Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan kestää tietää onko oikea

Vierailija
06.12.2024 |

Hei!

Onko se huono merkki jos kumppanilla kesti vuosi tietää olenko hänelle oikea kumppani, kun itse tiesin suht nopeasti, että tää tyyppi on se oikea mulle. 

Ollaan 24 ja 27 vuotiaita ja ollaan oltu kohta 2 v yhdessä. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tiennyt vielä 20 vuoden jälkeenkään. Mutta ei tiennyt mieskään. Erottiin. 

Vierailija
2/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle voin kertoa, että tuossa vaiheessa sitä kuvittelee vielä mitä vaan, kun on rakastumisvaihe käynnissä. Palaa asiaan parin vuoden kuluttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi se kuin että ollaan niin tulisesti elämänkumppania, muutetaan yhteen ja mennään naimisiin ja erotaan vuoden sisällä. Hätäilemällä harvoin tulee hyvää vaikka romanttistahan se olisi. Hatunnosto kumppanillesi kärsivällisyydestä mutta kyllä voit parin vuoden jälkeen alkaa jo vaatia vähän konkretiaakin.

Vierailija
4/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kommentti ei mene läpi. Mikähän siinäkin mättää? En jaksa toistaa.

Vierailija
5/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti 3 sekuntia, nyt 25 vuotta yhdessä.

Vierailija
6/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oikea" on mielenkiintoinen ajatuksena.

Kuinka todennäköistä on, että juuri se Mikko siinä on sinulle se oikea, kun maailmassa on noin 4 miljardia miestä?

Mitäs, jos sinulle se oikea on syntynyt vuonna 2003 Filippiineillä? 😱

Uskon, että kohtaamme mielenkiintoisia ihmisiä, joihin tutustuessamme omaamme samanlaisia haaveita, unelmia, odotuksia ja arvoja. Niitäkin ensimmäisten vuosien aikaan haalistua usein puhdas himo, jonka haalistuessa tulee parisuhteen arjen myötä se tiimihenki ja kumppanuus. Kaikki suhteet eivät vain kestä sitä aikaa, kun parisuhteeseen tulee tarve erillistymiseen ja omaan elämään.

Vierailija
7/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta yhdessä asuttaessa ja pieru/kakkarajan ylittäessä sen tietää. 

Vierailija
8/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tiedettiin heti. Mies muutti seurustelun 2. päivänä mun luo, samana kesänä mentiin kihloihin ja vuoden päästä eka raskaus. Sen vaan tiesi että tässä se on.

Vierailija
9/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin aika pitkälti ekoilla treffeillä, että tämä on oikea mies minulle. 

Harmittavasti hän ei ajatellut samalla tavalla minusta.

Vierailija
10/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden ja kemian tasolla sen tietaa kylla heti, salamana. Mutta nykymaailmassa kun pitaa - harmi kylla - olla myos hiukan kaytannollinen, looginen, jalat maassa - niin se voi vieda aikansa kun pistaa palapelin palasia yhteen ja pohtii, voiko taman ihmisen kanssa tosiaan jatkaa, vaikka sydan kuinka voimakkaasti leimuaisi. 

Olen ollut mieheni kanssa yhdessa 18 vuotta, tasta 12 vuotta naimisissa. Ensi kohtaamisella puhuimme lapi yon, emme nukkuneet, vaikka mun piti menna aamulla toihin. Kylla silloin tunnetasolla tiesi, etta nyt taisi kayda hassusti. Mies kosi minua muutama kuukausi taman jalkeen - mutta koska jarki, taloudelliset asiat, etc etc - paadyin harkitsemaan vastaustani pari vuotta. 

Vierailija
11/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein heti. Heti.

Vierailija
12/12 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin aika pitkälti ekoilla treffeillä, että tämä on oikea mies minulle. 

Harmittavasti hän ei ajatellut samalla tavalla minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi