Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vieraissa,kysy jos aihe kiinnostaa.

Vierailija
04.04.2026 |

Laitetaanpa tällainen menemään. Vaimoni on saanut vierasta,kysy jos aihe kiinnostaa,kerro jos sulla omia kokemuksia aiheesta. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kokemuksia ei vielä ole, mutta aihe kiinnostaa. Olemme asiaa miettineet, mutta vielä emme ole saaneet toteutettua.

Millaisia tunteita asia herättää... Miten löytyisi sopiva luotettava kaveri toteuttamaan.

Mietityttää kuitenkin jos vasta puolella onkin haluja muuhun kuin seksiin.

Vierailija
2/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia kokemuksia ei vielä ole, mutta aihe kiinnostaa. Olemme asiaa miettineet, mutta vielä emme ole saaneet toteutettua.

Millaisia tunteita asia herättää... Miten löytyisi sopiva luotettava kaveri toteuttamaan.

Mietityttää kuitenkin jos vasta puolella onkin haluja muuhun kuin seksiin.

Hienoa että aihe kiinnostaa. Kumpi teistä otti asian esille ja miten? Millaista juttua sinä miehenä haluaisit, vaimo yksin vieraan kanssa,sinä katsomassa vai sinä osallistumassa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hoitelen vaimoani niin hyvin, että sen ei tarvitse käydä vieraissa. Tähän sunkin olis hyvä elämässäs pyrkiä.

Ja sitten se kysymys. Miksi olet seksissä niin paska, että vaimos tarvii vierasta?

Vierailija
4/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin asian esille. Haluaisin ainakin nähdä kun vaimo rakastelee vieraan kanssa.

Toki jos luotettava kumppani, niin kiehtoisi myös kokea se, että en olisi paikalla. 

Vaimo on asian suhteen varovaisempi, mutta näyttänyt "vihreää" valoa.

Vierailija
5/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi, haluat nähdä kun vieras mies tyydyttää itsensä vaimoosi.

Vierailija
6/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin asian esille. Haluaisin ainakin nähdä kun vaimo rakastelee vieraan kanssa.

Toki jos luotettava kumppani, niin kiehtoisi myös kokea se, että en olisi paikalla. 

Pitäisikö olla tuttu vai ihan vieras?

Onko vaimosi näyttänyt itseään alasti vieraalle,tutulle esim saunassa tai rannalla?

Minulla on kokemusta kun vaimo käy yksin ja myös kun olen ollut paikalla. 

Vierailija
7/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoidan oman vaimoni lisäksi jonkun muunkin vaimon kerran viikossa. Ei kuulemma omalle ukolle seksi maistu kun noin kerran kk. Onko kenties sinun emäntä? Ajelee beigellä farmariautolla. Kaakkois Suomi +40v ja kaksikultaista sormusta.

Vierailija
8/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä niinkin tapahtuu mutta myös kun vaimo tyydyttää itseään vieraan kalulla,suulla,sormilla. 

Vierailija
9/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla mieluummin vieras. Tuttava / kaveripiiriä ei näihin viitsi sekoittaa.

Isommin vaimo ei taida olla näytellyt itseään alasti vieraille.

Mutta itse uskon, että sopiva ehdokas kun löytyy, niin kyllä hän kokeilemaan suostuu.

Meillä on toiveena, että kaikki on avointa ja rehellistä. Asioista ei "huudella" ulkopuolisille.

Vierailija
10/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hoitelen vaimoani niin hyvin, että sen ei tarvitse käydä vieraissa. Tähän sunkin olis hyvä elämässäs pyrkiä.

Ja sitten se kysymys. Miksi olet seksissä niin paska, että vaimos tarvii vierasta?

Onko vaimosi/naisesi niin hyvä seksissä, ettet halua omaan tasoosi nähden ylivertaisen hottiksen kanssa seksiä? Toki kiva jos on, mutta ihan tavisnaiselle löytyy fitti ja komea panija koska vaan kimppaan. Miksi mies ei soisi naiselleen sitä nautintoa ja kiihkoa, jos nainen sitä haluaa.

Vierailija
11/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi aisuri kullin perässä.

Vierailija
12/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä niinkin tapahtuu mutta myös kun vaimo tyydyttää itseään vieraan kalulla,suulla,sormilla. 

Win-win ja myös naisen miehelle win koska "happy wife, happy life".

Vierailija
13/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan täällä yksi vaimo kylässä, mutta lähti jo puoli tuntia sitten kotiinsa.

Vierailija
14/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teema ahdistaa sua selvästi. Kun olet sellainen mahtisonnipanija, jota naiset kiittelee eikä koskaan ikinä enää halua ketään muuta, niin mitä sä hengaat näissä ketjuissa?

Vierailija
15/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi olla mieluummin vieras. Tuttava / kaveripiiriä ei näihin viitsi sekoittaa.

Isommin vaimo ei taida olla näytellyt itseään alasti vieraille.

Mutta itse uskon, että sopiva ehdokas kun löytyy, niin kyllä hän kokeilemaan suostuu.

Meillä on toiveena, että kaikki on avointa ja rehellistä. Asioista ei "huudella" ulkopuolisille.

Toivottavasti pääsette hommassa eteen päin ja pääset näkemään kun vaimosi saa vierasta seisovaa kalua pilluunsa. Meinaatteko laittaa ilmoituksen tai miten ajattelitte edetä asiassa?

Vierailija
16/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä osaa sanoa miten etenemme. Toivottavasti kuitenkin saisimme kokeilla.

Eiköhän se sopiva jostain vielä löydy. 

Vierailija
17/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vielä osaa sanoa miten etenemme. Toivottavasti kuitenkin saisimme kokeilla.

Eiköhän se sopiva jostain vielä löydy. 

Minkä ikäisiä olette? Kauanko olette olleet naimisissa?

Vierailija
18/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 46 ja vaimo 47. Tai siis naimisiin olemme vasta menossa syksyllä.

Eli vielä aviopari

Vierailija
19/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä teema ahdistaa sua selvästi. Kun olet sellainen mahtisonnipanija, jota naiset kiittelee eikä koskaan ikinä enää halua ketään muuta, niin mitä sä hengaat näissä ketjuissa?

Yritän saada teidät tajuamaan, että teidän tulis kehittää itseänne, jotta vaimon ei tarvisi mennä muualle panemaan. Jotta saisi kotona, mitä tarvitsee ja haluaa. Mutta, jos ei liitu riitä, niin sitten ei riitä.

Vierailija
20/22 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 46 ja vaimo 47. Tai siis naimisiin olemme vasta menossa syksyllä.

Eli vielä aviopari

Kauanko olette olleet yhdessä? Montako seksipartneria sulla on ollut ennen vaimoasi, entäs vaimollasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan