Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä satasen puhelimesta muka puuttuu?

Vierailija
11.10.2021 |

Siis jos unohdetaan kaiiki kuulius ja öykkäröointi niin mistä satasen puhelimen käyttäjä kärsii.
Itse en huomaa mitään eroa vaihdettuani tonnin aplesta (pimeni kostealla säällä lopullisesti) satasen oneplussaan. Käytän hyvin monipuolisesti ja oleena 100% tyytyväinenm, huoletonta elämää ;-)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvällä tahdilla sä näitä väsäät ja monipuolisista aiheista vielä 🔥

Vierailija
2/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myytiin Porvoon Puhelinkaupassa joku halpis-Android. Ei koskaan enää sellaista paskaa mun elämään kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. nopeus ja muistin koko. Kyllä sillä satasen puhelimella toimii kaikki niin kuin kalliimmallakin, mutta paremmat komponentit takaavat paremman käytettävyyden.

Vierailija
4/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Android on rupusakille, iOS eliitille.

Vierailija
5/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tällä planeetalla ei vaihtaisi Applea johonkin Oneplussaan tai muuhun Android-kuraan. Liian läpinäkyvä provo.

Vierailija
6/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä ostanut sadan euron puhelimia. Ihan jees, joskin tallennustila käy nopeasti pieneksi ja useimmissa näissä on myös valmistajan turhaa softaa Androidin päällä, jota ei saa poistettua. Tämä taitaa päteä Huawein ym. kalliimpiinkin malleihin, mutta satasen hintaluokasta ei taida löytyä mitään puhtaalla Androidilla. Kamerakaan ei tietysti ole kalliimpien mallien tasolla.

Vierailija
7/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kommunikoidaan huutamalla, vastarannalla huutaa toinen suomalainen. Ei tarvita halpiskännyköitä.

Vierailija
8/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis pitänyt mainita tuota aplea. Se on kuin uskonto, vasatausten joukossa vain pari asiallista.

Vierailija
9/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis pitänyt mainita tuota aplea. Se on kuin uskonto, vasatausten joukossa vain pari asiallista.

A-haaveilijat ovat kiihottuva kansanryhmö ;-)

Vierailija
10/10 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokiasta löytyy puhdas android. Näitä olen suosinut. Mulla on nyt menossa Nokian X10.  Maksoin siitä tosin 250 euroa, että ei mene sinne satasen kategoriaan, mutta kuitenkin tonnin halvempi kuin kalleimmat Applet. Helkutin hyvä puhelin tämä X10 ja mistään en koe jääväni tässä paitsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi