Sossun mielestä me ei saada lahjakorttia jouluruokiin koska
Saatiin sieltä lapselle joululahja!! Lahjassa oli palikkatorni!! 2 vuotiaalle! Vittu miua ottaa päähän. Lahjakortti ois ollut jotain kai 70e ja nyt saatiin vitun palikat!!
Kommentit (237)
Ap, sun miehesi on täysi luuseri!!
Eroa siitä heti! Saat paremman elämän lapsesi kanssa.
Eikä se äijä todellakaan pysty lasta sinulta viemään. Taitaa uhkailla sinua sillä, koska itsekin tietää olevansa paska mies ja pelkää, koska tajuat häipyä.
Ei saisi nauraa kun toisella on hätä mutta ei voi mitään. Mies tuunasi autoa kaikilla rahoilla mutta sossun vika kun ei saa ruokaa. Niin. Luulisi että viimeistään oikolukiessaan kirjoittamaansa sitä huomaisi että "meillä oli rahaa mutta mies päätti tehdä sillä jotain muuta". Eihän ne autotarvikkeet miljoonia maksa mutta kyllä niihin enemmän meni kuin mitä sossun ruokakortti olisi ollut. Miksi on niin vaikeaa ottaa itseään niskasta ja todeta että tulipas tehtyä huonoja valintoja. Aikuisena on kuitenkin mahdollisuus muuttaa tapojansa; jos jo huomenna laittaa asuntohakemukset vetämään niin ehkä jo tammikuussa olisi mies jätetty. Kannattaapi miettiä!
Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e?
Aika törkeetä, jos on tosiaan noin. :o
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e?
[/quote]
Joku olis onnellinen, että sai edes ne 5e palikat
Ymmärrän. Olisi lahja ollut edes 2-vuotiaalle sopivampi :( Ja miksei sitä lahjakorttia voi saada vaikka lahjan saikin.
Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]
Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e?
[/quote]
No olisit miettinyt itse, kumpi teille on tärkeämpää: lapsen lahja vai jouluruoat. Ja sanonut sossulle, että otatte mieluummin ruokalahjakortin. Kaikkea ei voi saada, ei edes sossun asiakas.
Ihan oikein, kiva että edes yksi loiseläjä sai näpäytyksen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:59"]Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä
[/quote]
Kiva mies! Arvojärjestys kohdillaan. Istukaa aatto siellä autossa musaa kuunnellen...
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:59"]
Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä
[/quote]
Ainakin ekana pistää tuon miehen ruotuun ja jos ei onnistu, ottaa eron. Saisit paljon enemmän rahaa kuin tuollaisen vätyksen puolisona.
Miksi kuvittelet olevasi etuoikeutettu saamaan kumpaakaan? Useimmat ihmiset käyttää noihin asioihin ihan itse työllä tienaamiaan rahoja.
[/quote]
No mitähän noista hankinnoista ette tarvitse? Mies myy ne subbarin ja kaiuttimet ja ostatte niillä rahoilla lahjat ja ruoat.
Ihme raivoamista. Olisitte iloisia että meillä Suomessa perheitä ylipäätään autetaan, toisin kuin monaalla muualla maailmassa. Saatte sieltä muuten kuitenkin kuukausittain rahaa?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:56"]Voi vittu no kumman itse ottasit? 5 euron palikat vai 70e? [/quote] Joku olis onnellinen, että sai edes ne 5e palikat
[/quote]
Eipä niitä palikoita voi syödä - ja tosiaan se 2-vuotias kaipaa jo kehittävämpiä leluja kuin vauvan palikkatornin.
Terveisin keskituloinen ohis, joka ei koe tarvetta kyykyttää köyhiä
Me ei saada siksi et viime vuonna kortin saaneita on jonossa paljon eikä heitä voi jättää ilman. Näin sanottiin Helsingissä.
[/quote]
Menette sinne autoon nauttimaan niistä tuikitarpeellisista subbarista ja kaiuttimista. Ilakoitte siellä sitten koko rahan edestä! Kukapa nyt jouluna ruokaa tai lasten lahjoja kaipaa, kunhan popit ja bassot on kohillaan :)
[/quote]
Menette lapsen kanssa syömään myös sinne anopille. Sano anopille, että laittaa poikansa ruotuun, kun et itse näköjään siihen pysty.