Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi miestä viikossa OFFICIAL

Vierailija
11.10.2021 |

Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…

En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?

Kommentit (440)

Vierailija
301/440 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen.Minulla on asiat hyvin.On rakkautta,onnea,terveyttä- ja tasapainoa sekä myös iloa.Ja ne riittää minulle.

Vierailija
302/440 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ohjelmissa tää Sanna kertoi näytelleensä? Modernit miehet? Ei kai...🤔

Näytellyt monessakin ohjelmassa kuten vaikkapa Salkkareissa. 

https://www.imdb.com/name/nm10274188/ Modernit miehet löytyy listalta. Fannin äitiä esitti ko. sarjassa. On muuten 3 lapsen äiti joten aika hyvin pitänyt itsensä kuosissa!

Filmiografiahan on aika pitkä. Sieltä löytyy kaikenlaista.

Ok. Thanks!

Mietin vaan kun en ite oo nähny häntä missään ohjelmissa. 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/440 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarin takaa toki helppo huudella, mutta tuntuu että naiset valitsee aina sen epäsopivimman finaalikaksikosta jatkoon. Toki itse tietävät tunteensa parempi

Vierailija
304/440 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan tuntuisia miehiä tällä viikolla ja upea Sanna.

Vierailija
305/440 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarin takaa toki helppo huudella, mutta tuntuu että naiset valitsee aina sen epäsopivimman finaalikaksikosta jatkoon. Toki itse tietävät tunteensa parempi

Musta on tuntunut samalta. Aina olen ajatellut että just se toinen ehdokas siitä finaalikaksikosta olis ollut parempi naiselle.

Vierailija
306/440 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää naiset valitsee aina se miehekkäimmän miehen näistä. Koskaan ei kilttiä miestä valita.

Tää tais olla sarkasmia

Vierailija
307/440 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luottaa siihen omaan sydämen ääneen valitessa omaa kumppania.Liikaa ei kannata tuijottaa vain toisen ulkokuoreen.Miten kommunikointi ja keskustelu toisen kanssa sujuu.Se on äärimmäisen tärkeä asia!Vähän huumoria ja sopivassa määrin leikkisää mieltä, on tosi kiva piirre..Jos taas toinen on liian tosikko.Niin siinä ei tunne kukaan oloaan kovin mukavaksi.Täytyy pyrkiä ja katsoa sitä kuinka hyvin myös viihdytään yhdessä.👩‍❤️‍💋‍👨

Vierailija
308/440 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä Sannasta ja melkein kaikista muistakin tämän ohjelman naisista mieleen, että miten kauniisti, tilavasti ja ylellisestikin nuo sinkkunaiset asuvat. Itselläni on ihan hyvä työpaikka jne, muttei todella ole varaa asua yksin monen huoneen rivitalossa, omakotitalojakin on tässä ohjelmassa nähty. Sinkuilla!

Siis eikö tälläkin sinkulla ollut kolme lasta? Ei silloin oikein yksiössä voi asustaa. En toki tiedä minkä ikäisiä lapsia.

Sannalla kolme lasta joista vanhimmat noin teini-ikäisiä. En usko että olisi halunnut omaan kotiinsa majoittaa juuri lasten takia. Ei oo tainnut tähän mennessä vielä yksikään nainen majoittaa miehiä omaan kotiinsa vaan on menty jonkun tutun luo tai sitten joihinkin vuokratiloihin.

Muista poiketen tuo oli kuvattu Sannan kotona.

Vierailija
309/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija on ihan kaunis vaikka onkin vähän muodokkaampi nainen. Tommonen rempseä ja räväkkä naisihminen. Herratkin vaikutti asiallisilta ja naista arvostavilta. Ihan eri tavalla puhuu Maijan kanssa ja keskenään nämä vähän vanhemmat miehet kuin ne nuoremmat.

Mutta suu loksahti auki Maijan kertoessa että pitäisiköhän miehiä "koeajaa" tai "testata" ennen kuin miehet edes tulivat. Ilmeisesti todella paljon tykkää seksistä eikä siinä mitään pahaa tietenkään ole. En vaan ole miehenä tottunut kuulemaan tälläsiä juttuja.

Vierailija
310/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija on todella hyvännäköinen ja hänellä on upeat isot rinnat.

Vierailija
311/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaksi miestä riittää. Muuten menee säheltämiseksi.

Viisi eri miestä seksiin viikossa on sopiva määrä... Jos jää kolmeen niin yleensä niillä loppuu puhti... 🍆 Noi oikeesti on kyllä ennätysvikko jäänyt neljään... 🙈

Ois kyllä kunnon realityä jos näytettäs hoitaa joku oikeesti ne viis miestä viikossa.... Nousisi katsojaluvut....

Vierailija
312/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaksi miestä riittää. Muuten menee säheltämiseksi.

Viisi eri miestä seksiin viikossa on sopiva määrä... Jos jää kolmeen niin yleensä niillä loppuu puhti... 🍆 Noi oikeesti on kyllä ennätysvikko jäänyt neljään... 🙈

Ois kyllä kunnon realityä jos näytettäs hoitaa joku oikeesti ne viis miestä viikossa.... Nousisi katsojaluvut....

Täähän voisi olla hyvä ohjelmalle jollekkin poke-sivulle! "5 miestä viikossa sex edition".

Vierailija
313/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänne on nyt pesiytynyt puutteessa olevia. Harmi.

Vierailija
314/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla jo pantiin :D

Vierailija
315/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos sais omaa miestä ees viidesti kahdessa kuussa... Juu oon puutteessa.. Onneksi on hyvä mielikuvitus ja satisfyer..

Vierailija
316/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan milloin minä haluan.😁

Vierailija
317/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko yksin tai kaksin.

Vierailija
318/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan nauttia seksistä.Ja niin osaa kyllä se mie,joka minun kanssa on.

Vierailija
319/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle naisen ”rinnat” se kaiken A&O?Etkö kiinnitä naisessa mihinkään muuhun huomiota?

Vierailija
320/440 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika pienet rinnat.Mutta olen sitäkin ylpeämpi niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi