Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kävi valittamassa, kun imuroin äsken. :D

Vierailija
06.12.2014 |

Ei kuulemma saisi itsenäisyyspäivänä mekastaa ja pitäisi rauhoittaa päivä kokonaan. Minä en edes ajatellut, että tuollainen max. 20 minuutin pikaimurointi kenenkään päivää kaataisi.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti. 

Vierailija
2/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vanhempi ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun itse omakotitalossa.

Vierailija
4/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäh? Voi ei, kivitetäänköhän mut ens kerralla kun astun kämpästäni ulos, kun itsekin äsken imuroin, pesin koneellisen pyykkiä ja kehtasin vielä tiskatakin!? :D

Vierailija
5/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuulkaa, itsekin pitkään tunsin jonkinlaista estoa ja häpeää imuroida ihan tavallisena sunnuntaina. Ei ole kuulunut tapoihin "riehua" pyhäpäivänä. Naurettavaa, mutta totta.

Vierailija
6/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ja itsenäisyyspäivä taitavat olla tämän maallistuneen kansan ainoita todellisia pyhäpäiviä. Kirkollisilla pyhäpäivillä ei ole enää merkitystä useimmille...

Vierailija
7/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joudun sitten varmaan helvettiin kun tällä hetkellä pyykki- ja tiskikone päällä, luen tenttiin ja illalla ajattelin lähteä viihteelle :D

Vierailija
8/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin teininä lastenkodissa ja siellä oli kiellettyä pestä pyykkiä ja imuroida pyhäpäivinä. :D

Meidän naapuri teki äänistä päätellen suursiivouksen tänään. Ja pyykkiäkin on pessyt. Aijai! Pitäsköhän mennä valittamaan? :D

Vierailija
9/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 minuutin PIKA imurointi?!? Ja siis kerrostalossa asut, jos kerran naapuri valittaa? Montako sataa neliötä? -nimim. omakotitalossa 150 neliötä ja pika-imurointi max. 10min

Vierailija
10/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:43"]

Mä joudun sitten varmaan helvettiin kun tällä hetkellä pyykki- ja tiskikone päällä, luen tenttiin ja illalla ajattelin lähteä viihteelle :D

[/quote]

Ainiin ja mun viikottainen siivouspäivä on aina sunnuntaisin. Silloin imuroin ja pesen lisää pyykkiä. Helvetti siis kutsuu :D

Vierailija
11/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin... meitä on monta helvettiin lähtijää siis, mullakin nimittäin pyykkikone käynnissä ja kaljat kylmässä... :)

Vierailija
12/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin vituttaa kun naapuri on huutanut lapsille ja pessyt pyykkiä koko päivän. Onko liikaa vaadittu että edes joskus voisi ajatella naapureita?
Itse nautin näistä pyhistä jolloin "ei tarvitse" tehdä mitään tai mennä mihinkään.

Vierailija
13/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:44"]

20 minuutin PIKA imurointi?!? Ja siis kerrostalossa asut, jos kerran naapuri valittaa? Montako sataa neliötä? -nimim. omakotitalossa 150 neliötä ja pika-imurointi max. 10min

[/quote]

Mahdatpa siivota tosi hyvin. 

Vierailija
14/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, pyykinpesukone on ehtinyt jo pyöriä ja astianpesukone on päällä juuri nyt. Helvetti kutsuu!

Vierailija
15/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan tosi vanhanaikainen, mutta meillä ei koskaan siivottu tai pyykätty pyhäpäivänä, eikä juostu shoppailemassa. Minusta on kiva on yksi päivä viikossa plus juhlapyhät on rauhoitettu perheelle ja ystäville
Sunnuntai on aito lepopäivä ilman arjen vaatimuksia. En kyllä valittaisi naapureistakaan.
3 aikuisen lapsen äiti

Vierailija
16/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:59"]Mä oon varmaan tosi vanhanaikainen, mutta meillä ei koskaan siivottu tai pyykätty pyhäpäivänä, eikä juostu shoppailemassa. Minusta on kiva on yksi päivä viikossa plus juhlapyhät on rauhoitettu perheelle ja ystäville
Sunnuntai on aito lepopäivä ilman arjen vaatimuksia. En kyllä valittaisi naapureistakaan.
3 aikuisen lapsen äiti
[/quote]
Jonkun arkea on olla töissä sunnuntaina. Ja vapaalla tiistaina. Enpä pysty pyhiinkään suhtautumaan millään antaumuksella.

Vierailija
17/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapureina venäläisiä, virolaisia, saksalaisia, italialaisia, japanilaisia....ei niitä kiinnosta mitä teen itsenäisyyspäivänä.

Vierailija
18/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, minäkin pyöritin astianpesukoneen, pyykinpesukoneen ja jopa imuroinkin. Ja kaiken lisäksi vauvani hullaantuu imurista ja otti siitä tukea ja käveli imurin perässä innosta kiljuen... Itsekin taisin mukana nauraa. Anteeksi...

Vierailija
19/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]Mitä kohtaa et ymmärrä sanoissa PIKA imurointi?!

Vierailija
20/65 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 16:55"]

[/quote]

[/quote]Mitä kohtaa et ymmärrä sanoissa PIKA imurointi?!

[/quote]

Niin? Pikaimuroinnissakin on varmaan ihan kohtuullista saada edes näyttämään puhtaalta... Et ehdi kuin yhden huoneen 150 neliön talossa pikaimuroida niin että siitä on mitään vallan hyötyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi