Viisi miestä viikossa OFFICIAL
Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…
En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?
Kommentit (440)
Sellainen hlö joka menee mukaan tuollaiseen ohjelmaan,voisi katsoa itseään ensin vähän peilistä.He nimittäin hakee vain ”jännitystä” ja ”hurmaa” heidän elämään.Kun he eivät ole löytäneet sitä heille ”oikeaa”muualta.Jos he luulevat,että noista ”kekkereistä” se oikea löytyy.He luulevat väärin!Alkakaa siis etsiä sitä muualta.Niin tulette huomaamaan.Että se on enemmän kannattavaa.Ja monin verroin kestävää!
Nää naiset valitsee aina se miehekkäimmän miehen näistä. Koskaan ei kilttiä miestä valita.
Minä tykkään miehestä joka on maskuliininen.Ei sellainen mies,joka ajattelee ”itsestään;”anteeksi kun olen olemassa.”Mutta ”kiltti,”mies saa silti olla.En näe siinä mitään pahaa.On sekin parempi kuin vihainen ja aggressiivinen mies.Joka voi olla vaarallinen naisen seurassa.
Viikko sitten minua vastaan tuli mies jonka olen nähnyt ennenkin.Mutta en häntä tunne sen paremmin.En tiedä hänen nimeä enkä sitä kuka hän on.Hän sanoi minulle,että minä olen Rakas.Hän ei ollut humaltunut eikä muutenkaan sekaisin.En osannut sanoa hänelle siinä muuta kuin Kiitos.🙏
Minun ei tarvi juosta miesten perässä.Josjoku on kiinnostunut.Hän tulee itse minun luo.En tarkoita baareja ja yökerhoa.En nettipalstoja enkä muita vastaavia paikkoja missä ihminen ei ole oma itsensä.Baareissa ja yökerhoissa väki on usein humaltunut.Tuttavuutta toiseen ihmiseen voi tehdä ihan ”vesiselvänä.”Ja sen kohtaamisen muistaa paremmin.Jää paremmin toinen ihminen toisen mieleen.
Tuli tästä Sannasta ja melkein kaikista muistakin tämän ohjelman naisista mieleen, että miten kauniisti, tilavasti ja ylellisestikin nuo sinkkunaiset asuvat. Itselläni on ihan hyvä työpaikka jne, muttei todella ole varaa asua yksin monen huoneen rivitalossa, omakotitalojakin on tässä ohjelmassa nähty. Sinkuilla!
Vaikka he asuisivat väljästi.Ei tarkoita sitä,että he ovat vielä rikkaita.He ovat ottaneet varmasti jonkin verran asuntolainaa.Asunto ei ole ennen oma.Ennen kuin laina on maksettu kokonaan pois.On toki mahdollista,että heillä on hyvä virka tai ammatti.Tai he ovat saaneet perinnön.Jonka vuoksi voivat asua ns.luxusti.Mutta vaikka meillä olisi kaikki raha ja maallinen rikkaus.Mutta meillä ei ole rakkautta.Elämä voi olla kuitenkin köyhää ja synkkää.Kun ei ole sitä rakasta ihmistä vierellä.Jolle rakkautta voisi osoittaa kuin myös toiselta sitä vastaanottaa.On paljon sellaisia jotka juoksee sellaisen ihmisen perässä,jolla on rahaa enemmän.Mutta rahalla ei voi ostaa eikä lahjoa toista ihmistä.Eikä sillä saa rakkautta ja hyväksyntää välttämättä toisen puolelta.
Jos minun pitäisi valita joko rakkaus tai raha.Minä valitsen mieluummin aidon rakkauden.
Minä jätin kerran minun miehen sen vuoksi.Kun hänelle ei mikään muu elämässä merkinnyt kuin raha ja ura!Ja kun minun tulot oli pienemmät kuin hänen tulot.Hän ei osannut arvostaa minua,vaan toistuvasti alensi minua.Sain tarpeeksi hänestä!Sillä olen enemmän rakkauden arvoinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä Sannasta ja melkein kaikista muistakin tämän ohjelman naisista mieleen, että miten kauniisti, tilavasti ja ylellisestikin nuo sinkkunaiset asuvat. Itselläni on ihan hyvä työpaikka jne, muttei todella ole varaa asua yksin monen huoneen rivitalossa, omakotitalojakin on tässä ohjelmassa nähty. Sinkuilla!
Melkein kaikkien kohdalla on alussa sanottu, että ovat viikon jonkun tuttavansa asunnossa/talossa, koska oma asunto on liian pieni.
Onpa jotenkin limainen tuo Miika ja lapsellisen oloisia kommentteja. Lempinumero 69 ja seksi seksi seksi.
"Kun näin Sannan yöpaidassa, niin huba huba" 🤮
Missä ohjelmissa tää Sanna kertoi näytelleensä? Modernit miehet? Ei kai...🤔
Vierailija kirjoitti:
Missä ohjelmissa tää Sanna kertoi näytelleensä? Modernit miehet? Ei kai...🤔
Näytellyt monessakin ohjelmassa kuten vaikkapa Salkkareissa.
https://www.imdb.com/name/nm10274188/ Modernit miehet löytyy listalta. Fannin äitiä esitti ko. sarjassa. On muuten 3 lapsen äiti joten aika hyvin pitänyt itsensä kuosissa!
Filmiografiahan on aika pitkä. Sieltä löytyy kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tälläkin sinkulla ollut kolme lasta? Ei silloin oikein yksiössä voi asustaa. En toki tiedä minkä ikäisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tälläkin sinkulla ollut kolme lasta? Ei silloin oikein yksiössä voi asustaa. En toki tiedä minkä ikäisiä lapsia.
Sannalla kolme lasta joista vanhimmat noin teini-ikäisiä. En usko että olisi halunnut omaan kotiinsa majoittaa juuri lasten takia. Ei oo tainnut tähän mennessä vielä yksikään nainen majoittaa miehiä omaan kotiinsa vaan on menty jonkun tutun luo tai sitten joihinkin vuokratiloihin.
Tuota asunto-asiaa.
Hollolasta saa omakotitalon halvemmalla kuin yksiön Helsingistä.
Mutta suurin osa on ohjelmassa vienyt miehet jonnekin kaverin/tuotannon taloon kun itsellä ei ole tarpeeksi tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaksi miestä riittää. Muuten menee säheltämiseksi.
Viisi eri miestä seksiin viikossa on sopiva määrä... Jos jää kolmeen niin yleensä niillä loppuu puhti... 🍆 Noi oikeesti on kyllä ennätysvikko jäänyt neljään... 🙈
Nyt oli viimein aikuisia ihmisiä tässä ohjelmassa. Näitä sais tulla lisää.