Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisin paikka jossa sinua on pyydetty treffeille / tai yritetty muutoin pokata?

Vierailija
11.10.2021 |

Lykästikö kysyjää vai erkanitteko eri teille?

Kommentit (481)

Vierailija
181/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisin ehkä se, kun usein satuin saman taksikuskin kyytiin ja varmasti arvasi että olen varattu ja itselläänkin näytti sormus olevan. Alkoi flirttailemaan ja ehdottelemaan vaikka mitä ja no, kyllähän sitä kai vähän joskus jossain matkanvarrella taidettiin pussailla. Sikäli en moralisoi itseäni asiasta sen enempää, koska oma mieheni oli aikaisemmin tunnustanut suudelleensa kaveriani.

Vierailija
182/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla kun olin lähdössä uurnan laskusta...en suostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin töihin akuuttiin kesäiseen roskaongelmaan ylimääräisen tyhjennyksen. Tää roskakuski sitten pyysi treffeille. Suurin turnoff ei ollut ammatti eikä edes se lievä haju, vaan mies oli mua vähintään 20 vuotta vanhempi.

Ikä on vain numeroita

Vierailija
184/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guccin liike New Yorkissa, myyjämies pyysi treffeille ja antoi numeronsa.. En mennyt, olin silloin naimisissa, sinkkuna olisin voinut lähteäkin.

Mitähän täällä Suomessa tykättäisiin jos myyjä pyytäisi asiakasta treffeille...

New Yorkissa jopa partiopoliisit vislailivat perään, tuli vähän hämmentynyt olo.

Vierailija
185/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään koskaan. Voin sen todeta. Itse olen 27-vuotias nainen. Ainoa muisto on yläkoulusta ja eräs päivä heti koulun päättymisen jälkeen. Yksi poika olisi ( ilmeisesti) halunnut seurustella kanssani ja kysyi asiasta. En osannut vastata mitään hymyilin vaan. Ei koskaan puhuttu siitä enää. Hän oli sellainen hauska poika. Pidin hänestä. Tämä tosin ei täytä tuota erikoisen paikan määritelmää. Ei vaan ole muita kokemuksia mistään.

Mieleeni tuli kyllä vielä yksi asia.  Kävin joskus chaturbatessa ja siellä yksi tyyppi olisi halunnut meidän tutustuvan enemmän ja antoi whatsapp numeronsakin. Olisi halunnut minun menevän joskus käymään hänen luonaankin. Tosin uskon tämän liittyvän enemmän siihen, että kirjoitin hänelle kuinka pitäisi joskus mennä käymään siinä maassa niin tarjosi ihan senkin takia majoitusta. Ei siihen liittynyt sen enempää. Onhan tämä oikeasti surkeaa kirjoittaa tänne, kun ei ole oikeasti mitään kokemuksia mistään. Samalla olen kiitollinen, että saan olla rauhassa ja en kaipaa huomiota, mutta olen kuin näkymätön tai jos näyn niin kielteisessä mielessä. No, ei se ehkä ole ihme silti 😅

Vierailija
186/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hautajaisissa joissa olin vieraana yksi pitopalvelun työntekijä pyysi numeroani. Kyllä sen hänelle annoinkin, mutta melko lyhyeksi jäi lopulta viestienvaihto.

Mullakin hautajaisissa. Veljeni parhaan ystävän kaveri yritti iskeä ja pyysi puhelinnumeron. En antanut. Kuitenkin hän oli jostain onnistunut selvittämään sen ja pyysi treffeille. Sanoin, että mieheni ei ehkä tykkäisi. Tyyppi vain kylmästi totesi, että ei kerrota hänelle. En kuitenkaan lähtenyt. Pari kuukautta jaksoi viestitellä ja sitten alkoi haukkua mua veljelleni ja levitellä valheita. Annoin olla, eikä veljenikään välittänyt.

Vierailija
187/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilasin töihin akuuttiin kesäiseen roskaongelmaan ylimääräisen tyhjennyksen. Tää roskakuski sitten pyysi treffeille. Suurin turnoff ei ollut ammatti eikä edes se lievä haju, vaan mies oli mua vähintään 20 vuotta vanhempi.

Ikä on vain numeroita

Ja sun numeros on ihan helvetin paljon liian iso.

Vierailija
188/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa tutun luo kylään. Kerrostalon hississä täysin tuntematon mies kysyi kahville.

Valehtelin olevani varattu, tuli niin yllättäen enkä osannut yhtään odottaa sitä :D

Vierailija
189/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin monia on lähestytty näin "tavanomaisissa" tilanteissa, esim kadulla vastaan tullessa?

Mua ei oo kukaan koskaan lähestynyt missään, vaikka yksin jonkun verran olenkin kävellen yleensä liikenteessä. Oon kai niin ruma, ettei kukaan tohdi tulla mun lähelle. 🙈

Vierailija
190/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex vessassa tulin juuri ulos ja sisään tuleva mies nuuhkaisi ja sanoi, että kemiat kohtasi - jatketaanko samaan reikään. No ei jatkettu.

Vierailija
191/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin stadiumissa ja myyjä ilmestyi jostakin hyllyjen takaa kysymään, tarviinko apua. No vastasin kieltävästi, mutta sitten hän vaan kysyi mua treffeille... Olin ihan ällikällä lyöty. Mua ei oltu koskaan ennen kysytty ja olen todella ujo muutenkin, joten "pakenin" vaan tökerösti paikalta... hävettää edelleen vaikka tästä on jo aikaa...

Vierailija
192/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viihteellä ollessani hyvännäköinen nainen tuli juttelemaan kanssani. Juttu synkkasi hyvin ja mietin, että edessä mielenkiintoinen ilta. Kävikin kuitenkin ilmi, että nainen halusi parittaa minut kaverilleen jonka kanssa juttu ei sitten sujunutkaan ihan niin hyvin, vaikka hänellä ei nyt tuntunut olevaan mitään sitä vastaan, että kaveri toimii puhemiehenä.

Mulle kävi melkein sama, paitsi että olen nainen ja ne kaverukset miehiä. Olin silloin au pairina Brysselissä ja viettämässä iltaa au pair -kavereiden kanssa. Minulle tuli juttelemaan italialainen mies, joka oli niin hyvännäköinen, että olin ihan hämmentynyt, kun itse olen aika keskiverto kuitenkin, ja tämän tyypin olisi voinut kuvitella jonkun muotilehden sivuille. Jonkin ajan kuluttua hän sitten esitteli minut tavallisemman näköiselle kaverilleen ja melko nopeasti liukeni paikalta. Juteltiin vähän aikaa, muttei siitä sen enempää syntynyt. En muuten ollut pettynyt, kun tajusin kuvion, vaan huvittunut ja oikeastaan vähän helpottunutkin. Jos se miesmallioletettu olisi oikeasti ollut kiinnostunut, niin en olisi ehkä voinut vastustaa, kun hän oli mukavakin vielä, mutta olisin tuntenut itseni rumilukseksi hänen rinnallaan, vaikka kyse olisi ollut vaan yhden yön jutusta. Juu tiedän, olen vähän turhamainen.

Vierailija
193/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet näistä jutuista tuntuu ihan keksityiltä. Onko miehet oikeesti näin rohkeita tai puutteessa, että pyydetään ketä tahansa vastaantulijaa treffeille? 🤔

Vierailija
194/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet näistä jutuista tuntuu ihan keksityiltä. Onko miehet oikeesti näin rohkeita tai puutteessa, että pyydetään ketä tahansa vastaantulijaa treffeille? 🤔

Miten niin ketä tahansa!

Vierailija
195/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnytyssalissa. Synnyttämään tullut äiti puhkesi kyyneliin kun lääketieteen opiskelijana pidin häntä siellä kädestä ja silitin otsaa ja rauhoittelin. Ei kuulemma koskaan kukaan ollut häntä niin huomioinut. Omaa miestä ei ilmeisesti ollut. Sanoi, että voitaisiin tavata kun vähän tästä tokenee. Olisin varmaan tavannutkin mutta eettiset säännöt kieltävät. Harmi. Jos luet palstaa, niin muistelehan hyvällä kuiteskin!

Ei varmasti ole lääkäreillä sellaista sääntöä. ettei entisten potilaiden kanssa saisi tapailla. 

Vierailija
196/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo jokunen vuosi aikaa, mutta olin junassa matkalla Yokohamasta Tokioon. Luin kaikessa rauhassa kirjaa, kun vieressäni istunut mies kysyi yhtäkkiä, lähtisinkö syömään. Olin lomamatkalla ja näin jälkikäteen ajateltuna aika ennakkoluulottoman tyhmänrohkea, kun päätin siinä hetkessä lähteä tämän kaiffarin kanssa iltaa viettämään vieraaseen kaupunginosaan. Hän paljastui korealaiseksi, joka oli töissä Tokiossa, ja illan aikana ehti jo kosiakin minua muutaman kerran kun ilmeni, että opiskelin koreaa. Karkasin kuitenkin viimeisellä metrolla yksin hotellille. Tuli jotenkin mafiafiilikset.

Vierailija
197/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon kyllä että mallin näköisiä ja kokoisia naisia isketään vähän väliä eri tilanteissa ja paikoissa.

Vierailija
198/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus punttisalilla nainen tuli yhtäkkiä sarjojen välissä pyytämään ulos. Kieltäydyin kohteliaasti, valehtelin että olen varattu.

Miksi et ollu rehellinen ja kertonut olevasi homo. Yksikään hetero ei kieltäydy varmasta seksistä

Vierailija
199/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa kopiokoneen luota

Vierailija
200/481 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa, kun olin viimeisilläni raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi