Naapuri kävi valittamassa, kun imuroin äsken. :D
Ei kuulemma saisi itsenäisyyspäivänä mekastaa ja pitäisi rauhoittaa päivä kokonaan. Minä en edes ajatellut, että tuollainen max. 20 minuutin pikaimurointi kenenkään päivää kaataisi.
Kommentit (65)
Aloittaja on moukka. Oikein minäminäminä-sukupolven tyylipuhdas edustaja. Hyi.
Mun idioottinaapuri poraa ja nikkaroi joka ikinen pyhäpäivä. Viime isänpäivänä myös kaamee jyräys.
Arkipäivisin ei pidä mitään meteliä.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 17:51"]
Täällä on kyllä siivoushirmut paikalla tänään... Mä en varmaan ole ikinä imuroinut yli puolta tuntia putkeen ja sekin on sitten ollut suursiivous. Kerrostalokolmiossa majailemme.
Itsenäisyyspäivänä saisi kyllä mun mielestä remuta ja iloita paljon enemmän. Ihme synkistelypäivä. Keskellä pimeintä aikaa vuodesta.
[/quote]
Mä oon valitettavasti kasvanut perheessä jossa äiti on ja oli siivousmaaninen. Silti siivoukseni taso ei ole ikinä kelvannut hänelle, tosin ei myöskään ammattilaisen jälkikään kun kerran joutui siivouspalveluun turvautumaan.
Kunpa itekin osaisin ottaa noin rennosti.
Meillä ainakin täytyy imuroida monta kertaa päivässä. Juuri äskenkin imuroin kun lasi meni tuhannen pirstaleiksi (taapero pudotti).
Niin se on kumma ettei itsenäisyyspäivänä saa vapaa ihminen tehdä kotonaan mitä haluaa. Tänäänhän juhlitaan juuri kait sitä että olemme itsenäisiä vapaita? Työviikon jälkeen o pyykkiä ja siivottavaa vaikka viikollakin kotihommia on tehnyt. Nyt parhaillaan pyykkikone päällä ja astianpesukone. Teen varmaan jotain rikosta.