Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (253)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työllistymiskurssilla parikymmentä vuotta sitten, olin itse n. 20-vuotias ja treffeille pyytäjä lähemmäs viisikymppinen ukko.

Sama! Tästä tosin on vain noin 6 vuotta, mutta oli yli 50v lihava ukko, minä 24v. Istui viereiselle tietokoneelle koko kurssin ajaksi(5pv) ja ei osannut paljoa käyttää konetta. Pyysi koko ajan apua ja kun piti tehdä jotain persoonallisuustestejä yms. niin kurkki vastauksiani ja testituloksia jatkuvasti. Lisäksi parin päivän jälkeen kyseli aamuisin mukahauskasti muiden kuullen, että "no kenenkäs sängyssä olit viime yön hehheh". YÖK, jotain käytöstapoja. Viimeisenä päivänä ehdotti jos tapaisimme vielä, mutta ei tarvinut kauaa miettiä suostunko.

• ylös 34
  • alas 1
Vierailija

Ollessani asiakaspalvelussa kuntosalilla eräs asiakas pyysi kanssaan konserttiin. Epäröin ja pyysin saada aikaa miettiä asiaa. Päätin lopulta lähteä, ja meille kehittyi muutaman kuukauden pituinen suhde, josta jäi kiva muisto.

• ylös 21
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei varsinaisesti iskuyritys, mutta kerran baarissa päädyimme kaverini kanssa juttelemaan suomalaistuneen eteläkorealaisen naisen kanssa. Jossain vaiheessa keskustelua hän ehdotti, että menisin naimisiin hänen Koreassa asuvan poikansa kanssa, koska olin hänen mielestään "hyvä tyttö". Hän olisi maksanut matkat poikaa tapaamaan, ja poika oli sen verran menestynyt, että halutessani olisin voinut olla vaan kotirouvana. Mietin siihen, että mitäs jos poika ei tykkääkään minusta. Nainen vastasi, että "Kyllä se tykkää, kun äiti käskee". Joo en lähtenyt, mutta olin vähän otettu silti.

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Sairaalassa jalkaleikkauksen jälkeen. Vasen jalkani leikattiin ja viereisessä sängyssä pötköttelijä toipui oikean jalan leikkauksesta.

"Pitäisikö meidän mennä kahville sairaalasta pääsyn jälkeen, kun meillä on jotain yhteistä :D"

Ei lähdetty.

• ylös 24
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monet näistä jutuista tuntuu ihan keksityiltä. Onko miehet oikeesti näin rohkeita tai puutteessa, että pyydetään ketä tahansa vastaantulijaa treffeille? 🤔

Onhan täällä ollut miestenkin kirjoittamia juttuja, joissa naiset ovat ehdotelleet. Muutenkin aika harva varmaan saa mitään siitä, että kirjoittelee keksittyjä juttuja tämmöiseen ketjuun. (En väitä ettei niitäkin voisi olla) Kaikenlaista tapahtuu, ja jos nimenomaan pyydetään erikoisia juttuja, niin ne, joilla on sellaisia kerrottavana, kertovat.

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Töissä juhannusaattona humalaisen asiakkaan toimesta. Ei käynyt flaxi, olin itse 18 ja tämä herrasmies "ikivanha" eli tosiasiassa varmaan n. 35v. Kaverille oli lääkäri alkanut alkanut flirttailla töissä, kun olivat hoitamassa jonkun synnytystä. Kiva varmaan sille synnyttäjälle, ei päässyt jatkoon tämäkään heppu.

• ylös 20
  • alas 0
Lukutoukka

Kirjastossa, lehtilukusalissa, oli aamupäivä,vähän vanhempi mies alkoi puhella maailman tilasta ja tähdistä...kysyi, jos lähtisin katsomaan hänen kaukoputkea.

Olin noin 48v silloin...en oo varma oliko iskuyritys...Ihan siisti heppu, vähän ylipainoa. En lähtenyt. Jotenkin huvittava tilanne kyllä, henk.kuntaa kävi siinä ohimennen, mutta eivät kieltäneet tätä miestä olemaan hiljaa.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työllistymiskurssilla parikymmentä vuotta sitten, olin itse n. 20-vuotias ja treffeille pyytäjä lähemmäs viisikymppinen ukko.

Sama! Tästä tosin on vain noin 6 vuotta, mutta oli yli 50v lihava ukko, minä 24v. Istui viereiselle tietokoneelle koko kurssin ajaksi(5pv) ja ei osannut paljoa käyttää konetta. Pyysi koko ajan apua ja kun piti tehdä jotain persoonallisuustestejä yms. niin kurkki vastauksiani ja testituloksia jatkuvasti. Lisäksi parin päivän jälkeen kyseli aamuisin mukahauskasti muiden kuullen, että "no kenenkäs sängyssä olit viime yön hehheh". YÖK, jotain käytöstapoja. Viimeisenä päivänä ehdotti jos tapaisimme vielä, mutta ei tarvinut kauaa miettiä suostunko.

Minulla tuli tähän liittyen myös mieleen jotain. Olin itsekin vuosia sitten työkkärin koulutuksessa. Nuo persoonallisuustestit yms ovat itsellekin tuttuja sieltä. Itselle kävi niin, että tulin myöhässä sinne tietystä syystä ensimmäisenä päivänä ja melkein kaikki paikat varattu jo. Niin päädyin istumaan yhteen pöytään jossa jo monia muitakin. Siellä myös eräs minua vanhempi mies. En oikeastaan tiennyt hänen ikäänsä kuin vasta jälkeenpäin kun eräs toinen sieltä tiesi sen ja kertoi. Luulin nuoremmaksi. Samalla välillä mietin häntä ja todellakin itsellä vaan myönteinen kokemus ja jäi tyyppi mieleen. Olisin ehkä halunnut tutustua häneen, mutta ikäeroakin oli kyllä. Hän lähti myöhemmin toiseen koulutukseen yllättäen ( sen alun jälkeen) ja emme enää nähneet. Samoin moni muu ihminen sieltä. Pidin itse paljon niistä ihmisistä siellä ja paras kokemus ikinä itselleni. Kaikkien huonojen jälkeen viimein. Paras "koulu" missä olen ollut niiden tyyppien puolesta. Oli vähän yllätys itselleni ja menin sinne aina mielelläni. Sori ohis, mutta tuli mieleen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen suorastaan imarreltu. Minua vain töllätään ja kehutaan (useimmiten netissä), muttei ikinä pyydetä rehveille eikä minulle edes puhuta livenä mitään XDDDD PAITSI ULK. ja kännisuomimiekkoset. Huomiota saan ruokakaupassa, miekkoset tölläilevät menemään siellä XDDDDDD.

XDDDDDD.....häh?

Baarissa

Paikka oli mitä tyypillisin, mutta tapahtumaan liittyi mieleenjäävä yhteensattuma. Nuorena baarissa, kun poikaystävä, nykyinen siippa meni käymään miestenhuoneessa, nuori mies tuli pöytään juttelemaan. Poikaystävän tullessa takaisin pöytään toinen mies esittäytyi poikaystävälle - samalla nimellä kuin poikaystäväni. Oli osunut kokonimikaima paikalle. Naurettiin yhdessä, kun nimet oli tarkastettu ajokorteista. Syntymävuodetkin oli samat, eikä kyse ollut aivan tavallisimmista nimistä.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten näin monia on lähestytty näin "tavanomaisissa" tilanteissa, esim kadulla vastaan tullessa?

Mua ei oo kukaan koskaan lähestynyt missään, vaikka yksin jonkun verran olenkin kävellen yleensä liikenteessä. Oon kai niin ruma, ettei kukaan tohdi tulla mun lähelle. 🙈

Minua lähestytään kadulla ja juuri ventovieraat tekevät sitä. Uskon sen johtuvan siitä että olen kiltin ja hyväuskoisen näköinen ja puhetapani tukee sitä vaikutelmaa. Totuus onkin sitten jotain aivan muuta.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Jo konkurssiin menneen Seppälän portaissa eräs ihan tunnettu muusikko.Olihan noita.
Sinnikkäin oli ehkä potilas, joka alkoi soittamaan kansliaan, eikä millään uskonut, että en a) halua b) ole eettisesti suotavaa lähteä potilaitten kanssa ulos ( olen hoitaja). Lopulta en enää yhteisellä sopimuksella vastannut tuntemattomiin numeroihin.
Nuorempana olin sellainen tavis- nätti, en mikään missityyppi, mutta vientiä olisi ollut.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Hotellihuoneessa, kun naisen edellinen pano vielä goizaa sängyssä. 

Ravintolassa, jossa nainen oli samaan aikaan treffeillä eri henkilön kanssa.

Tapaus enemmän erikoinen kuin paikka molemmissa, mutta menköön.

Terveisiä tutuille.

Vierailija

Olin juoksulenkillä ja yritin tehdä omaa 5 km nopeusenkkaani. Joku pysäytti ja alkoi jutella ja olisi halunnut tavata 😁 Mua ärsytti, kun enkka meni pieleen. Ja olin myös varattu eikä mies ollut tyyppiäni.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näin monia on lähestytty näin "tavanomaisissa" tilanteissa, esim kadulla vastaan tullessa?

Mua ei oo kukaan koskaan lähestynyt missään, vaikka yksin jonkun verran olenkin kävellen yleensä liikenteessä. Oon kai niin ruma, ettei kukaan tohdi tulla mun lähelle. 🙈

Minua lähestytään kadulla ja juuri ventovieraat tekevät sitä. Uskon sen johtuvan siitä että olen kiltin ja hyväuskoisen näköinen ja puhetapani tukee sitä vaikutelmaa. Totuus onkin sitten jotain aivan muuta.

Minulla on tämä ihan sama ja syykin todennäköisesti tuo, että ulkoinen olemus näyttää kiltiltä ja empaattiselta. Lähestymisiä on tosin ihan laidasta laitaan, avun ja neuvon pyyntöjä sekä joskus treffikutsuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika kiihottavaa, oletko joku seksipeto lammasten vaatteissa, joka syö pikkumiehiä välipalakseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.

Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...

Siis mitä ihmeellistä tässä nyt olisi?
Kysehän on vain kaupan työntekijästä eikä esimerkiksi gynekologista.

Vierailija

Eräänlainen tapaamispyyntö tämäkin. Keskellä katua ulkomaalainen noin 30-vuotias mies pysäytti minut astumalla eteeni ja nostamalla kätensä ja peukalonsa ylös. Hän väitti haluavansa ennustaa minulle. Olin silloin 15-vuotias ja tajusin kyllä, että kyseessä oli täysi huijari, mutta kuuntelin hetken hänen selityksiään. Mies väitti osaavansa lukea ajatuksia ja pyysi minua ajattelemaan jotakin numeroa. Arvaus meni tietenkin pieleen. Seuraavaksi hän pyysi minua lähellä olevaan autoon, jossa hän voisi ennustaa minulle. Nauroin ja jatkoin matkaani. Oikeasti se mies taisi olla saalistamassa sopivaa uhria johonkin ikävään tarkoitukseen.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Parikymppisenä olin taksissa matkalla itsemurhaan kuolleen ystäväni hautajaisiin, kun kuski rupesi flirttailemaan. Olin kuulemma niin kaunis että takuulla työskentelin mallina. Olin siis mustissani ja itkettyneen näköinen ja sanoin taksiin noustessani osoitteeksi hautuumaan :D

• ylös 22
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minua lähestyvät ventovieraat miehet kadulla sun muualla suht usein, eikä se johdu siitä että olisin jotenkin satumaisen kaunis. Olen kyllä nätti, mutta mulla on paljon kauniimpia kavereita, joille ei käy samaa. Olen olemukseltaan hymyilevä ja helposti lähestyttävä ja näytän melko nuorelta ja varmaan tosi ei-uhkaavalta :D

• ylös 10
  • alas 0

Sivut