, alkoholisteille ja narkkareillen. Ja noita laiskoja työttömiäkin on paljon! Sellaiset on asia erikseen, jotka oikeasti eivät saa töitä. Suurissa kapungissa töitä kyllä on, jos vasn kelpaa. Esim. laitoshuoltajia tarvitaan, varsinkin sairaalat tarvisivat nimenomaan suomalaisoa laitoshuoltajia, mutta kun niitä ei saa. Ei siivoustyö kelpaa. Itse olen ollut sairaalassa laitoshuoltajana, palkkakin on ihan hyvä ja homma on ihan kivaa, tietysti päiväosastoilla rankkaa.
Ihan ymmärrän, että.jotain harmittaa tuollainen. Tosin jos rahan käyttää miten sattuu, niin se on taas oma ongelma...
[/quote]
Ja minä en päässyt laitoshuoltajaksi koska ei ollut koulutusta... Ei kaikilla sitä ole ja siivoustyötäkään EI OTETA, kun sitä ei anneta!

Vierailija
178/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa isompi vika on miehessä kuin sossussa. Käske sen miehen kasvaa aikuiseksi! Aikooko mies nyt ruokkia lapsensa subbarilla ja kaiuttimilla?

Vierailija
179/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penikoiden ei pitäisi leikkiä äitiä ja isää oikeilla vauvoilla. Siihen riittää nuketkin.

Vierailija
180/237 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:00"]Ihan oikein, kiva että edes yksi loiseläjä sai näpäytyksen.
[/quote]

Sinusta siis parempi näin kuin saisivat ruokaa. Okey
[/quote]

Mieshän oli juuri ostanut satasella ruokaa ja ap saa rahaa vielä ennen joulua.