Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
281/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran aamutuimaan junassa kaveri alkoi jutella. Olin vielä ihan unenpöpperössä. Pyysi illalla johonkin baariin. En mennyt.

Töissä tyyppi joka toi aina samaan aikaan tavaraa. Tuli aina juttelemaan ja pyysi kahville. Ei auttanut vaikka kerroin olevani varattu.Oli aikaisemmin kehunut ulkonäköäni (Sillä oli varmaan jotain vikaa silmissä). Alkoi ahdistamaan sen verran, että aloin pitää tauot juuri silloin kun hän tuli. 

Junassa kotimatkalla ekstrapahan päivän jälkeen. Juna oli täynnä, joten oli pakko istua tämän sankarin viereen. Heti alkoi juttelemaan, tarjosi huikkaa viinapullosta. Kun ei kelvannut, tahtoi tarjota oluen ravintolavaunussa. Kotimatka tuntui tooosi pitkältä.

Vierailija
282/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.

Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...

No sehän olisi tietenkin täysin sopimatonta ja mahdotonta ja skandaali ja kamalaa. Treffeille saa pyytää vain deittisovelluksissa ja baarissa! Kaikki muu on syvästi kiellettyä! Parasta vain noudattaa tätä sääntöä vaikka tulisi kuinka ihana tyyppi tahansa vastaan. Parasta vain jatkaa sitä arkijuuston syömistä ja pukeutua harmaaseen ja mustaan ja pitää suunsa kiinni ettei mitään sopimatonta tapahdu.

No ei se ole kovin sopivaa, jos kaupasta tullessa kävellen ostoskassien kanssa viereen liimaantuu tyyppi: Moi, mikä sun nimi on, onko sulla poikaystävää, asutko yksin? Siinä ei kyllä ajattele, että onpa kivaa, kun joku tuli iskemään. Askeleet nopeutuu ja vilkuilee ympärilleen, olisiko muita ihmisiä lähellä ja minne kannattaa juosta pakoon, jos tarvitsee. Kun tyypistä pääsee eroon, loppumatka meneekin olan yli vilkuillessa, ettei seuraa ja ulko-ovesta livahtaa niin nopeasti sisälle kuin pystyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.

No sehän olisi tietenkin täysin sopimatonta ja mahdotonta ja skandaali ja kamalaa. Treffeille saa pyytää vain deittisovelluksissa ja baarissa! Kaikki muu on syvästi kiellettyä! Parasta vain noudattaa tätä sääntöä vaikka tulisi kuinka ihana tyyppi tahansa vastaan. Parasta vain jatkaa sitä arkijuuston syömistä ja pukeutua harmaaseen ja mustaan ja pitää suunsa kiinni ettei mitään sopimatonta tapahdu.

No ei se ole kovin sopivaa, jos kaupasta tullessa kävellen ostoskassien kanssa viereen liimaantuu tyyppi: Moi, mikä sun nimi on, onko sulla poikaystävää, asutko yksin? Siinä ei kyllä ajattele, että onpa kivaa, kun joku tuli iskemään. Askeleet nopeutuu ja vilkuilee ympärilleen, olisiko muita ihmisiä lähellä ja minne kannattaa juosta pakoon, jos tarvitsee. Kun tyypistä pääsee eroon, loppumatka meneekin olan yli vilkuillessa, ettei seuraa ja ulko-ovesta livahtaa niin nopeasti sisälle kuin pystyy.

Saako kysyä, että missä kulkee tuo sopivuuden raja tänä päivänä? Saako kohteliaasti tulla kysymään, että tohtisiko häiritä ja luvan saatua kysyä, jos vaikkapa se perinteinen kahville lähtö kiinnostaisi, vai pitääkö vain automaattisesti pysyä 5+ m etäisyydellä niin, ettei katsekaan vahingossa lankea samaan suuntaan ja toivoa, että löytää kyseisen tyypin vaikka tinderistä?

Vierailija
284/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävää lukea näitä, kun itseä ei kukaan ole koskaan pyytänyt mihinkään. Luulin, että näitä tapahtuu vain elokuvissa! N38

Vierailija
285/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan lihahyllyllä, en kiinnostunut. Raviradalla, tapailtiin myöhemmin. Pyöräretkellä, asutaan yhdessä.

Vierailija
286/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä, että missä kulkee tuo sopivuuden raja tänä päivänä? Saako kohteliaasti tulla kysymään, että tohtisiko häiritä ja luvan saatua kysyä, jos vaikkapa se perinteinen kahville lähtö kiinnostaisi, vai pitääkö vain automaattisesti pysyä 5+ m etäisyydellä niin, ettei katsekaan vahingossa lankea samaan suuntaan ja toivoa, että löytää kyseisen tyypin vaikka tinderistä?

Kohteliaasti saa tulla kysymään. Jos vastaus on, että ei tohdi häiritä, se pitää uskoa. Samoin kahville lähdöstä kieltävä vastaus. Asiasta ei jäädä jankkaamaan vaan toivotetaan hyvät päivänjatkot puolin ja toisin. Kohteliaasti kahville pyytäminen on eri asia, kuin kysyä kadulla yksin kävelevältä heti, että asuuko tämä yksin, se on creepyä.

Vierailija
287/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsin pitkässä ja monivaiheisessa kaupassa, myyjä kyllä pyysikin minulta pun.nroa, kysyi, että voinko soittaa sinulle. Kysymys oli laajasta kaupasta. Annoin nron, koska kiinnostus oli molemmin puolista.

Olimme molemnat vapaita sinkkuja, ja tapailimme/ ns. seurustelimme sitten yli vuoden ajan.

Varsinaista pysyvää paria meistä ei tullut, mutta suhteesta jäi hyvät muistot.

Että kyllä niitä kumppaneita ja ystäviä saattaa löytyä, mitä ihmeellisimmissä tilanteissa.

Vierailija
288/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asialliset kaverit, siis miehet ja hörhöt ovat kokonaan eri asia.

Sun kohdalle sattui hörhö-tyyppi.

Vierailija
289/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole se erikoinen paikka, mutta toistuvasti työpaikalla joku ahdistelee ja ehdottelee. Olen parturi-kampaaja. Käydään käsiksi ja luullaan, että jos hymyilen niin se tarkoittaa että flirttaa. Yök.

Vierailija
290/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa. En ihan ollut samalla aallonpituudella.

Vierailija
291/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tästä ollut joku hässäkkä vuosia sitten, kun Gigantin myyjät oli lähestyneet useita nuoria naisia myyntihetkellä kerättyjen asiakastietojen avulla? 🤔

Vierailija
292/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nykyään normaali tai ei-erikoinen paikka tull isketyksi, kun tuntuu että tässä on jo mainittu kaikki mahdolliset arkielämän sosiaalisuuden paikat? Onko iskeminen normalia vain baaritiskillä tai tinderissä?

Baareissa ja vaikkapa risteilylaivoilla on varautunut siihen, että joku voi tulla iskemään ja tavallaan laittanut itsensä alttiiksi sellaiselle. Noi on aika perinteisiä seuranhakupaikkoja, tinderi nyt varsinkin. Arkielämässä sitä haluaa olla rauhassa, ns. minding your own business. Jos menen puistoon tai rannalle nauttimaan säästä ja lukemaan kirjaa, haluan lukea sitä kirjaani raittiissa ulkoilmassa, enkä halua seuraa, vaikka julkisella paikalla olenkin.

Mistä helvetistä se kaveri etukäteen tietää, että haluat istua rauhassa.

Etenkin kesällä on liikenteessä runsaasti turisteja, jos on joku tapahtuma kaupungissa.

Ei ne kaikki miehet ole heti sitä pesää vailla, monet haluaa vain jutella muutaman lauseen, kun ovat vieraassa kaupungissa.

Joku etsii tiettyä paikkaa, kyselee kaupungista ja muuta small talkia.

Ei siinä sen enempää ole.

Kyllä sen heti näkee ja tajuaa, millainen tyyppi on kyseessä, että onko fiksu kaveri, selvin päin, ja miten juttelun aloittaa.

Vierailija
293/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asialliset kaverit, siis miehet ja hörhöt ovat kokonaan eri asia.

Sun kohdalle sattui hörhö-tyyppi.

Näitä samankaltaisia hörhöjä on sattunut kohdalle kolmessa eri kaupungissa ja useampia per vuosi. Niitä on siis jonkinverran tuolla vapaana jolkottelemassa. Asialliset tyypit ovat tietysti eri asia.

Vierailija
294/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin yksin vaeltamaan Skotlannin nummille. Siellä sitten kävikin niin, että isompi vaellusporukka "imas" mut mukaansa pariksi päiväksi. Tiet erkanivat.

Olin majoittunut paikalliseen B&B:n, kun oven alta tuli lappu. Seurueessa oli yksi aika kivahko mies, jota en siinä vaellusaikana ihan niin syvällisesti edes ajatellut.

Lapussa oli tän miehen yhteystiedot ja Suomeen päästyäni otin yhteyttä. Siitä se ajatus sitten lähti. :)

Yhdessä nyt 12 vuotta.

Vierailija
295/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjapensaassa. Olin kaupungin puistoalueella pahaa aavistamatta poimimassa tyrnimarjoja. Ihana ilma, aurinko paistoi ja ajattelin että mikä ihana rauha ja hiljaisuus kerrankin nauttia vaan hiljaisuudesta ja ulkoilmasta. Eipä aikaakaan kun samaan pensaaseen tuli myös joku ihan fiksunnäköinen mies marjoja poimimaan. Hän alkoi jutteleen niitä näitä, sitten jo rohkaistui kyselemään siviilisäätyä. Kerroin että olen parisuhteessa. Se ei tahtia haitannut vaan treffeille olisi halunnut kanssani. Pistin ihan huumoriksi ja kieltäydyin, mutta oli jo kieltämättä kiusaantunut olo. Minun piti siitä sitten ottaa ja lähteä kun näytti siltä että hän ei aio häipyä. Nauroin miehelleni että kaikkea sitä sattuu keski-ikäiselle akalle, että marjapensaastakin poimittais mukaan:D

Vierailija
296/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin risteilylle menossa ja linja autossa edessä istuva nainen alkoi juttelee minulle. Minulla oli muutama siideri ja se pyysi siideriä minulta Yhden juotuaan se pyysi että mennään hänen luokse. Se oli suora panokutsu naisen luokse. Minähän menin sillä aikaa oli runsaasti. Nainen pysi että jään hänen luokse mutta sanoin että olen laivalle menossa veljeni ja kaverini kanssa. Nainen sitten halusikin mukaan ja soitti viking linelle ja sai hytin. Se olikin hauska reissu. Ryypättiin ja naitiin naisen kanssa monta kertaa.

Vierailija
297/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnan matonpesupaikalla: Olin pesemässä kasan mattoja ja mattopyykillä oli myös minulle tuntematon nainen, jonka kanssa innostuttiin juttelemaan jynssäyksen lomassa. Paikalle ajoi paku, jonka kuski aikansa maton pesuamme seurattuaan antoi minulle vaaleanpunaisen pienen nenäliinapaketin ja pyysi numeroani. Kerroin olevani naimisissa, mutta sanojensa mukaan olisi vain kaverina halunnut numeroni. Saamatta tietysti jäi. Mies oli hyvin Suomea puhuva bulgarialainen. Mietin myöhemmin, että Bulgariassa ehkä myydään vaaleanpunaisia nenäliinapaketteja.

Entinen opiskelukaverini tapasi asuintalonsa hississä mukavan nuoren miehen. Sain ilokseni seurata koko syyslukukauden tämän ensimmäisen hissitapaamisen jatkoa. Romanssihan siitä syttyi, mikä johti myöhemmin avioliittoon.

Vierailija
298/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäviä iskuja on ollut muitakin. Olin festareilla töissä ja pariksi sain mukavan nuoren naisen. Rakennettiin lavaa ja nainen kysyi mitä teen töitten jälkeen. Sanoin että menen kotiin ja juon muutaman bissen. Nainen ehdotti että tulisin hänen luokse. Vastasin että pitää kotona käydä suihkussa ja vaatteet vaihtamassa mutta sen jälkeen voinkin tulla. 

Toisessa työpaikassa olin työkoeilussa ja siellä oli myös yks nätti nainen. Istuttiin siellä vaan eikä ollut mitää tekemistä. Sanoin naiselle lähetäänkö juomaan kaljaa luokseni. Nainen oli heti mukana ja lähdettiin kesken työpäivän.

Vierailija
299/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ällöttävin ja yllättävin treffipyyntö tuli hoitaessani työssäni vuosia sitten syöpäpotilaita. Yhden elossa vielä olevan naispotilaan uskovainen aviomies olisi halunnut minusta uuden tyttiksen. Hyvä että sain oksennuksen pidäteltyä.

Vierailija
300/481 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on nykyään normaali tai ei-erikoinen paikka tull isketyksi, kun tuntuu että tässä on jo mainittu kaikki mahdolliset arkielämän sosiaalisuuden paikat? Onko iskeminen normalia vain baaritiskillä tai tinderissä?

Baareissa ja vaikkapa risteilylaivoilla on varautunut siihen, että joku voi tulla iskemään ja tavallaan laittanut itsensä alttiiksi sellaiselle. Noi on aika perinteisiä seuranhakupaikkoja, tinderi nyt varsinkin. Arkielämässä sitä haluaa olla rauhassa, ns. minding your own business. Jos menen puistoon tai rannalle nauttimaan säästä ja lukemaan kirjaa, haluan lukea sitä kirjaani raittiissa ulkoilmassa, enkä halua seuraa, vaikka julkisella paikalla olenkin.

Mistä helvetistä se kaveri etukäteen tietää, että haluat istua rauhassa.

Etenkin kesällä on liikenteessä runsaasti turisteja, jos on joku tapahtuma kaupungissa.

Ei ne kaikki miehet ole heti sitä pesää vailla, monet haluaa vain jutella muutaman lauseen, kun ovat vieraassa kaupungissa.

Joku etsii tiettyä paikkaa, kyselee kaupungista ja muuta small talkia.

Ei siinä sen enempää ole.

Kyllä sen heti näkee ja tajuaa, millainen tyyppi on kyseessä, että onko fiksu kaveri, selvin päin, ja miten juttelun aloittaa.

Eihän se sitä tiedäkään, mutta se, että esim. luen kirjaa, on hyvä vihje siitä, että haluan keskittyä siihen kirjaan enkä ole tullut seuraa hakemaan. Jos katselisin ympärilleni kaihoisasti, se olisi ehkä erilainen signaali.

Ihan mielelläni autan turistia ja neuvon reittiohjeita, jos joku kysyy. Mutta se siitä, en halua jäädä muuta höpöttelemään, jos haluan olla rauhassa. Sanon kohteliaasti, että haluan olla yksin. Joskus asia ei vaan mene vastapuolen tajuntaan useankaan toistamisen jälkeen ja itse joutuu lähtemään paikalta pois kun toinen ei vaan halua ymmärtää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi