Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen puolison ja isän lapsilleen saa introvertista ja ujosta miehestä?

Vierailija
28.07.2025 |

Kehtaako viedä sukujuhlillekaan näytille?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen miehen kyllä, sinua ei kehtaa näyttää kenellekään. 

Vierailija
2/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on. Hoitaa lapset, mutta ei juuri heillekään puhu. Kylään lähtee vain todellisen pakon edessä. Raskas, en itse jaksaisi, vaikka ei juo tai käyttäydy muuten huonosti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohonkin kategoriaan solahtaa niin monenlaista kulkijaa, että eihän tuota tiedä vielä noin vähillä tiedoilla. 

Vierailija
4/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän, ainakin oma mieheni on.

Vierailija
5/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla isänä ja puolisona raskas ja etäinen. Ei mikään unelma perheelle.

Vierailija
6/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuohonkin kategoriaan solahtaa niin monenlaista kulkijaa, että eihän tuota tiedä vielä noin vähillä tiedoilla. 

Näinpä. Intro voi olla harmiton lintubongari tai joku ultra sadisti pervo, joka piilottelee hirveyksiä.

Vierailija
7/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä kunhan on komea ja nuolee kiihkeästi.

Vierailija
8/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kehtaa esiintyä julkisesti hänen kanssaan, niin ongelma on sinussa, ei miehessä. Silloinkin vaikka mies olisi Axl Smith.

Vierailija
9/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso ei ole näyttelyesine. Onkohan sulla mielenterveys tai arvot ihan kunnossa? 

Vierailija
10/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jäädä etäiseksi lapsille ja muillekkin ihmisille. En ottaisi itse sellaista.

Vierailija
11/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 1. aviomies oli noilla ominaisuuksilla vetäytyvä, huonoitsetuntoinen ja siksi kontrolloiva ja mustasukkainen. En jaksanut montaa vuotta. Toinenkin on introvertti, muttei ujo.

Vierailija
12/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus

Vierailija
13/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei ole näyttelyesine. Onkohan sulla mielenterveys tai arvot ihan kunnossa? 

Ei hyvä lapsille jos isällä ei ole sosiaalisia suhteita minnekään eikä ole puhuvaa tyyppiä, pahimmassa tapauksessa ei halua viedä lapsiaan leikkipuistoon eikä minnekään missä joutuisi kohtaamaan muita aikuisia ja lapset maksavat isänsä epäsosiaalisuudesta. Lapset tarvitsevat normaalin roolimallin miten ollaan luontevasti ihmisten kanssa jo lapsesta lähtien ja puhutaan muutakin kuin aivan pakolliset. 

Vierailija
14/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon. Toki jos haluat vain möllöttää kotona kuuntelemassa kellon raksutusta. Itselle sellainen mies oli henkinen kuolema. Onneksi en sentään perhettä hännen kanssa perustanut. Töiden jälkeen hänellä oli ne omat juttunsa ja yhteistä aikaa ei juuri ollut. Tuntui että hän tuli autotallista sisälle vain jos hänellä on nälkä tai halusi seksiä.

Sellaiset ihmiset jotka viihtyy yksin, niin minun mielestä saavat elääkkin yksin.

Vierailija
15/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olin introvertti ja ujo äiti. Siitä huolimatta halusin tarjota lapsilleni harrastuksia, menoja ja mahdollisuuden sosiaaliseen elämään. Pakotin itseni sinne mukaan, vaikka sydän pamppaili. Harrastusporukoissa pyrin jäämään porukan ulkopuolelle, kun en jaksa ihmisiä, mutta aina joku halusi olla just minun kanssani ja pikkuhiljaa se oli kerta kerralta helpompaa. 

Ujo ihminen, kuten minä, on erittäin empaattinen. Oma poikani on myös ujo ja vein hänet kerta toisensa jälkeen futistreeneihin pikkuisena mukaan, vaikka hän ei kentälle mennytkään. Mutta koska hän seurasi peliä ja oli hyväntuulinen, niin raahauduttiin paikalla, kerta toisensa jälkeen. Ja oi sitä onnea ja iloa, kun hän vihdoin lähti peliin mukaan. Sen jälkeen hänellä ei ole koskaan ollut mitään vaikeutta osallistua mihinkään. Kunpa itsekin olisin saanut yhtä empaattista kohtelua omilta vanhemmiltani. Mutta ei, sain vain sättimistä, miten en uskalla. S**tanan tunarit!

Vierailija
16/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys ja ujous on eri asioita. Lisäksi voi olla erilaisia tapauksia. Vaikka ei kestäisi/jaksaisi  väkijoukkoa/työporukkaa, voi silti olla kotona ok. Joku taas voi jurnuttaa ja sysätä vastuuta naiselle, mutta sellainen vastuuttomuus on eri asia jos sama kuitenkin viihtyy miesporukassa.

Veikkaan että introvertti on lojaalimpi lapsille. Selvät masennustapaukset sitten erikseen. Ihmisissä on eri puolia, vähän kustakin purkista.

Vierailija
17/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla on. Hoitaa lapset, mutta ei juuri heillekään puhu. Kylään lähtee vain todellisen pakon edessä. Raskas, en itse jaksaisi, vaikka ei juo tai käyttäydy muuten huonosti

Kuulostaa enemmän autistilta.

Vierailija
18/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa jäädä etäiseksi lapsille ja muillekkin ihmisille. En ottaisi itse sellaista.

Ottaisi? Minä taas en ajattele, että puolisoita OTETAAN tai ostetaan tai tilataan mittatilauksena. Ei ihme, ettei tähän maahan lapsia synny,  kun kaiken pitää olla joko täydellistä tai ei mitään. Aika monelle jää käteen se ei mitään. Vaatimustasoja kannattaisi laskea. 

Vierailija
19/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä lapsille jos isällä ei ole sosiaalisia suhteita minnekään eikä ole puhuvaa tyyppiä, pahimmassa tapauksessa ei halua viedä lapsiaan leikkipuistoon eikä minnekään missä joutuisi kohtaamaan muita aikuisia ja lapset maksavat isänsä epäsosiaalisuudesta. Lapset tarvitsevat normaalin roolimallin miten ollaan luontevasti ihmisten kanssa jo lapsesta lähtien ja puhutaan muutakin kuin aivan pakolliset. 

Introvertit ja ujot ovat yhtä normaaleja kuin ekstrovertit ja ei ujot.

Vierailija
20/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa kun kenenkään ei ole pakko puhua muiden ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi