Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sossun mielestä me ei saada lahjakorttia jouluruokiin koska

Vierailija
07.12.2014 |

Saatiin sieltä lapselle joululahja!! Lahjassa oli palikkatorni!! 2 vuotiaalle! Vittu miua ottaa päähän. Lahjakortti ois ollut jotain kai 70e ja nyt saatiin vitun palikat!!

Kommentit (237)

Vierailija
121/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolololoooo, ei jatkoon.

Vierailija
122/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla vahvasti sitä mieltä, että a) lasten hankkimisen tulisi olla luvanvaraista ja b) sossun ei tarvisi antaa senttiäkään rahankäyttöä osaamattomille autoammareille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:47"]

Hei mammat. Nyt autetaan tätä äitiä. Ihan joulumielen takia. Olkoon sössännyt asiansa ja olkoon idiootin miehen kanssa, se ei ole meidän asia. Ei ole meidän asia päättää miten tätä elämää eletään ja kannattaako ylipäänsä kenenkään lisääntyä. Ap, jos haluat eroon urposta, järjestetään asia jotenkin, jos tähän lähtee pystyviä naisia mukaan. Jos haluat jäädä, ilmoita joku paypal-numero tms. niin voidaan laittaa sulle jouluruokaan muutama kymppi. Minä ainakin voisin laittaa 20e. Muut?

[/quote]

Näinkö näitä ihmisiä opetetaan järkevään rahankäyttöön, annetaan lisää vaan ja ihan ilmatteeks. Oletko vähän hullu? Mä en ainakaan lähde tällaiseen hullutukseen mukaan. Olisivat voineet miettiä joulua PIKKASEN aiemmin kuin n. 2 viikkoa ennen. Ja mistä me tiedetään mihin rahojansa loppujenlopuksi käyttävät...

Vierailija
124/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sossun asiakkaalla voi olla auto? Ei ainakaan töiden takia.

Vierailija
125/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se lapsi, onko sillä ruokaa vai pitääkö se mies lastakin nälässä?

Vierailija
126/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa että mies saa lapsen huoltajuuden jos eroan. Mies
Ei oo koskaan edes syöttänyt tai vaihtanut vaippaa mut varmasti haluu viedä multa lapsen jos lähden. Ja sit sossut uskoo miestä eikä mua. Mä en uskalla lähteä!

Vierailija
127/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidinde kerran poikaa. Oli lääkärin odotushuoneessa 30minuutia mut toi sit lapsen sinne koska ei enää ajkanut kunnkesti niin kauan. Menin pojan kanssa yhdessä sit lääkäriin ja hoitaja leikki sillä aikaa pojan kanssa kun lääkäri otti papa näytteem. Mies ootti autossa

Vierailija
128/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:02"]Mua pelottaa että mies saa lapsen huoltajuuden jos eroan. Mies
Ei oo koskaan edes syöttänyt tai vaihtanut vaippaa mut varmasti haluu viedä multa lapsen jos lähden. Ja sit sossut uskoo miestä eikä mua. Mä en uskalla lähteä!
[/quote]

Voi jösses ei se nyt näin mene. Sulla ei ole mitään hätää jos et ole tyyliin rikollinen tai vaikeamman laatuinen mielenterveyspotilas. Eikä välttämättä siltikään. Noin pientä ei viedä äidiltä "vaan koska mies haluaa".

Vierailija
129/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:02"]Mua pelottaa että mies saa lapsen huoltajuuden jos eroan. Mies
[/quote]

No jos kerrot sen minkä kerroit meillle niin mies ei todellakaan saa huoltajuutta. Miksi mies edes sen haluaisi, kun nytkin sinä pidät huolen lapsesta.

Vierailija
130/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:59"]Miten sossun asiakkaalla voi olla auto? Ei ainakaan töiden takia.
[/quote]

Sossun asiakkaan saa olla alle 1000e auto.

Vierailija
131/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksoi autosta 200e syyskuussa. Lokakuussa vaihtoi auton päivärahoilla ja maksoi 400e. Marraskuussa vaihtoi auton taas ja maksoi 100e. Lisäksi ostaa jarrupaloja ja muita autonosia viikotain ku ne hajoi

Vierailija
132/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot siis kaksin 2-vuotiaan kanssa joulun?

Mitä jouluruokia kaipaatte? Mitä jouluruokia se 2-vuotias on tottunut jouluisin syömään? Paljonko hän syö?

Puolen kilon kinkkupaketti maksaa Lidlissä viitisen euroa. Riisipuuron, rosollin ja laatikoiden ainekset ovat halvempia.

Vierailija
133/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottiiiiii.

Vierailija
134/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:59"]Miten sossun asiakkaalla voi olla auto? Ei ainakaan töiden takia.
[/quote]
Onhan näillä. Samassa talossa asuu parikin elämäntapatyötöntä, ja nyt ei todellakaan ole tarkoitus haukkua kaikkia työttömiä, vaan nämä tyypit todellakin on ihan pelkkiä pummeja. Autot on ja niillä ajellaan päiväkaudet ympäriinsä ja poppi soi. Toinen oli aikanaan samassa koulussa ja jätti sen kesken ensimmäisenä vuotena jo eikä sen jälkeen ole mitään tehnyt.

Vierailija
135/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:07"]

Ei meille salottu että jos otetaan lahja ei saada lahjakorttia. Illoitettiin vasta parin viikon päästä kun oli lahja jo saatu.

[/quote]

Eli pidit itsestäänselvyytenä, että ruuatkin maksetaan.

Vierailija
136/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:59"]

Ei oo muutenkaan rahaa. Kotihoidotuki meni laskuihin ja vaippoihin. Mies osti omilla päivärahoilla satasella ruokaa ja lopuilla autoon subbarin ja kaiuttimet. Nyt ollaan ihan pa lapsilisiin ja kaikki lahjat on ostamatta. Anoppi osti lapselle pallon lahjaks. Mitähän tässä vois tehdä

[/quote]Aivan...no nyt ymmärrän miksi ihmisillä ei ole rahaa niiden lastensa lahjoihin. Subbari ja kaiuttimet - elämän prioriteetit. Käsittämätöntä. Ei tää voi olla totta. Tili tyhjänä ja ostetaan jotain KAIUTTIMIA. 

Vierailija
137/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tästä tehdään joku rahankerjuu-juttu :D Ihan varmasti toi ensimmäinen "hei naiset, nyt autetaan, mä ainakin annan 20 euroa"-tyyppi on ap itse ja yrittää saada ihmisiä lähettämään kaljarahaa tjsp. Ei kukaan voi oikeasti olla noin vitun avuton. 

Vierailija
138/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palikoille palikoita!

Vierailija
139/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tää olikin näitä...

Vierailija
140/237 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:04"]

Hoidinde kerran poikaa. Oli lääkärin odotushuoneessa 30minuutia mut toi sit lapsen sinne koska ei enää ajkanut kunnkesti niin kauan. Menin pojan kanssa yhdessä sit lääkäriin ja hoitaja leikki sillä aikaa pojan kanssa kun lääkäri otti papa näytteem. Mies ootti autossa

[/quote]

Asutko sä Länsi-Suomessa? Ja alkaako sun nimi J:llä?