Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
341/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa viestillä, että on nähnyt minut usein samassa bussissa. Hämmentävää tässä oli, että tällä naisella ja minulla ei ollut mitään yhdistävää tekijää, mistä olisi voinut tietää kuka olen. Ei yhteisiä tuttuja, ei sama asuinpaikka ä, ei mitään. Ihmettelen myös, miksi en kysynyt asiasta, vaikka viestittely parin viestin asteelle jäikin.

Ottanut salaa kuvan ja kuvahaulla löytänyt sinut. 

342/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzeria ja kysyjänä sen työntekijä kun istuin pöydässä odottamassa ruokaani. En ollut kiinnostunut. 

"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla baarissa erään miehen sisko pyysi minua treffeille veljensä kanssa. Esittelin vieressä seisseen mieheni ja nainen sanoikin, että hän tarkoitti meitä molempia. Eli veli olisi halunnut kimppaa minun ja mieheni kanssa. Mutta siskon piti hoitaa kysyminen. Tilanne oli vähintäänkin koominen. 

Vierailija
344/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena naisena kesätöissä äitiysneuvolassa lääkärin avustajana, työni oli mitata odottavilta äideiltä paino, verenpaine ym. valmiiksi.

Kerran vastaanotolle tuli romanipariskunta. Kun nainen meni riisuutumaan verhon taakse, mies tuli supattamaan minulle että moneltako pääset töistä, voinko tulla sua vastaan. Kun en saanut ällistykseltä sanaa suusta, niin mies jatkoi supattaen että en mä ole tuon lapsen isä.

Ei tullut treffejä. Naisen oli pakko kuulla se keskustelu. Mahtoi olla kaplakkaa kotona.

Vierailija
345/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyssalissa. Synnyttämään tullut äiti puhkesi kyyneliin kun lääketieteen opiskelijana pidin häntä siellä kädestä ja silitin otsaa ja rauhoittelin. Ei kuulemma koskaan kukaan ollut häntä niin huomioinut. Omaa miestä ei ilmeisesti ollut. Sanoi, että voitaisiin tavata kun vähän tästä tokenee. Olisin varmaan tavannutkin mutta eettiset säännöt kieltävät. Harmi. Jos luet palstaa, niin muistelehan hyvällä kuiteskin!

Oisit nyt vaan lähteny!

Vierailija
346/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan takapiha, kun vein roskat töistä pois lähtiessäni ulos. Mies tuli samaan aikaan naapuriliikkeeseen käymään. Siitä alkoi ja menimme myöhemmin naimisiin.

Vierailija
347/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin esikoista lähes viimeisillään ja olin juuri astunut ulos äitiysneuvolan ovesta, kun kiinteistöhuollon mies pyysi treffeille. Hämmentyneenä kieltäydyin.

Vierailija
348/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin näkyvästi  raskaana ja flunssassa kun siististi pukeutunut pukumies kysyi Terveystalon odotushuoneessa, lähdenkö kahville. Ehkä tyypillä oli joku fetissi punaisiin neniin ja isoihin vatsoihin.

Vierailija
349/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin näkyvästi  raskaana ja flunssassa kun siististi pukeutunut pukumies kysyi Terveystalon odotushuoneessa, lähdenkö kahville. Ehkä tyypillä oli joku fetissi punaisiin neniin ja isoihin vatsoihin.

Ei kai kahvipyyntö ole treffikutsu välttämättä. En ainakaan itse ajattele niin.

Vierailija
350/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin esikoista lähes viimeisillään ja olin juuri astunut ulos äitiysneuvolan ovesta, kun kiinteistöhuollon mies pyysi treffeille. Hämmentyneenä kieltäydyin.

😂 Halusi ehkä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. 👩‍👧

Minullekin joku takaa lähestyvä tuuttaili joskus autontorvea, kun kävelin jalkakäytävää pitkin. Kääntyessäni naama venähti, kun näki, että olen viimeisilläni.

Vierailija
351/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana, kun olin kesätyöpaikan saunaillasta menossa kotiin taksilla, alkoi taksikuski kyselemään kaikenlaista, ehdotti uimassa käyntiä "kun näköjään teidän saunailtanne oli paikassa, jossa uimaan ei päässyt"

Minä siinä valkoviinihuppelissa yritin vaan sopertaa, että ei, kyllä mä menen nyt ihan suoraan kotiin vaan, kun on sovittu, että vielä soitellaan poikaystävän kanssa (oli tuolloin armeijassa)

En kyllä kertonut poikaystävälle tästä. 

Taas kesätyöpaikka, ison tehtaan henkilöstöruokala. Sain suloisen, serviettiin kirjoitetun kirjeen toiselta työntekijältä, joka oli sen saanut eräältä mieheltä minulle annettavaksi. Siinä tämän miehen puhelinnumero ja pyyntö, että jos soittaisin seuraavalla viikolla, kun hän on jälleen töissä. Käytiin sitten syömässä kerran yhdessä, mutta tämä ei edennyt pidemmälle (olin siis sinkku tuolloin)

Bussikuski koulumatkalla. Nuori, hauskannäköinen mies, joka jutteli aina mukavia. 

Yhtäkkiä soittikin (lapsuuden)kotiin ja pyysi ajelemaan. No pari kertaa ajeltiin, toisella kerralla käytiin jossain hänen kaveriensa luona ja mä olin ihan että miten pääsisin kotiin. Olin tuolloin yhdeksännellä luokalla ja kun sain miehen iän selville, laitoin välit heti poikki - hän oli tuolloin jo 26-vuotias, minä vasta 16. 

Vierailija
352/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Pizzeria ja kysyjänä sen työntekijä kun istuin pöydässä odottamassa ruokaani. En ollut kiinnostunut. 

Pizzerioissa on ihanan romanttisia miehiä töissä

Vierailija
353/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin erikoinen paikka, mutta kesätyöpaikassa tavallaan esimies -roolissa oleva kysyi minua ulos. En ollut kiinnostunut hänestä, mutten kehdannut kieltäytyä, että välit pysyisivät. Oli hieman kiusallista, kun kysyi minua ulos, puhelinnumeroani, sopivaa ajankohtaa näkemiselle.. yritin keksiä tekosyitä miksei onnistu. Minun täytyi olla hänen kanssaan tekemisissä lähes joka päivä. Ei menty ulos, onnistuin välttämään.

Vierailija
354/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementikkojen hoitopaikassa minua noin puolta nuorempi mies pyysi. Itse olin tapaamassa asukasta, hän töissä siellä. En harkinnutkaan lähteväni.

Vierailija
355/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunisiassa, kun olin alusvaatteisillani kaupan sovituskopissa niin miesmyyjä tunki sisään ehdottamaan treffejä. Tilanne oli pelottava ja outo. Olin jo yli 40v ja lapsenlapsiakin ja oma mies odottamassa liikkeen ulkopuolella.

Vierailija
356/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei neiti lähetääks tsumbaamaan?

Kysyi elämäänsä kyllästynyt myyjä.

Vierailija
357/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä välituntivalvonnassa, kun paikalle pelmahti penkkareita juhlivia entisiä oppilaita. Yksi poika jäi jututtamaan, ja aika pian keskustelu sai hieman outoja käänteitä, joista selvisi, että olin ilmeisesti herättänyt yläkouluaikoina hänessä eroottisia tunteita. Hän kertoi aikovansa soittaa minulle seuraavana päivänä. Olin että juu, soitapa vaan. Ei onneksi kuulunut soittoa, kun oli siitä selvinnyt 😂. Mutta luulen kyllä, että olisin tuosta saanut innokkaan hoidon napattua, jos olisin ollut kiinnostunut. Minä olin 39 ja poika 19.

Vierailija
358/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20v ja yksin menossa synnytyslaitokselle yöllä taxilla. Kuski siinä matkalla (40km) ajeli joitakin kiertoteitä ja ehdotti lähempää tuttavuutta. Minusta tilanne oli todella kummallinen ja pyysin päästä suorinta tietä laitokselle, koska supistukset olivat jo alkaneet. Ehkä joillakin miehillä on outo fetissi raskaana olevaan??

Onneksi pääsin perille ja terve lapsi syntyi samana aamuna.

Vierailija
359/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin nuori mies työntekijä toi mulle pihaan paketin.

Hetki kun oli lähtenyt pihasta autollaan alkoi puhelimeeni tulla viestiä häneltä. Oli urkkinut töiden puolesta mun puh. nro ja alkoi siellä kysellä ensin sainhan tavarat sisälle, sitten eteni siihen että alkoi kehua ulkonäköä jne. Ilmeisesti olisi kahvillekin pyytänyt mutta en lämmennyt kun olen suhteessa. :D

Vierailija
360/481 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vessassa esitteli moloaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän