Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino noussut viikonlopun aikana 4kg!!

Vierailija
10.10.2021 |

Miten tämä on mahdollista? Tänä aamuna vaaka näytti 4kg enemmän kuin perjantai aamuna.. toki on tullut herkuteltua viikonloppuna mutta että näin paljon olisin sillä muka kerännyt ylimääräistä painoa?? Olen laihduttanut vasta 30kg, ja näköjään ei kannata edes viikonloppuisin ottaa rennommin ja höllätä ruokavaliosta kun heti paino nousee ja taas hirvee työ saada se alas..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet syönyt suolaista ruokaa ja juonut paljon, vettä tai viinaa. Eli olet turvonnut nesteistä.

Mahdotonta saada 4 kg läskiä viikonlopun aikana.

Alkoholia en ole juonut tippaakaan, vettä kyllä olen litkinyt ja pepsi maxia. Ja syönyt suolaista pizzaa sekä sipsejä ja ihan hitosti karkkia ja leivonnaisia.. ap

Ei ne sun neljä kiloa ole läskiä, vaan turvotusta. Ihan turhaan vingut.

Tosin tuossa sinun syömisissä ei mitään järkeä ole.

Vierailija
22/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä ollut myös aktiivinen liikkuja, eilen kävin sekä salilla että 6km lenkillä, joten sillä tuo kuulostaisi hurjalta että olisin noin paljon pystynyt syömään ylimääräistä. No tänään on syötävä vaan salaattia ja käytävä lenkillä, ja katsoa onko lukema yhtään pienempi huomenna.

Ap

Älä nyt ala kehoasi rääkkäämään salaatilla ja älyttömällä liikunnalla. Ei ne turvotukset sillä lähde. Syö nyt muutama päivä niin, että vältät hiilareita, mutta muuten syöt normisti. Kroppa poistaa sitten ne ylimääräiset turvotukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla edes ajatella joulua. Sillon en varmaan uskalla syödä mitään kun yhdessä viikonlopussakin voi saada itsensä näin turvoksiin. Ap

Syö ihmeessä jouluRUOKIA, kinkut, kalat ym. ei turvota. Jätä vain se makean mussutus vähemmälle.

Vierailija
24/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaa normiruokaa syömään ja liikuntaa. Salaateilla ja muilla kevyellä ruualla vaan tulee paha mieli.

Vierailija
25/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti: „Alkoholia en ole juonut tippaakaan, vettä kyllä olen litkinyt ja pepsi maxia. Ja syönyt suolaista pizzaa sekä sipsejä ja ihan hitosti karkkia ja leivonnaisia..

Tuo EI ole sellaisen ihmisen viikonloppuruokailua, joka muka jo 30kg on laihtunut! Taidat puhua perättömiä! Jos noin olet sortunut roskaruokaan ja -juomaan, miten muka aiemmin, millä tahdonvoimalla, olet ne 30kg pudottanut? En usko!

Olen itse laihtunut 17 kg ja tiedän, mitä itsekuria se tarkoittaa!

Vierailija
26/27 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti: „Alkoholia en ole juonut tippaakaan, vettä kyllä olen litkinyt ja pepsi maxia. Ja syönyt suolaista pizzaa sekä sipsejä ja ihan hitosti karkkia ja leivonnaisia..

Tuo EI ole sellaisen ihmisen viikonloppuruokailua, joka muka jo 30kg on laihtunut! Taidat puhua perättömiä! Jos noin olet sortunut roskaruokaan ja -juomaan, miten muka aiemmin, millä tahdonvoimalla, olet ne 30kg pudottanut? En usko!

Olen itse laihtunut 17 kg ja tiedän, mitä itsekuria se tarkoittaa!

Kyllä vaan olen 30kg pudottanut painoa, usko tai älä. Tottakai olen aiemminkin herkutellut projektini aikana, mutta sillon kun pudotin vielä painoa herkuttelu oli maltillisempaa. Sillon oli vain yksi päivä viikossa ja sillonkin söin yleensä joko yhden karkkipussin tai sitten esim pizzan, en molempia eikä turvotus ollut näin melkoinen kuin nyt. Nyt kun en enää laihduta, vaan ylläpidän nykyistä painoa niin annoin luvan isompaan herkutteluun, joten vedin sekä pe että la paljon suolaista ja makeaa herkkua. Ap

Vierailija
27/27 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna paino oli 1,5kg vähemmän kuin eilisaamuna. Nesteet lähteny liikkeelle, mutta silti edelleen plussalla ollaan.. jospa ne loputkin siitä lähtisi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme