Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen AIDOSTI ylpeä muodokkuudestani

Vierailija
07.12.2014 |

Haluan kaikkia muitakin kannustaa että on sellainen kuin on, tai tälläinen, miten vaan! Ei pidä antaa minkään antaa vaikuttaa omaan hyvään oloon! Olen 160/88kg ja ylpeä siitä, rakastan elämää!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskemalla lantio-vyötärö-indeksi saat tiedon, miten rasva on jakautunut kehoon. Jaa vyötärön ympärysmitta lantion ympärysmitalla. Jos olet nainen ja indeksi ylittää arvon 0,80, vatsan alueella saattaa olla liikaa rasvaa. Jos olet mies, indeksi saa olla 1,0 ennen kuin olet vyötäröltä liian tukeva.

Indeksi kertoo kätevästi oletko omenan vai päärynän muotoinen. Jos raja-arvot ylittyvät, olet omenan muotoinen ja vyötäröltä turhan tukeva. Rasva on kerääntynyt vatsaan ja sisäelimiin, mikä on terveydelle vaarallista. Päärynätyyppinen pyöreys ei ole terveydelle haitaksi.

Vierailija
42/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vattu kun te kommentoijat olette ilkeitä akkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mä painan 124kg joten hyppisin riemusta painaessani n.80kg. Minun silmääni sellainen on hyvä paino. naisella pitää olla pehmeyttä ja saa olla kaunis pieni pömppis.

Vierailija
44/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam :)

Vierailija
45/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Hei! Mä painan 124kg joten hyppisin riemusta painaessani n.80kg. Minun silmääni sellainen on hyvä paino. naisella pitää olla pehmeyttä ja saa olla kaunis pieni pömppis.
[/quote]

Hihi, mun mies vouhkaa aina mun pömppiksestä että miten seksikäs ja ihana se on :D T. 165cm/75kg

Vierailija
46/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ihmisiä täällä.

Vierailija
47/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Hei! Mä painan 124kg joten hyppisin riemusta painaessani n.80kg. Minun silmääni sellainen on hyvä paino. naisella pitää olla pehmeyttä ja saa olla kaunis pieni pömppis.
[/quote]

Hihi, mun mies vouhkaa aina mun pömppiksestä että miten seksikäs ja ihana se on :D T. 165cm/75kg
[/quote]

Hyi helvetti.

Vierailija
48/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
50/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Hei! Mä painan 124kg joten hyppisin riemusta painaessani n.80kg. Minun silmääni sellainen on hyvä paino. naisella pitää olla pehmeyttä ja saa olla kaunis pieni pömppis.
[/quote]

[/quote]

Hyi helvetti.
[/quote]

Onneksi minun mieheni ei ole katkera av-ämmä kuten sinä :D

Vierailija
51/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:08"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:48"]Hei! Mä painan 124kg joten hyppisin riemusta painaessani n.80kg. Minun silmääni sellainen on hyvä paino. naisella pitää olla pehmeyttä ja saa olla kaunis pieni pömppis.
[/quote]

[/quote]

Hyi helvetti.
[/quote]

Onneksi minun mieheni ei ole katkera av-ämmä kuten sinä :D
[/quote]

Katkera mistä? Ettei kroppani ole hyllyvä läskikasa?

Vierailija
52/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski pelottaa ihmisiä. Se voi vaikka tarttua. Mitähän muut ihmiset ajattelee jos kaveeraa läskin kanssa? Että on jotenkin huono ja tyhmä, kun ei saa parempaa kaveria, eli laihaa/normaalia. Niin se vain on, ja tämä on fakta. Joka muuta väittää on pölhöpopulisti.

Oletteko tienneet että ihminen laihtuu helpommin, kun ei vihaa itseään ylipainonsa takia? Kuvittelette olevanne varmaan jotain taivaan enkeleitä ja todella epäitsekkäästi auttamassa toisia laihtumaan, syyllistämällä heitä ja yrittämällä saada ihmiset häpeämään itseään. Vittu kun se ei mene niin oikeasti.

Vierailija
53/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpylässä ne ylipainoiset nappi otsassa yrittivät löllyä vatsallaan vedessä ja keimailla miehilleen.
Itse istuin vauvan kanssa vähän matkan päässä ja aina kun silmä vältti niin kyllä ne miehet minuun päin katselivat vaivihkaa.
Ja oma valas vieressä hymyili pyllistellen, ja sitten tullut tänne kirjoittamaan kuinka hänen mies rakastaa tasan tarkkaan hänen kurvejaan eikä muodokkaasta hoikasta naisesta edes haaveile.

Hohhoi :'D

Vierailija
54/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joooooo.... Onpas taas "asiallista" keskustelua näin 20-vuotiaankin näkökulmasta. Huhhuh, kyllä ilkeys on pahempi synti kun ylipaino. Teidän ilkeiden verorahoilla sitten hoidetaan haukuttujen masennusta yms! Että suurempi kulu siitä tulee...

Ite kun painoin 75kg ja 163cm, vyötärö oli 70cm. Laihdutin 10kg ja vyötärö kapeni 3cm vaan, omasta mielestä näytin ehkä paremmalta 75-kiloisena mutta terveys kai tässä sitten kiittää. Mun mielestä jokaisen pitäis olla ylpeitä siitä miltä näyttää, eikä niin että "ei et sä nyt saa olla ylpee itsestäs ku MÄ OON SITÄ MIELTÄ ETTÄ......." "minä minä minä minun mielipide on"

Vierailija
55/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon varmaan teiän mielestä läskiällötys kun teiän mielestä joku jätkämäinen fitnesskroppa on muodokas...
98-69-109

Vierailija
56/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi pinnallisia ihmisiä täällä on. tuo älytön pinnallisuus yhdistettynä typeryyteen on aika ärsyttävää. mutta toisaalta, mua säälittää tollaset ihmiset. ehkä tekin vielä joskus kasvatte aikuisiksi.

Vierailija
57/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä, miksi av-mammoja noin ärsyttää jonkun vieraan 10 ylimääräistä kiloa. ihmisen, jota tuskin ja toivottavasti tulette koskaan tapaamaan. silti on pakko saada haukkua toista ja näennäisesti tuntea ylemmyyttä. aika ilkeää ja keskenkasvuista meininkiä.

tietenkin osa noista kommentoijista on lassukkamiehiä, jotka on joskus saaneet pakit naiselta ja katkeroituneen iäksi.

Vierailija
58/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:41"]

mä en ymmärrä, miksi av-mammoja noin ärsyttää jonkun vieraan 10 ylimääräistä kiloa. ihmisen, jota tuskin ja toivottavasti tulette koskaan tapaamaan. silti on pakko saada haukkua toista ja näennäisesti tuntea ylemmyyttä. aika ilkeää ja keskenkasvuista meininkiä.

tietenkin osa noista kommentoijista on lassukkamiehiä, jotka on joskus saaneet pakit naiselta ja katkeroituneen iäksi.

[/quote]

Ne ei vain voi hyväksyä sitä, että jotkut miehet suosivat kurvikkaita naisia, koska olisihan se nyt oikein, että av-mamma saa kaikki miehet, kun jumppaakin niin ahkerasti. :) Ei kun anteeksi fitness-urheilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi