Viisi miestä viikossa OFFICIAL
Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…
En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?
Kommentit (440)
Toiset uskaltaa. Toiset ei. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu
Vierailija kirjoitti:
Toiset uskaltaa. Toiset ei. Karavaani kulkee ja koirat haukkuu
Uskaltaa mitä? Näyttää tyhmyytensä telkkarissa. Hienoa...
Viimeisin jakso herätti toivon josko joskus saataisiin keski-ikäisten temppari.
Maija vaikuttaa jotenkin narsistiselta
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin jakso herätti toivon josko joskus saataisiin keski-ikäisten temppari.
Tää ois aivan mahtava ohjelmaidea, pyylevät viisikymppiset sekoilisivat kännissä :D
Tapasin saman Sannan joskus parisen vuotta sitten ja n. 40 naisesta oli ensimmäijen, joka hyvin suoraan alkoi arvostelemaan. Naurattanut jhlkeenpäin kun sama ertyisope on tyrkyllä mainoksista lehtijuttuihin, nyt sitten Suomi-realityssä. :)
Kyllä on niin typerä formaatti, kuin olla voi. Eihän tuolla ole edes mitään miehiä. Naisetkin on kitiseviä ruttunaamoja.
Minä olen yli 50.Ja ei minulla ole ryppyjä ja muita juonteita kasvoissa.Vain pari ”hymykuoppaa”poskessa.😊
Olen säilynyt mielestäni hyvin 50v.ikään nähden.Ja 4 tervettä lasta saattanut tähän maailmaan.He ovat lentäneet pois jo kotipesästä.Ja aloittaneet oman elämän.Hyvin ovat pärjänneet!On lääkäriä ym.Äitinä olen myös kiitollinen!Siitä mitä olen tehnyt ja aikaansaanut elämässäni.
Kun Valtterin ammatti tuli esiin oli päivänselvää että Maija tulee valitsemaan hänet. Karaokeisännät ja opiskelijat eivät vain ole naiselle yhtä houkuttelevia.
Hyvin usein tämän kaltaisissa ohjelmissa mies valitsee parhaimman näköisen ja nainen korkeimman statuksen.
Muutenkin meno oli tässä jaksossa kuin teinien kotibileissä. Näillä ihmisillä on sentään lapsia ja ammatit, käyttäytyisivät arvovasti niitä kohtaan. Ja jättäisivät säätämisen kamera-ajan ulkopuolelle.
Aluksi katsoin, että onpas kiva kun on oman ikäisiä osallistujia. Mutta nämähän olikin lapsellisempia kuin aiempien jaksojen parikymppiset. Joo, voihan se jonkun mielestä olla tällaisessa formaatissa "rohkeaa" pussailla kahta tyyppiä ja panna toista, mutta ei se siitä hyvää ja muita kunnioittavaa käytöstä tee. Paljon mieluummin itse katson ihmisiä, jotka kohtelevat toisiaan fiksusti ja rehdisti.
Esimerkiksi viime kauden Maajusseissa Kalle rakastui Niinaan jo Naantalissa, mutta farmiviikko ja treffit kaikkien kolmen naisen kanssa sujuivat silti hyvässä hengessä ja kaikilla oli ollut kiva reissu. Ihan erilainen fiilis olisi jäänyt Kallesta katsojille - osallistujista puhumattakaan - jos sieltäkin olisi joku joutunut itkuisena lähtemään yön selkään.
Katsokaa Anssin (baarimikko) paitaa! :D
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Vierailija kirjoitti:
Minulta loppui haju ongelma siihen, kun lopetin miesten kanssa olemisen. Miesten eri sperma ei vaan sopinut minun vaginalle, aina oli jotain ongelma jne. Just kun olin saanut taas vaginani kuntoon, niin joku treffikaveri sai taas vaginani ympäri ämpäri ja taas jotain ongelmia. Totesin ett ongelmat tuo uusi mies. Sperma laatu ei sovi.
Naiset, jos löydätte yhden hyvän miehen, vaikka vähän hissuankin, pitäkää hänet ja nauttikaa hyvästä seksistä. Älkää kumpikaan juosko vieraissa. Näin vaginanne pysyy terveenä.
Käytä kondomia, idiooooootti!!!
Vierailija kirjoitti:
Taidat pitää vagina sanasta. Sen verran tiuhaan toistelet sitä. Ällöttävää.
Nyt tämä sarja on sitten nähty mutta eikö missään kerrota miten pareille kävi? Jos ei niin vähän vajaaksi jää tämäkin formaatti siinä tapauksessa.
Linda vaikuttaa oikein mukavalta ja puheliaalta tyypiltä.
Jokin loppujakso, miten kaikille kävi olisi kyllä kiva katsoa.
Hyvänen aika että olivat vanhan näköisiä nuo 43-50 -ikäiset miehet oliko se nyt Maija-jaksossa! Heittämällä olisin laittanut 10 vuotta ikää lisää kaikille. Maijalla kauniit kasvot ja tosi miellyttävä puheääni, mutta kroppa täysin menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Hyvänen aika että olivat vanhan näköisiä nuo 43-50 -ikäiset miehet oliko se nyt Maija-jaksossa! Heittämällä olisin laittanut 10 vuotta ikää lisää kaikille. Maijalla kauniit kasvot ja tosi miellyttävä puheääni, mutta kroppa täysin menetetty.
"kroppa täysin menetetty". Ystävällisesti sanottu.
Olen myös itse 45 v asianajajamies, enkä kyllä menisi mukaan tuollaiseen ohjelmaan. Jotenkin säälittävää. Joskus olen ollut tuon Valtterin istumassa jutussa avustamassa ja kaikki meni ihan normaalisti, mutta tulevaisuudessa on vaikea löytää normaalia arvostusta tuomioistuinta kohtaa hänen jutussaan, jos sattuu kohdalle. Luulin miestä sitä paitsi ainakin 55-vuotiaaksi, mutta ollaankin saman ikäisiä.