Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avovaimo veti taas maton jalkojen alta...

Vierailija
07.12.2014 |

Eli avokki jäi taas kerran valheesta kiinni vaikka on niin kovasti uskotellut ettei enään valehtele... Meillä on ollut isoja ongelmia luottamuksen kanssa ja kovasti on tehty töitä sen eteen, että se palautuisi... Mutta mihinkä se patologinen valehtelija tavoistaan pääsisi!!! Miten voin koskaan uskoa mihinkään hänen sanomisiin kun aina vaan uudestaan jää valheista kiinni...

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Parasta olisi varmaan tuo ero mutta vaikeaahan se on jos tarvitsee samalla kiskoa sydän rinnastaan. Kannattaa kuitenkin ajatella asiaa järjellä. Haluatko todella jatkuavasti pettyä ja kokea saman vuoristoradan uudelleen ja uudelleen? Vaikka hän pystyisikin muutokseen se on vuosi tai vuosikymmeniä kestävä prosessi. Onko sinulla mikään velvollisuus olla tukihenkilönä, ethän voi olla varma sitoutuuko hän koko muutokseen edes millään tavoin.

Vierailija
42/84 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katso tuollasta enää. Ihmisellä on itsellä pahoja ongelmia jos pitää koko ajan valehdella. Jätä se hirvenvasa sille naiselle ja elä elämääsi. Nuori mies älä tuhlaa aikaasi vääriin naisiin! Se tekee ne samat asiat kuitenkin uudestaan ja uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne Ap katosi?

Vierailija
44/84 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/84 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi jonkun sortin addikti. Sellaiset saattavat valehdella, vaikkeivat haluaisikaan sitä tehdä. Mieleen tulee esim. seksiaddikti, kun tarinoitasi lukee.

Vierailija
47/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta löysin kohtalotoverin.

Vierailija
48/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt edes yksi esimerkki, että tässä olisi edes vähän käryllä.
Valehteli, että on siveydensipuli, kun tapasitte ja selvisi, että onkin ollut miehiä ennen sinua.. onpa kauhia.. aika moni nainen vähän pehmittelee noita juttuja. Varsinkin jos mies vaikuttaa "asenteelliselta".

Vierailija
49/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
50/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi tietää, millaisia nuo valheet ovat loppupeleissä.

Vierailija
51/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

F

Vierailija
53/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyvätkö valheet hänen menneisyyteensä? Tietenkin, jos häpeää jotain asioita, mielellään kertoo valkoisen valheen. Oletko ollut tuomitseva? Yritän vaan hahmottaa tilannetta.

Vierailija
54/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
55/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Q

Vierailija
56/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä valehtelee silmät kirkkaina asioista. Silloin jos valheet liittyvät siihen että Ap sun elämä alkaa lähtemään alamäkeä niin sitten on aika erota mutta jos valheet nyt vaan ovat tuoneet lommon sun miehisyyteen niin kasva aikuiseksi.

Vierailija
57/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
58/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti niitä mahd lapsia. Anoppi on satuillut lapsilleen vaikka mitä. Mieheni on sen verran älykäs että on osannut turvautua sukulaisiin mutta voin sanoa että ei hänellä äitiä ole ollut koskaan. Miehen veli on samanlainen valehtelija kuin äitinsä ja heidän lapsi on ihan sekaisin kun isä ja mummo valehtelee. Patologinen valehtelija vaikuttaa symppikseltä mutta se on vain pintaa. Kokemuksesta voin myös sanoa että ns luotettavana ihmisenä pidetty äitini saa huomiota kun valehtelee. Olen itse sairastanut lapsena vakavan sairauden ja kuulin kun äitini ouhui että minulla on ollut luusyöpä. Tiesin mikä minulla oli ja ihmettelin miksi äitini valehteli. Luottamus meni. Ja kun hän itse sairastui (pikku vauva) niin hänellä oli muka syöpä. Isäni oli järkyrtynyt. Itse tivasin äidiltäni että onko lääkäri sanonut että kyseessä on syöpä. Oli itse keksinyt koko jutun. Tätä teidän lapset saavat sitten kestää. Meillä kaikilla lapsilla on jotain häiriöitä mm masennus, ahdistuneisuushäiriö ja sekavuuskasvatuksen vuoksi olemme alisuoriutujia koska olemme joutuneet itse kasvattamaan itsemme eli olimme heitteillä lapsena. Jos ulkopuoliset olisivat arvanneet niin kulissiperheestämme olisi viety lapset. Tätä tulevaisuutesi voi olla.

Vierailija
59/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jatkat ihmisen kanssa, johon et voi luottaa?

Hän ei tule koskaan muuttumaan.

Eroa.

Vierailija
60/84 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun eukko krisu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän