Miten aiotte pukeutua huomisiin linnan juhliin?
Minä en ole vielä päättänyt ja siksikin kyselen.
Kommentit (23)
Bambuleggingsit ja tunika. Sinivalkoinen villatakki.
Menemme alasti. Olen niin upea, että se riittää. Mies pitää tosin jättää kotiin ja ottaa tilalle musta, kun on kuitenkin hieno tilaisuus ja sen mukaisesti soveliaat värit.
Villasukat, kolitzi-housut ja neule jossa on kainalossa valtava reikä.
Hitto,kohta päästään taas ennätykseen sanan college versioista...
Pitsi lekkinksit. Mies pukee paremman fliitzinsä.
Elikkä tarvitsisin nyt pika apua! Rotikka vauva pureskeli leggingsit ja toiset ovat kuluneet haaroista puhki. Köyhä ei voi osallistua edes Linnan-Juhliin!!1
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 09:19"]
Elikkä tarvitsisin nyt pika apua! Rotikka vauva pureskeli leggingsit ja toiset ovat kuluneet haaroista puhki. Köyhä ei voi osallistua edes Linnan-Juhliin!!1
[/quote]
Kietaisuhame niin reiät eivät näy?
Siellä on niin kuuma, että menen aika kevyellä linjalla ja pukeudun joulukuusenkoristeisiin. Pari kolme kultanauhaa kropan ympäri ja palloja ja enkeleitä siroteltuna ympäri kroppaa. Päässä sitten iso tähti. Koko komeuden kruunaa joulukuusen valot, joita pidän päällä vain pieniä hetkiä kerrallaan ettei tule hiki.
WT:t täällä vauhdissa taas. Minä laitan Aarikan helmet ja Marimekon kotelomekon. Olen akateemikko.
Ajattelin säväyttää korkkareilla ja tuulipuvulla!
Mulla on sellainen miellyttävä veluurinen golidsi puku. Sen kanssa ehkä tonttu lakki, jos olen leikkisällä tuulella.
Vero Modan pinkki mekko röyhelöillä ja "timantti"yksityiskohdilla. En ehtinyt ostaa cluthia joten koululaukulla mennään.
Pitkät kalsarit ja toppi. Jos tulee kylmä, niin varmaan joku neule siihen päälle.
Meillä on perinteenä, että ei olla lökö- tai alusasuissa itsenäisyyspäivänä. Muuten on asu vapaa ja jalassa saa olla villasukat, koska vetää.
Mies ei suostu laittamaan frakkia, vaan on tummassa puvussa. Ärsyttää.
Tunika ja leggingsit. Mies ei oikein puvuista perusta, joten sanoin että siistit farkut on ihan hyvä. Pääasia, että vaatteet on ehjät ja puhtaat!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:58"]Vero Modan pinkki mekko röyhelöillä ja "timantti"yksityiskohdilla. En ehtinyt ostaa cluthia joten koululaukulla mennään.
[/quote]
*clutchia siis!