Liv, älyttömät äidit. Huh, huh.
Kommentit (15)
Sitä jäin ihmettelemään, että miksi se äiti ei ollut huolissaan mummolan bakteereista? Luulisi, että asia olisi juuri päinvastoin, että kotona voi desinfioida ja puhdistaa mielin määrin, mutta kuka sitä mummon siisteystasoa vahtii?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 14:49"]Taitaapi olla näytelty...
[/quote]
Samaa mietin!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:25"]
Ei ocd:n logiikkaa ymmärrä kukaan muu kuin se kyseinen ocd:ta sairastava ihminen... Vituttaa elää tässä idioottien ihmisten maailmassa.
t: 2
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:07"]
Siis onko tuon hygieniahullun lapset viety suoraa laitokselta asumaan mummolaan? Miten tuo toimii käytännössä? Eikö tuo mies ole tajunnut viedä johonkin psykiatriseen päivystykseen tuota naista jo vuosia sitten? Millähän logiikalla muuten siellä mummolassa on puhtaampaa ja turvallisempaa...
[/quote]
[/quote] Valaise meitä vähän.
[/quote]
En ole tuo ylempi kirjoittaja mutta totta se on, että ocd:n logiikkaa ei ymmärrä kuin se ocd itse. Edes toinen samasta aiheesta pakko-oireinen ei välttämättä ymmärrä toisen syitä.
Esimerkiksi itse en ymmärrä ihmisiä, jotka eivät voi käyttää paperisia käsipyyhkeitä niiden epähygieenisyyden vuoksi. Nämä samat ihmiset eivät voi ymmärtää minua, kun en voi käyttää muiden ihmisten pyyhkeitä, koska en usko että kukaan pesee pyyhkeitä yhtä puhtaaksi, yhtä puhtaalla pesukoneella kuin minä. Minä en esimerkiksi pystynyt käyttämään hotellienkaan pyyhkeitä, koska pidin niitä saastaisina kun lukemattomat muut ovat käyttäneet niitä..
Joo, tunnen muutamia pakko-oireisia, itselläni tuo pyyhejuttu on vielä lievää, mutta tajusin että jotain on vialla kun aloin kantamaan omaa käsipyyhettä mukanani. Mutta kuitenkin. Pakko-oireiselle ne syyt, miksi he toimivat kuten toimivat, ovat tärkeitä ja ehdottoman loogisia, vaikka muiden silmissä hommassa ei ole järjen hiventäkään.
Kuvottava se hygieniamamma. Hylkää oman lapsensa äidilleen ilman mitään tunnontuskia. Toivottavasti maksaa tytön (ja muiden lasten) terapian muutaman vuoden päästä.
Siis onko tuon hygieniahullun lapset viety suoraa laitokselta asumaan mummolaan? Miten tuo toimii käytännössä? Eikö tuo mies ole tajunnut viedä johonkin psykiatriseen päivystykseen tuota naista jo vuosia sitten? Millähän logiikalla muuten siellä mummolassa on puhtaampaa ja turvallisempaa...
Ja tuo toinenkin olisi kipeästi psykologin tarpeessa!
Ei ocd:n logiikkaa ymmärrä kukaan muu kuin se kyseinen ocd:ta sairastava ihminen... Vituttaa elää tässä idioottien ihmisten maailmassa.
[/quote]
Miksi pienin asui mummolassa? Turvassa pöpöiltä?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:25"]
[/quote]
[/quote] Valaise meitä vähän.
Meille voisi tuoda tuon hygieniahullun siedätykseen.
Kumpikaan meistä avokki tai minä ei olla kovia siivoamaan, roskia kertyy välillä jätesäkillinen ennenkuin kumpikaan tekee asialle mittää, ja välillä on kissanpaskat ovella vastassa kun koira syö niitä ja kantaa ympäri kämppää. Sai lihaisan raa´an luun ja meni meiltä huomaamatta syömään sitä sänkyyn...
Kuolisi tuollaiset siivoustyypit varmaan jo ovella :D
Vaikka vakavalle asialle ei saa nauraa, pakko-oireet ei oo koskaa mikää leikin asia ja ihmiset jotka ei ole kärsineet siitä eivät tosiaankaan tiedä mistä puhuu.
Itku tuli kun näin hygieniafriikkiäidin sanovan lapselleen ettei hän voi tulla kotiin muiden kanssa. Kuinka julma ja sairas ihminen se äiti!!
Up