Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
221/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unisex vessassa tulin juuri ulos ja sisään tuleva mies nuuhkaisi ja sanoi, että kemiat kohtasi - jatketaanko samaan reikään. No ei jatkettu.

Ihana iskurepliikki esitettynä keskellä julkisen paskahuussin katkuja :D Varsinainen casanova kyseessä!

Vierailija
222/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena matkalla pääsykokesiin tuli vastaan neljän hengen poikaporukka. Yksi polvistui ja kysyi tuletko vaimokseni. Tämä oli aikaan ennen nettiä, joten ei ollut nettihaaste, ehkä joku kaveriporukan läppä. En vastannut mitään, jatkoin nauraen matkaani. (Pääsykoe meni hyvin, pääsin ko. kouluun, oli toinen yrityskerta). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahemmin tapahtunut, mutta joskus 18-vuotiaana tultiin iskemään kadulta, olin varattu, en lähtenyt.

10v myöhemmin töissä asiakas kanssa pyysi treffeille, olin edelleen varattu, en lähtenyt.

Siinäpä oli kaikki tilanteet missä mua on isketty. 🤔

Vierailija
224/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja lihava enkä ajattele olevani ollenkaan helposti lähestyttävän oloinen, mutta pari kertaa on sellaista tapahtunut ihan tuntemattomien taholta.

Tapaus 1: Eräässä suurkaupungin nähtävyydessä vieraillessani paikan työntekijä seurasi minua poistuessani ulos. Kertoi, että ei halunnut sanoa tätä työpaikallaan, mutta pitää minua todella viehättävänä. Hämmennyin täysin ja pakenin paikalta. Oli todella hyvännäköinen tyyppi ja mietin jälkeenpäin, että oliko joku fetissi hänellä lihavista vai mitä ihmettä oikein.

Tapaus 2: Perusmarketissa kävin ostoksilla ja menin autolle. Minua vanhempi miekkonen tuli perässä ja koputti auton ikkunaan kysyäkseen, että lähtisinkö kahville. En lähtenyt.

Vierailija
225/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän päälle parikymppinen ja vaikka en ole mikään missi koskaan ollut,olin tuolloin hoikka ja minulla oli vaaleat hiukset peppuun asti. Käytin myös usein minihameita arkenakin.

Päädyin sitten päivystykseen nilkka murtuneena ja kun tilasin taksin päästäkseni kotiin,taksikuski alkoi iskeä! Hoki että olen kaunis kuin Anne Pohtamo ja Pamela Anderson, ärsytti kun halusin vain kotiin lepuuttamaan jalkaa eikä muutenkaan napannut nelikymppinen tuhti ukko.

Vierailija
226/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin varmaan kaduilla,kaupoilla isketään:D entäs tää meetoo# joko unohtui??

Vierailija
227/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut elämässä paljon isku yrityksiä, mutta jos puhutaan erikoisimmista niin tää oli aika puistattava. Olin äitini kanssa lomamatkalla ulkomailla. Ravintolassa syödessämme tarjoilija tuli kertomaan meille, että viereisessä pöydässä oleva vanhempi mies haluaisi antaa minulle ruusun. Emme tienneet miten reagoida. Otin ruusun vastaan ja seuraavaksi tämä mies pyysi saisiko nähdä minua äidiltäni. Olin 12 vuotias. Samaisella reissulla skootteri mies pysähtyi kesken ajon ja pyysi ulos. Olin vaalea mutta kyllä minusta näki, että ihan lapsi olen vielä. Joku vuosi sitten Elisa Viihteen työntekijä, joka tuli kotiini tarkistamaan nettiyhteyksiä lähetti tekstiviestin. Pyysi treffeille, en lähtenyt. Olin juuri eronnut ja en pystynyt vielä. Nyt kyllä lähtisin😄

Vierailija
228/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nukkumassa ku heräsin et puhelin soi, raakuin unisena kuin varis että HALOO!

Joku mies siellä että onpa seksikäs ääni, voitasko tavata.

Väärä numero siis, iskin luurin kiinni.

Kiitos tästä, sain ankeaan aamuuni naurua <3

Vierailija
229/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo niin varmaan kaduilla,kaupoilla isketään:D entäs tää meetoo# joko unohtui??

Ei normaaleilla iskuyrityksillä ole mitään tekemistä #metoo n kanssa. Oletko niitä, jotka parkuu kun on saaneet nokilleen kourimisesta ja creepyilystä?

Vierailija
230/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaani sairaalassa, jota hoidin aamupäivän. Olen siis sairaanhoitaja ja koko nimeni lukee rinnuksessa kiikkuvassa nimikyltissä. Oli löytänyt minut kotiin mennessään facebookista ja laittanut viestiä, että lähtisinkö treffeille.

Kiitin vaan nätisti pyynnöstä mutta onneksi pystyin sanomaan että meillä on liikaa ikäeroa(olen vanhemman oloinen mitä oikeasti olen).

Mutta mielestäni kannattaa aina kysyä jos yhtään kiinnostaa, eihän siinä menetä mitään. Tuotakin potilasta muistelen lämmöllä että oli oikein mukava ja kohtelias ☺️

Vierailija
231/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupasta lähtiessäni skootterilla ohi ajanut mies kurvasti eteeni ja pyysi treffeille. Olin niin häämentynyt, että lupauduin treffeille - mikä oli tietenkin virhe. Mitään romanssia siitä ei syntynyt, sillä mies oli aikamoinen sika. Pyyteli kuitenkin uudelleen treffeille koska meillä oli kuulemma ollut niin mahtavaa.

Joskus on myös auto pysähtynyt viereen kun olin kävelemässä Helsingin keskustassa treffeille. Sieltä keski-ikäinen menestyneen näköinen komea mies huuteli mukaansa. Luulen, että luuli minun olevan myyntihommssa, koska olin pimeällä sivukadulla (kalliilla alueella) ja tälläytyneenä korkkareissa. 

Mutta siis näin yleisesti ottaen on hieno juttu, että ihmiset uskaltavat pyytää tuntemattomia tärskyille. Jos siis se on järkevää, ei sitä, että jäädään perään kävelemään ja huohottamaan sexybabea...

Vierailija
232/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten näin monia on lähestytty näin "tavanomaisissa" tilanteissa, esim kadulla vastaan tullessa?

Mua ei oo kukaan koskaan lähestynyt missään, vaikka yksin jonkun verran olenkin kävellen yleensä liikenteessä. Oon kai niin ruma, ettei kukaan tohdi tulla mun lähelle. 🙈

Minua lähestytään kadulla ja juuri ventovieraat tekevät sitä. Uskon sen johtuvan siitä että olen kiltin ja hyväuskoisen näköinen ja puhetapani tukee sitä vaikutelmaa. Totuus onkin sitten jotain aivan muuta.

Minua lähestyvät ventovieraat miehet kadulla sun muualla suht usein, eikä se johdu siitä että olisin jotenkin satumaisen kaunis. Olen kyllä nätti, mutta mulla on paljon kauniimpia kavereita, joille ei käy samaa. Olen olemukseltaan hymyilevä ja helposti lähestyttävä ja näytän melko nuorelta ja varmaan tosi ei-uhkaavalta :D

Olet unelmani! Pari sanaa ja jo sen tajusin!

Vierailija
233/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa kadulla odotin valojen vaihtumista, kun joku mies tuli sanomaan, että oli pakko tulla sanomaan, että näytän upealta ja pyysi treffeille. Olin varattu eli sanoin kiitos ei. Helsingin keskustassa joku samoin ulkomaalainen yritti samaa, pysäytti siis minut keskellä katua.

Kaupan kassalla kun olin nuorena tyttönä joku aina joskus sujautti minulle numeronsa.

En ole mielestäni mitenkään erikoisen näköinen, kaunis en missään nimessä ainakaan.

Kyse ei muuten ole kauneudesta, ihmiset pyytävät yleensä treffeille sellaisia jotka näyttävät helposti lähestyttäviltä. Mä olen ihan peruspirkko ja minua on aina pyydetty paljon treffeille, huomattavasti enemmän kuin kaunotar ystäviäni.

Vierailija
234/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista. Mua ei ole montaa kertaa pyydetty treffeille.

N51

Vierailija
235/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena näitä tuli mutta viimeiset 15 vuotta oon saanut olla ihan rauhassa. Kerran töissä vaihdettiin lattiapinnoitteet, ja se muovimattomles oli kaivanut tietoni ja soitti ja pyysi treffeille. Oli ihan söpö mutta menin ihan puihin kun olin vielä töissä kun soitti enkä mennyt. Muutenkin kesätöissä tiskillä tuli usein pyyntöjä ja ihastumisia. Oi niitä aikoja. Ei mitään limaista häirintää vaan aika ihanaa aikaa.

Nyt vaikka tverkkaisin vihjaavasti minua katsotaan vaan läpi. En sinänsä kaipaakaan mitään treffikutsuja mutta on tämä ajan hammas armoton.

Vierailija
236/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kerrottavaa meikäläisellä. Ikisinkku 42v.

Vierailija
237/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on hauska lukea. Tosin itsestä tuntuu vähän hassulta se, että näköjään monia on hyvin eri paikoissa lähestytty. Itse ei siis oikeastaan koskaan missään. Siinä mielessä olisi kiva saada joskus itsekin kokea jotain vastaavaa. Olen vielä melko nuori. Ulkonäkö aika tavallinen. Olen varmaan myös sellaisen helposti lähestyttävän näköinen ja "kiltin", mutta minulla sekin toimii vaan silloin jos joku feissari haluaa myydä jotain ( jouduin heidän uhrikseen aina) tai joku järjestö kaipaa vapaa-ehtoisia mummujen seuraksi. Eräänkin kerran joku Helsinkin Mission tyyppi otti minusta hyvän uhrin siihen ja en meinannut millään päästä enää eteenpäin. Teki oikeasti mieli hänelle sanoa, että tarvisin itsekin jotain "ystäväpalvelua" kun olen yksinäinen itsekin. Eli kelpaan vaan sellaiseen näköjään :)

Vierailija
238/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsis

Vierailija
239/481 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena näitä tuli mutta viimeiset 15 vuotta oon saanut olla ihan rauhassa. Kerran töissä vaihdettiin lattiapinnoitteet, ja se muovimattomles oli kaivanut tietoni ja soitti ja pyysi treffeille. Oli ihan söpö mutta menin ihan puihin kun olin vielä töissä kun soitti enkä mennyt. Muutenkin kesätöissä tiskillä tuli usein pyyntöjä ja ihastumisia. Oi niitä aikoja. Ei mitään limaista häirintää vaan aika ihanaa aikaa.

Nyt vaikka tverkkaisin vihjaavasti minua katsotaan vaan läpi. En sinänsä kaipaakaan mitään treffikutsuja mutta on tämä ajan hammas armoton.

Näin se on, mutta minusta on jotenkin lohdullista, että jokaisella se on joskus edessä, yksikään ei siltä säästy. Paitsi ne tosi epäonniset, jotka eivät elä tarpeeksi pitkään rupsahtaakseen. Oikeastaan vanheneminen on etuoikeus.

Vierailija
240/481 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä näyttää toistuvan kuvio: varattuja pyydetään ulos. Ehkä varatut sitte säteilee jotain jotain mikä houkuttaa muita tai sitten ovat niin kauniita etteivät pysy pitkän sinkkuna, vientiä riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi