Avovaimo veti taas maton jalkojen alta...
Eli avokki jäi taas kerran valheesta kiinni vaikka on niin kovasti uskotellut ettei enään valehtele... Meillä on ollut isoja ongelmia luottamuksen kanssa ja kovasti on tehty töitä sen eteen, että se palautuisi... Mutta mihinkä se patologinen valehtelija tavoistaan pääsisi!!! Miten voin koskaan uskoa mihinkään hänen sanomisiin kun aina vaan uudestaan jää valheista kiinni...
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:00"]78: ok, eli vähän kaikkea...
vaadi naiselta että hankkii hoitoa tai lähdet? tuo ei vaan ole reilua ettet voi ikinä luottaa.
[/quote]
Jos pettää kumppanin luottamuksen toistuvasti niin puhe on sen pettäjän valintaa -jos häntä kiinnostaa se että kumppaniin sattuu niin hän menee itseensä ja muuttaa toimintaansa tai menee terapiaan ja koittaa ymmärtää miksi tekee miten tekee ja muuttaa toimintaansa ohjatusti.
Jos ei ymmärrä että toiseen sattuu ja toistuvasti tekee niin että se loukkaa niin tottakai pitää hakea tilanteessa apua.
Minusta ap voisi mennä itsekin terapiaan. On hienoa yrittää olla yhdessä mutta jossain jokaisella on oltava rajansa.
Mitä jos sinä pettäisit avovaimon luottamusta toistuvasti? Mitä tapahtuisi? Kuuluuko vain sinun alistua?
Oletko ajatellut miksi siedät tuon?
Oletko joutunut menettämään lapsena paljosta?
Onko tämä sinun liioiteltu tarve tuntea turvaa kun sinulla on joku suhde? Ansaitsetko parempaa? Hoidatko avovaimoa? Pelkäätkö miten hänen käy jos eroatte?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:42"]Niin... onhan tämä hiukan väsyttävää kun aina joutuu uudestaan ja uudestaan pettymään rakkaaseen ihmiaeen. Me itse asiassa käydään eräänlaisessa "terapiassa" näiden asioiden takia koska itse on halunnut uskoa siihen, että toinen voi muuttua.. Mutta sitten tulee aina se musta hetki kun matto vedetään jalkojen alta ja tajuaa toisen taas palanneen vanhoihin tapoihinsa... tai onko hän koskaan edes yrittänytkään muuttua, ehkä pelkästään vaan uskotellut niin minulle. Sitä vaan haluaisi sellaisen kumppanin rinnalleen johon voii luottaa kuin vuoreen... Nyt ei vaan niin ole... Kun pystyis kunnolla jollekin kertoon kaikista asioista mitä on paljastunut hänestä, niin sekin ois jo jotain... Nyt vaan pystyy pintapuolisesri raapaiseen asiaa :/
-ap
[/quote]
Mahtaa akka olla miss suomen näköinen! Sellaiset saa kaiken anteeksi. Neuvo seuraavaan kertaan että katteles niitä tavallisia tyttöjä ja naisia sillä silmällä. Missit on aika monet noita jotka elää elämää jossa kauneus saa kaiken. Ei tarvin älyä ei käytöstä ei mitään tapoja ei rehellisyyttä ei sydäntä ei mitään. Äijää lakoaa eteen ja taa ja kaiken saa anteeksi ja ilmiseksi pyytämättä. Oman kauneuden kaikkivoipaisuus loppuu vasta vanhalla iällä, sitten nämä narsku ämmät alkaa elään mukuloidensa kautta. Nähty ja kuultu sivusta niiiiiiiiiin usein, jopa näiden narskumissien omasta suusta.
ap tiedän tarkalleen mitä tarkoitat! mun ex avomies oli juuri kuvailemasi patologinen valehtelija. valehteli silmät sinisenä aivan kaikesta, siis ihan turhistakin asioista. välillä tuntui ettei hän itsekkään enää erottanut mikä oli totta ja mikä valhetta, vaan juskoi jopa itsekkin joihinkin valheisiinsa. mut ap mä olin heikompi kuin sä, en jaksanut sitä kuin kolme vuotta. enempään mun rakkaus ei riittänyt.
älä anna hänen satuttaa itseäsi enempää. rakkaudellakin on rajansa!