Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan tavallista että miehellä on edelleen Tinder aktiivisena? Tavattiin yli kuukausi sitten.

Vierailija
09.10.2021 |

Viestittelemme päivittäin ja näemme pari kertaa viikossa. Äsken huomasin että hänellä on profiili edelleen aktiivisena. Itse otin profiilin samantien pois kun alettiin tapailemaan.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja yleistä, mutta mitään luotettavaa seurustelukumppania et miehestä saa. Kunnon miehet poistaa tinderin tuossa vaiheessa jo. Sitten on tämä (valitettavan yleinen) porukka jotka etsii koko ajan "parempaa". Älä tuhlaa aikaasi. Lopeta tapailu ja etsi seuraava mies muualta kuin Tinderistä.

Unohdit mainita mistä muualta sitä seuraa löytyy. Jatkuvan Tinderin mollaamisen sijaan kertokaa selkeitä paikkoja mistä etsiä seuraa. Ei mitään "keksi joku harrastus" tai "käy kirjastossa".

No millaista vastausta odotat? Kai sinä aikuinen ihminen suunnilleen tiedät missä ihmisiä liikkuu. Ei ole mitään erityistä paikkaa, josta voi käydä poimimassa mukaansa hyvän miehen. Ei vain ole. Kaikki on sattumaa, jota voi potkia vähän peppulille yrittämällä tehdä asioita muiden ihmisten kanssa. Mitä vain.

Vierailija
22/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli voin vetää johtopäätöksen että mies ei pidä minua mitenkään erityisenä koska hakee seuraa edelleen.

Ap

No ei ainakaan niin erityisenä ettei etsisi enää parempaa. Sä kelpaat siksi aikaa hätävaraksi, että löytyy mieluisampi.

Ja vaikka sellaista ei löytyisi ikinä niin tuo teidän juttu on jo pilalla. Tietenkään ei pidä olla saman tien tapaamisen jälkeen säntäämässä saman katon alle ja perhettä perustamaan, mutta kyllä alusta saakka pitää olla sellainen tietty varmuus molemmin puolin, ettei kummallakaan ole enää tarvetta/halua olla haku päällä vaan nyt löytyi sellainen ihminen johon haluaa keskittyä ihan rauhassa.

Vaikea sanoa ihan alusta asti, mutta yli kuukausi jos on mennyt, niin kyllä pitäisi jo tietää että missä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no kun aloin seurustella oman mieheni kanssa niin ei kyllä kumpikaan poistettu heti profiileita, vaikkei deittipalveluita enää käytettykään varmaan juuri ollenkaan tapaamisen jälkeen. Yhdessä oltu useampi vuosi. Jos tietäisin, että mies tuossa vaiheessa aktiivisesti etsii uutta seuraa niin silloin olisi kyllä huonot merkit ilmassa. Mutta jos vain profiili olemassa niin ei siitä voi tehdä päätelmiä. Miten olisi: ota asia puheeksi miehen kanssa?

Vierailija
24/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja yleistä, mutta mitään luotettavaa seurustelukumppania et miehestä saa. Kunnon miehet poistaa tinderin tuossa vaiheessa jo. Sitten on tämä (valitettavan yleinen) porukka jotka etsii koko ajan "parempaa". Älä tuhlaa aikaasi. Lopeta tapailu ja etsi seuraava mies muualta kuin Tinderistä.

Unohdit mainita mistä muualta sitä seuraa löytyy. Jatkuvan Tinderin mollaamisen sijaan kertokaa selkeitä paikkoja mistä etsiä seuraa. Ei mitään "keksi joku harrastus" tai "käy kirjastossa".

No millaista vastausta odotat? Kai sinä aikuinen ihminen suunnilleen tiedät missä ihmisiä liikkuu. Ei ole mitään erityistä paikkaa, josta voi käydä poimimassa mukaansa hyvän miehen. Ei vain ole. Kaikki on sattumaa, jota voi potkia vähän peppulille yrittämällä tehdä asioita muiden ihmisten kanssa. Mitä vain.

Kai nyt aikuisena tiedät että vähän on tässä pari vuotta nyt menty ettei ihmiset oikein liiku eikä osa edes tapaa mielellään tuntemattomia. Ja ne tapahtumatkin olleet aika vähissä.

Itse olen mm Tinderissä ja Happypeessä, koska en oikeasti tiedä mitään paikkoja, joissa tällä hetkellä voisin koittaa tavata uusia ikäisiäni ihmisiä.

Vierailija
25/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt aikuisena tiedät että vähän on tässä pari vuotta nyt menty ettei ihmiset oikein liiku eikä osa edes tapaa mielellään tuntemattomia. Ja ne tapahtumatkin olleet aika vähissä.

Itse olen mm Tinderissä ja Happypeessä, koska en oikeasti tiedä mitään paikkoja, joissa tällä hetkellä voisin koittaa tavata uusia ikäisiäni ihmisiä.

Kai sä töissä olet käynyt, kahvilassa istumassa, lenkillä, salilla, jossain harrastuksessa, jotain? Ja nythän kaikki on lähes normisti auki. Läppäri kiinni ja ovesta ulos.

Vierailija
26/68 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Sekä miehillä että naisilla. 1kk on lyhyt aika.

Vierailija
27/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luottamus kootaan pala palalta alusta alkaen. Jos toinen osapuoli suhteessa ei sitä ymmärrä, et voi sitä opettaa. Itse olen lopettanut kaksi orastavaa suhdetta, kun oli vielä treffisivusto jäänyt päälle. Eivät kuulemma osanneet poistaa.

Tämä syö luottamustasi aina. Selittely ei sitä muuta.

Vierailija
28/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väistää luodin jos pistät poikki. Jos olisitte suhteessa niin ties mitä "ansoja" keksit miehen "kiinnisaamiseksi".

Vierailija
29/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista. Komppaan kuitenkin aiempia ettei mikään vuosisadan rakkaustarina taida olla luvassa. Itse tyhmänä tapailin miestä, joka päivitteli tinderiin uusia kuviakin tapailumme aikana ja kuvittelin vielä että voisi olla minusta oikeasti kiinnostunut. Voi ehkä arvata kuinka pitkä suhde siitä tuli. Jälkeenpäin oma typeryyteni naurattaa.

30/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan ok pitää Tinderiä puhelimessa, kun vasta on alettu tapailla. Se Tinder Gold -tilauskin maksaa 100€/vuosi, joten siksi rahat olisi heitetty hukkaan, jos sen laittaisi pois päältä.

Vierailija
31/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sä töissä olet käynyt, kahvilassa istumassa, lenkillä, salilla, jossain harrastuksessa, jotain? Ja nythän kaikki on lähes normisti auki. Läppäri kiinni ja ovesta ulos.

"Loistava" vinkki. Teen etätöitä, jossa en tapaa ketään. Käyn usean kilometrin lenkillä päivittäin, ani harvoin tulee vastaan ketään, johon voisi tutustua... Paskat ketään tapaa sattumalta kuin todella harvoin.

Vierailija
32/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Mun mielestä on ihan ok pitää Tinderiä puhelimessa, kun vasta on alettu tapailla. Se Tinder Gold -tilauskin maksaa 100€/vuosi, joten siksi rahat olisi heitetty hukkaan, jos sen laittaisi pois päältä.

Mihin sitä tarvitaan, jos on jo yli kuukauden seurustellut tyytyväisenä? Tinderissä mies pysyy vain, jos odottaa että parempi voi löytyä.

Vierailija
33/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat eivät tiedä millaista on olla mies. Ja koska muijat eivät ole kykeneväisiä asettumaan miehen asemaan, niin ei ole mikään ihme, että muijat ei tiedä mistään mitään!

Muijille deittailu on kuin kävisi kaupassa; valitse mieleisesi mies. That's it.

Miehille deittailu on kuin työhaastattelu;

hylkäys

hylkäys

hylkäys

hylkäys

hylkäys

muija petti

hylkäys

hylkäys

hullu muija

hylkäys

hylkäys

jne.

Vieläkö muijat ihmettelevät miksi miehet eivät poista Tinderia heti uuden muijan tavattua? En voi sille mitään, jos ette vieläkään tajua. Olisiko korkea aika katsoa peiliin?

Vierailija
34/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu

Vierailija
35/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuukausi ei kyllä vielä ainakaan mun tapauksessa tarkoita mitään. Itse ainakin pidän Tinderiä aina puhelimessa varasuunnitelmana, olen suhteessa tai en.

Ja onhan se hyvä että kumppanikin tietää, että jos hän alkaa perseilemään niin mä aloitan svaippauksen.

Vierailija
36/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli voin vetää johtopäätöksen että mies ei pidä minua mitenkään erityisenä koska hakee seuraa edelleen.

Ap

No voitko vetää jonkin toisen johtopäätöksen?

Vierailija
37/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tapailla vain yhtä miestä, koska nämä miehet deittisovelluksissa yleensä tapailevat useita naisia. Sydän vain murtuu kun huomaat että silti on se tinder aktiivisena ja etsii ”parempaa”.

Vierailija
38/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloit tapailemaan väärää miestä.

Parempaa tuuria seuraavan kanssa. Kannatta keskittyä vähän muuhun kuin ulkonäköön ja pituuteen.

Haha, eka ruma ja lyhyt mies ehti jo uhriutumaan. Ootte te nopeita!

Väärin meni. Olen 180cm pitkä. Ja pitkä on myös taikakeppi.

Mutta silti skippaan varmuudella kaikki naiset, jotka vaativat pitkää miestä Tinderissä.

180cm on lyhyt tai normipituus. Et todellakaan ole pitkä.

Vierailija
39/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tällä hetkellä statuksella "ihan kiva". Mies etsii jotain parempaa, kerran vielä tapailette. Yleistä nykyään, itselleni olisi ehdoton no-no.

Vierailija
40/68 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kysyin mieheltä että etsiikö hän vielä tinderistä seuraa. Hän sanoi että ei, kun vähän vain svaippailee. Sanoin sitten että se on ihan ok, pääasia että tiedetään missä mennään. Että mullakin on lupa katsella muita. Siihen mies sanoi että harmi jos hän ei mulle riitä. Vastasin että harmi jos mä en sulle riitä. Tänään mies on laitellut viestiä että mitä kuuluu, mutta en ole vastannut mitään. Ärsyttää ajatuskin että sen jälkeen kun ollaan oltu sängyssä niin mies on vilkuillut jotain Tinderiä :(

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä