Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino noussut viikonlopun aikana 4kg!!

Vierailija
10.10.2021 |

Miten tämä on mahdollista? Tänä aamuna vaaka näytti 4kg enemmän kuin perjantai aamuna.. toki on tullut herkuteltua viikonloppuna mutta että näin paljon olisin sillä muka kerännyt ylimääräistä painoa?? Olen laihduttanut vasta 30kg, ja näköjään ei kannata edes viikonloppuisin ottaa rennommin ja höllätä ruokavaliosta kun heti paino nousee ja taas hirvee työ saada se alas..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski!

Vierailija
2/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha täynnä sontaa ja kudokset nestettä. Lähtee muutamassa päivässä.

Mutta totta tosiaan, edes viikonloppuna ei kannata mässätä eläimellisesti jos haluaa laihduttaa. Sillä voi kyllä helposti tuhota koko urakan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskamaha!

Vierailija
4/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syönyt suolaista ruokaa ja juonut paljon, vettä tai viinaa. Eli olet turvonnut nesteistä.

Mahdotonta saada 4 kg läskiä viikonlopun aikana.

Vierailija
5/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maha täynnä sontaa ja kudokset nestettä. Lähtee muutamassa päivässä.

Mutta totta tosiaan, edes viikonloppuna ei kannata mässätä eläimellisesti jos haluaa laihduttaa. Sillä voi kyllä helposti tuhota koko urakan.

Enää ei ole aikomusta laihduttaa, BMI 21,5 tai siis oli tuon verran vielä sillon pe aamuna. Olisi tarkoitus pitää paino nykyisessä. Sillä olen antanutkin itselleni luvan vähän höllätä, mutta näköjään ei kannata kun heti tulee kaikki takaisin.😔 ap

Vierailija
6/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että tohon 4kg sisältyy

- Kakka (olet syönyt enemmän joten sitä on nyt suolessa enemmän, painaa yllättävän paljon)

- Tämän hetkiset nesteet vatsassa

- Tämän hetkiset ruoat vatsassa

- Ehkä vähän herkku turvotusta

Eli ei tuo 4kg parissa päivässä ole ehtinyt ns asettua vuotärölle, kyllä se on sun vatsalaukun ja suoliston sisältöä. Teeppä niin että huomenna menet vaa alle niin että olet käynyt aamupissalla, kakalla ja et ole laittanut suuhusi vielä mitään, korkeintaan ihan vähän vettä jos ollut pakko. Kun suoli altaa olla tyhjempi niin näkee hieman oikeamman painon.

Vierailija
7/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet syönyt suolaista ruokaa ja juonut paljon, vettä tai viinaa. Eli olet turvonnut nesteistä.

Mahdotonta saada 4 kg läskiä viikonlopun aikana.

Alkoholia en ole juonut tippaakaan, vettä kyllä olen litkinyt ja pepsi maxia. Ja syönyt suolaista pizzaa sekä sipsejä ja ihan hitosti karkkia ja leivonnaisia.. ap

Vierailija
8/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sulla kaikki muumit hississä.

Haista vit

tusi!

Vierailija
9/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea neljän kilon lihominen tarkoittaisi, että olisit normikulutuksen lisäksi syönyt lähes 30 000 kaloria ylimääräistä. Eli useita kymmeniä kiloja pelkkää mättöä kaiken muun lisäksi. Eli nestettä ym. tuo on pääosin.

Vierailija
10/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väjaaälyinen?

Ruho ei pysty kehittämään rasvaa edes 200 g päivässä.

Kun v juo pullollisen viinaa (500 g) v:n paino nousee 500 g.

Vierailija
11/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut myös aktiivinen liikkuja, eilen kävin sekä salilla että 6km lenkillä, joten sillä tuo kuulostaisi hurjalta että olisin noin paljon pystynyt syömään ylimääräistä. No tänään on syötävä vaan salaattia ja käytävä lenkillä, ja katsoa onko lukema yhtään pienempi huomenna.

Ap

Vierailija
12/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes ajatella joulua. Sillon en varmaan uskalla syödä mitään kun yhdessä viikonlopussakin voi saada itsensä näin turvoksiin. Ap

Vierailija
13/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden päästä ap on täällä vollaaamassa kun paino tuli takaisin, dieetit ei toimi ja oli varmaan säästöliekki ja kilpparit.

Vierailija
14/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvostus lähtee kun jätät pariksi päivää hiilarit minimiin. Jos et aio lihota takaisin niin ei kyllä kannata vetää "hitosti karkkia ja leivonnaisia", vaan opetella kohtuuteen. Kaikkea voi syödä mutta kohtuudella, ahmimalla edes kerran viikossa lihot hiljakseen takaisin lähtömittoihin. 

Vierailija
15/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ihan ok mässätä jos se ei tule tavaksi. Sama kuin niillä jotka vetävät nollat tauluun välillä, siitäkin tulee seurauksensa ja hyvä että tuleekin niin ei halua jatkuvasti syödä tai juoda itseään huonovointiseksi.

Itse olen normaalipainossa ja olen harrastanut myös aikanaan tällaisia ns. mässyviikonloppuja. Inhottavinta on tosiaan tuo turvotus ja hetkittäinen painonnousu. Olo on ällöttävä.

Sittemmin olen siirtynyt siihen, että en kiellä itseltäni mitään vaan syön herkkuja kun tekee mieli, mutta lopetan heti kun himo on tyydytetty. Minulle tämä sopii paremmin.

Vierailija
16/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna herkuttelun lähteä noin lapasesta. Voi herkutella, muttei pidä syödä ”hitosti” leivoksia ruuan sijasta, vaan yksi leivos kahvin kanssa.

Vierailija
17/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on ihan ok mässätä jos se ei tule tavaksi. Sama kuin niillä jotka vetävät nollat tauluun välillä, siitäkin tulee seurauksensa ja hyvä että tuleekin niin ei halua jatkuvasti syödä tai juoda itseään huonovointiseksi.

Itse olen normaalipainossa ja olen harrastanut myös aikanaan tällaisia ns. mässyviikonloppuja. Inhottavinta on tosiaan tuo turvotus ja hetkittäinen painonnousu. Olo on ällöttävä.

Sittemmin olen siirtynyt siihen, että en kiellä itseltäni mitään vaan syön herkkuja kun tekee mieli, mutta lopetan heti kun himo on tyydytetty. Minulle tämä sopii paremmin.

Taidan itsekin siirtyä tähän tapaan. Tää turvonnut olo masentaa, ja väsyttääkin selvästi enemmän. Ap

Vierailija
18/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli kiloa spermaa ;-)

Vierailija
19/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen antanutkin itselleni luvan vähän höllätä"

"vettä kyllä olen litkinyt ja pepsi maxia. Ja syönyt suolaista pizzaa sekä sipsejä ja ihan hitosti karkkia ja leivonnaisia."

Olet siis täynnä nestettä, jota suola- ja lisäainevuori pitää kudoksissasi. Ja toi ei ole mitään hölläämistä vaan ahmimista.

Vierailija
20/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihominen noin nopeasti tapahdu. Turvotusta. Syö normaalisti, niin laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan