Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen AIDOSTI ylpeä muodokkuudestani

Vierailija
07.12.2014 |

Haluan kaikkia muitakin kannustaa että on sellainen kuin on, tai tälläinen, miten vaan! Ei pidä antaa minkään antaa vaikuttaa omaan hyvään oloon! Olen 160/88kg ja ylpeä siitä, rakastan elämää!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:19"]Mä oon muodokas..on rintaa, reittä ja takapuolta..painan sua 5 kg vähemmän ja aion pudottaa vuoden sisällä 10kg. Kyllä mä miehille kelpaan ei siinä mitään..mutta luulen että kuolaavat enemmän vielä kun makkaray vaihtuu pyykkilautavatsaan :)
[/quote]

Ei tule pyykkilautavatsaa vielä tuolla pudotuksella. Paitsi tietysti, jos kutsut kaikkia normaalipainoisia pyykkilautavatsoiksi niin sitten

Vierailija
22/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin olen käsittämättömän ylpeä ihottumistani, aknearvistani ja päänahan hilseilystä. Ei kun hetkinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:23"]Hei ap, älä kuuntele näitä katkeria narttuja. Uskon täysin että olet upea ja sussa on varmasti tyyliä, just sellaista mikä miellyttää mun silmää ;)
M30
[/quote]

Taidat olla aika säälittävä ja ruma ja puutteessa jos luulet että irtoo av:lta :D

Vierailija
24/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:36"]Nyt jotain rajaa, ämmät! Kaikki EIVÄT HALUA olla hoikkia ja treenattuja. Ihmiset ovat ERILAISIA. On naisia, joille pyöreys sopii paremmin kuin tiukkuus. Minä olen aina ihaillut kauniisti isoja naisia, jotka muuten hakkaavat teidät ilkeät kalkkunat miesten valloittamisessa 100-0 [/quote] Jaa, missähän haavemaailmassa elät? Harvassa on ne miehet, jotka tykkäävät enemmän läskistä kuin normaalipainosta.

[/quote]

Ja jos tykkäävät niin kyseessä on läskifetissi, ei ihastuminen...

Vierailija
25/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:46"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:23"]Hei ap, älä kuuntele näitä katkeria narttuja. Uskon täysin että olet upea ja sussa on varmasti tyyliä, just sellaista mikä miellyttää mun silmää ;)
M30
[/quote]

Taidat olla aika säälittävä ja ruma ja puutteessa jos luulet että irtoo av:lta :D
[/quote]

En ole tässä ketään vonkaamassa. Kunhan kerroin mielipiteeni. Vaimoni on suurinpiirtein ap:n pituinen ja painoinen upea kaunotar enkä muita huoli. Juuri kukaan mies ei voi sietää naista, joka kyttää neuroottisesti painoaan ja syömisiään. Missä elämänilo? M30

Vierailija
26/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ylpeä muodoistani. Tissit löytyy ja pyöreä peppu, myös kapea lantio, mutta koska ne eivät ole salilla hankitut, niin minähän olen eräiden mielestä vain laihaläski...

Vierailija
27/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:44"]

Mene ylilihavuusleikkaukseen - olet läski ja ehkä myös huora.

[/quote]

AV-mammat kattokaas taas vähän niiden lapsostenne perään. Täällä taas näkyy pyörivän useammassakin ketjussa teidän pikkupoikia orastavan puberteetin tuomia angstejaan purkamassa.

Vierailija
28/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:43"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:19"]Mä oon muodokas..on rintaa, reittä ja takapuolta..painan sua 5 kg vähemmän ja aion pudottaa vuoden sisällä 10kg. Kyllä mä miehille kelpaan ei siinä mitään..mutta luulen että kuolaavat enemmän vielä kun makkaray vaihtuu pyykkilautavatsaan :)
[/quote]

Ei tule pyykkilautavatsaa vielä tuolla pudotuksella. Paitsi tietysti, jos kutsut kaikkia normaalipainoisia pyykkilautavatsoiksi niin sitten
[/quote]

Ei tulekaaan..ihan liian paljon rasvaa vielä.

Vierailija
29/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Muodokkuus on todella kaunista kun sen kantaa oikein :)

Vierailija
30/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:23"]Hei ap, älä kuuntele näitä katkeria narttuja. Uskon täysin että olet upea ja sussa on varmasti tyyliä, just sellaista mikä miellyttää mun silmää ;)
M30
[/quote]

Mä oon 162/82..olen hyvin muodokas. Mutta ennenkaikkea en häpeä itseäni. Tiedän että muutamakymmen on liikaa..mutta se ei vie mun elämäniloa!!

Vierailija
31/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutusten ja selittelyjen perusteella voisin veikata että 99% av:n mammoista on läskejä :)

Vierailija
33/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa kun ei kuvaa näe, mutta lyhyelle kropalle 88kg tuntuu aika paljolta. Painoin sen verran raskaana ollessa ja olen kuitenkin kymmenen senttiä pitempi. Nyt raskauskilot on pudotettu ja olen normaalipainoinen, mutta kroppa on sellainen vähän naisellisemman muotoinen, lantio on leveämpi ja rinnat suuremmat. Se on mun mielestä kurvikkuutta, eikä ylipaino.

Vierailija
34/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:16"]Hankala sanoa kun ei kuvaa näe, mutta lyhyelle kropalle 88kg tuntuu aika paljolta. Painoin sen verran raskaana ollessa ja olen kuitenkin kymmenen senttiä pitempi. Nyt raskauskilot on pudotettu ja olen normaalipainoinen, mutta kroppa on sellainen vähän naisellisemman muotoinen, lantio on leveämpi ja rinnat suuremmat. Se on mun mielestä kurvikkuutta, eikä ylipaino.
[/quote]
Ja siis jäi sanomatta että painoin raskaana sen verran ja olin kyllä lihava.

Vierailija
35/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:06"]

Minäkin olen ylpeä muodoistani. Tissit löytyy ja pyöreä peppu, myös kapea lantio, mutta koska ne eivät ole salilla hankitut, niin minähän olen eräiden mielestä vain laihaläski...

[/quote]

Niin siis kapea lantiohan juurikin kertoo muodottomuudesta, ei muodokkuudesta. Muodothan nimenomaan tarkoittaa tiimalasimuotoa, eli kapeaa vyötäröä ja leveää lantiota. Usein juuri isorintaisilla naisilla on poikamaisen kapea lantio ja ylipäätään tasapaksu ja kurviton kroppa. Isot rinnat ei vielä kerro muodokkuudesta mitään, vaikka moni niin kuvitteleekin.

Vierailija
36/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:16"]

Hankala sanoa kun ei kuvaa näe, mutta lyhyelle kropalle 88kg tuntuu aika paljolta. Painoin sen verran raskaana ollessa ja olen kuitenkin kymmenen senttiä pitempi. Nyt raskauskilot on pudotettu ja olen normaalipainoinen, mutta kroppa on sellainen vähän naisellisemman muotoinen, lantio on leveämpi ja rinnat suuremmat. Se on mun mielestä kurvikkuutta, eikä ylipaino.

[/quote]

88 kiloa on kyllä aika paljon myös raskaana olevalle 170 senttiselle...

Vierailija
37/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen muodokas ja kaunis :) Mitat ovat 110-85-110. Kiloja joku kymmenen liikaa ja läski vaan höllyy, ja mies rakastaa ja haluaa ihan hulluna :)

Vierailija
38/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:17"]

[/quote]

Niin siis kapea lantiohan juurikin kertoo muodottomuudesta, ei muodokkuudesta. Muodothan nimenomaan tarkoittaa tiimalasimuotoa, eli kapeaa vyötäröä ja leveää lantiota. Usein juuri isorintaisilla naisilla on poikamaisen kapea lantio ja ylipäätään tasapaksu ja kurviton kroppa. Isot rinnat ei vielä kerro muodokkuudesta mitään, vaikka moni niin kuvitteleekin.

[/quote]

Tarkoitin kapeaa vyötäröä, ajatusvirhe. :D Lantio on yhtä leveä kuin rinnanympärys.

Vierailija
39/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:17"]

[/quote]

[/quote]

Tarkoitin kapeaa vyötäröä, ajatusvirhe. :D Lantio on yhtä leveä kuin rinnanympärys.

[/quote]

Hyvä hyvä, minä olen hulluna leveälantioisiin naisiin ;) 

-39-

Vierailija
40/58 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän