Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
301/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisissa joissa olin vieraana yksi pitopalvelun työntekijä pyysi numeroani. Kyllä sen hänelle annoinkin, mutta melko lyhyeksi jäi lopulta viestienvaihto.

Minulla myös kokemus hautajaisista; vainajan lähiomainen olisi halunnut, että menen treffeille hänen poikansa kanssa. En sitten tullut menneeksi.

Papparaiset pokaa mummoja hautausmaalla. Tiedän useamman kuin yhden tapauksen.

Vierailija
302/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Oli toisen firman työntekijä, ja tajusin vasta kotona että ei helkkari, sehän ois halunnu treffeille! Ja hulluinta oli, että mä vahtasin sitä heppua ihan kuola valuen koko sen päivän. Ikinä ei enää tavattu, tämä herra asui eri maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole kukaan reilun 50 vuoden aikana yrittänyt pokata eikä pyytänyt treffeille. 

Itse on pitänyt yrittää houkutella naisia ansaan, hääppöinen ei menestys ole ollut mutta aina silloin tällöin on löytynyt joku itseensä suuttunut ja suostunut.

Vierailija
304/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä maailma teillä naisilla. Ei koskaan yrittäny kukaan pokata tai kysyä treffeille ja 34 vuoden ikäseksi mieheksi oon päässy.

Vierailija
305/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahdessa 80-luvulla asuessani työpaikalleni soitti mies ja halusi tavata. Aivan uppo-outo tyyppi. Kertoi että oli edellisperjantaina tanssittanut minua Mustassa-Kissassa. Olimme kuulemma keskustelleetkin. Oli painanut mieleensä mm. työpaikkani. En todellakaan muistanut häntä. En myöskään avaudu tuntemattomalle tanssilattialla. Hän kyllä imartelevasti kertoi, miltä näytän. No, sensijaan että olisin innostunut, päättelin että onpa outo tyyppi. Hän jaksoi soitella useita kertoja, kunnes vihdoin pyysin että lopettaisi. Pitkään jälkeenpäin töihin tullessani ja töistä lähtiessäni tarkkailin ympäristöäni.   

Vierailija
306/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauklahti- kauniainen valia liikkuessa (13-16v) tuli pultsarit selittamaan miten sopisin niiden keittioon ( tuskin heilla edes oli) kokkelissa ja sadepaivian avasivat sateenvarjon minulle ja lauloivat rhiannan umbrellaa granissa. Hienosto alueella hienostuneemmin.

Sitten viela nuorempana n. 11v joku yritti houkutella pakuunsa.

Joskus 17v olin ainut asiakas busissa kun bussikuski paatti saada musta tyttiksen.

No joo onhan niita ollut mukaviakin vanhemmalla ialla. Yksi pysaytti keskella kauppakeskusta ja kysyi treffeille. Luulen etta oli kaynyt jonkun "nain isket naisen" kurssin juuri :D

Mikaan naista ei edennyt mihinkaan!

Vierailija
307/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihamaa. Olin kylässä, naapuritalo oli vasta vaihtanut omistajaa. Uusi omistaja käveli kadun yli ja sanoi: Arvelinkin, että sinä se olet. - Edellisestä tapaamisesta parikymmentä vuotta. Siinä jutellessamme lisäsi, että jäin aikoinaan kahvit velkaa. Sillä tiellä ollaan.

Vierailija
308/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilin töihin ja viereeni kiihdytti joku mies pyörällään ja alkoi ehdotella tapaamista. Ei iskenyt tulta. Ketä kaikkia nämäkin yrittävät iskeä?

Vierailija
309/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheristeilyllä kaikkien silmien edessä.

Ravintolassa tarjoilija.

T, harmaa hiirulainen

Vierailija
310/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulupukki sukulaisten luona flirttasi ja oli jälkeenpäin pyytänyt isännältä numeroani 🧑🎄Tietenkään tämä ei sitä kaikille vanhoille pukeille jakele.

Törkeää - kaikkihan tietävät, että joulupukki on naimisissa 🙁

Vierailija
311/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa katsomaan juuri tehdystä sydänleikkauksesta toipuvaa isääni sairaalaan. Olin ainoa matkustaja bussissa ja bussin päätepysäkki juuri sairaalan edessä. Kuski ei avannutkaan ovia, vaan alkoi kysellä puhelinnumeroani ja halusi viedä minut syömään. Kieltäydyin. Kuski jatkoi vänkäämistä, eikä suostunut avaamaan ovia vaikka pyysin. Lopulta huusin täysillä, että ovet auki nyt tai soitan poliisin ja pääsin ulos. Isä on edelleen elossa. Kuskista tein valituksen bussiyhtiölle, mutta en tiedä saiko hän mitään seuraamuksia.

Vierailija
312/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua (n 51) ei kyllä ole juuri koskaan kukaan yrittänyt iskeä muualla kuin baarissa, laivalla tms paikassa jossa on alkoholi mukana. Paitsi sit nettideiteillä, mut siinähän yritys on molemminpuoleinen heti, joten sitä ei nyt lasketa.

Moni mies on sanonut nuorempanakin ettei uskaltaisi lähestyä minua selvinpäin, kun kuvittelevat että olen taatusti varattu.

Vierailija
313/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on ollut erilaisia tilanteita, mutta koskaan miehet eivät sano selvin päin suoraan, jäävät vain puhelemaan ja alkavat kertovat esim. kuinka paljon rahaa heillä on tai millainen asunto heillä on. Olen käynyt syömässäkin sellaisten kanssa mutta en nyt sanoisi niitä deiteiksi.

Toisaalta, jos aistin, että tämä puhuminen voi johtaa johonkin, niin keksin jonkun syyn lähteä tai sanon jotain tyyliin, jaa jaa, mitäs muuta sitä onkaan tekemistä.

Jos ovat vähän ottaneet, niin käytös muuttuu. Esim. naapurit on tulleet kotiovelle ehdottelemaan.

Vierailija
314/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä näyttää toistuvan kuvio: varattuja pyydetään ulos. Ehkä varatut sitte säteilee jotain jotain mikä houkuttaa muita tai sitten ovat niin kauniita etteivät pysy pitkän sinkkuna, vientiä riittää.

Varattujen ei tarvitse jännittää.

Vierailija
315/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään miksi sukupuolilla on yhä suurempi kohtaanto-ongelma. Valitetaan etteivät miehet lähesty ja sitten kun lähestyvät niin tilanne on (muka) kuin jostain kauhuelokuvasta. Suurin taitaa olla liioiteltuja näistäkin. No jotain mukaviakin kohtaamisia näkyy olevan.

Surkeaa ajatella, että ainoa tapa löytää puoliso on ryypätä baarissa tai sitten tapella deittisovellusten verkossa ja toivoa parasta. Ei ole helppoa miehenä nykyään.

Vierailija
316/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä terveysaseman vastaanotossa. Tilanne tuli niin yllättäen että en vastannut treffipyyntöön mitään, menin ihan lukkoon.

Vierailija
317/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyssalissa. Synnyttämään tullut äiti puhkesi kyyneliin kun lääketieteen opiskelijana pidin häntä siellä kädestä ja silitin otsaa ja rauhoittelin. Ei kuulemma koskaan kukaan ollut häntä niin huomioinut. Omaa miestä ei ilmeisesti ollut. Sanoi, että voitaisiin tavata kun vähän tästä tokenee. Olisin varmaan tavannutkin mutta eettiset säännöt kieltävät. Harmi. Jos luet palstaa, niin muistelehan hyvällä kuiteskin!

Joissain tapauksissa, jos menee vaik puol vuotta aikaa välissä. Ja sitten hakeutuu vaik samoille kulmille, mitkä tietää lenkkeilemään. Ja katseet kohtaa, moi...

Niin, joskus noi voi lähtee tahattomasti, ja muustakin yhteydestä liikenteeseen.

... rakkaus.

Vierailija
318/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörällä autokaistalla punaisten palaessa joku mies pyysi treffeille. En lähtenyt, koska olin varattu.

Vierailija
319/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin stadiumissa ja myyjä ilmestyi jostakin hyllyjen takaa kysymään, tarviinko apua. No vastasin kieltävästi, mutta sitten hän vaan kysyi mua treffeille... Olin ihan ällikällä lyöty. Mua ei oltu koskaan ennen kysytty ja olen todella ujo muutenkin, joten "pakenin" vaan tökerösti paikalta... hävettää edelleen vaikka tästä on jo aikaa...

Tuo on tyypillinen "puun takaa", ehdotus.

Tuossa pitäis vaan sanoa, että tulen huomenna katsomaan vaik ulkoiluvaatteita..

Jos yhtään on vetoa, niin hetkestä kiinni. Ei se nyt niin paha oo, jos täysi-ikäiset seukkaa...

Vierailija
320/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja tosielämässä koitettu pokata, pyydetty numeroa sun muuta.

Ikää 45, ja jatkuu vaan.

Erikoisin on, kun lähdin synnytyssairaalasta itse synnytettyäni hakemaan kotoa tavaroita.

Mies tuli pyytämään numeroa. Sanoin ettei ole nyt aikaa, kun 23 tunnin ikäinen vauvani odottaa tuolla minua.

Olen siis hoikka, jolta maha todella jäi aina laitokselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän