Viisi miestä viikossa OFFICIAL
Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…
En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?
Kommentit (440)
Se mies jonka päästän lähelleni.
Moni mies haluaisi minut omaksi.Mutta minä olen erittäin tarkka siitä kenen kanssa minä alan olemaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
E. Paskaa o
Yksikirjaimisia sanoja. Laiskuuttako?
Maija oli kova koskettelemaan. Seksi kokoajan mielessä. Nappasi hyvin toimeentulevan miehen itselleen. Tuomari & siivooja. Todella harvinaista, maailman laajuisestikin.
Vastakohdat täydentää toisiaan.Pääasia kuitenkin on se,että se on molemminpuolinen tunne.Ja että samat arvot ja yhteys toimii.
Mihin sinä olet tottunut miehenä?😊
Sanna vaikutti tosi symppikselta
Du kan aldrig vara säker;Christina Grossi YouTube.
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli fiksu ja kiva mutta aavistuksen verran liian innostunut teatteri harrastuksestaan. Piti illallisellakin alkaa improamaan ja vaati sitä äijäehdokkaaltakin.
”Oi beibi jää”Tarja Lunnas laulaa.Sen laulun myötä omistan kauniit ajatukset sinulle kaunis nainen.😍
Älkää kiusatko minua.Joko tulette tai ette tule!🥰
Kunpa olisi tullut vastaan joskus tuollainen Maija... huh. Ei taida tyttö itse ymmärtääkään miten namu on... kaikinpuolin...
Maija taisi saada ohjelman kautta vähän liikaakin huomiota kun pisti IG-tilinsä privaatiksi.
Sitä ei meinannu edes löytää! Tää oli muuten toiseksi viimeinen viikko ko. ohjelmaa.
Vielä ensi viikolla on -82 -syntynyt 2 lapsen äiti Linda hakemassa seuraa ja siihen se päättyy.
Saas nähdä tuleeko MTV-palveluun joku "mitä heille kuuluu nyt?" -tyylinen jakso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli fiksu ja kiva mutta aavistuksen verran liian innostunut teatteri harrastuksestaan. Piti illallisellakin alkaa improamaan ja vaati sitä äijäehdokkaaltakin.
Joo, piti draamaterapiaa ilman suostumusta. Nolo.
Miksi Sanna jauhoi, että "(se toiseksi jäänyt mies, nimi unohtui) on niin taitava, osaa tehdä ruokaa ja kaikkea". Kai aikuinen osaa? Jäänyt erityisopettajan arviointi päälle?
Sanna antoi miehille näpäyttäviä lahjoja. Keittokirjan ja Nicorettea.
En usko, että Antti halusi lopettaa polttamista ja suhde päättyi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, piti draamaterapiaa ilman suostumusta. Nolo.
Entä jos Antilla olisi ollut kauheat traumat huutamisesta? Tiedän ihmisiä jotka olisivat alkaneet itkeä tuossa tilanteessa. Vaikka olikin leikkiä.
Katsoin ensin, että Yusuf olisi kiinalainen. Tajusin myöhemmin, että hän taisi olla uiguuri? Nimen perusteella ainakin voisi päätellä
Ne on saanut miehen huomion myös.😊